NOT: ( ARKADAŞLAR CENAZEM OLDUĞU İÇİN BAYA BI SÜRE BÖLÜM YAZAMADIM KUSURA BAKMAYIN)...Takımın bir saatlik yolu kalmıştır ve Myoboku Dağı'nda baya bir telaş vardır. Gama-sennin Konohagakure'den gelen takımı rüyasında görmüştür lakin ne için geldiklerini gördüğü halde ( Bunak Olduğundan Unutmuştur). Takım Myoboku Dağına vardığında onları karşılayan kurbağ kralı olmuştur. Gama-senninin huzuruna çıkmadan direk kurbağ kralı olan Gamakıchı'ye sorar Sakura; Gamakıchı acaba naruto buradamı burada deyilse bile bu 7 sene içinde hiç buraya geldimi der. Gamakıchı olumsuz cevap vererek hayal kırıklığına uğratır Hinatayı. Myoboku dağından olumsuz cevap alan takımımız eskiden Sasuke Sakura Kakashi ve Naruto göreve gittikleri ve o görevi başarıyla bitiren 7.takımın bulunduğu Büyük Naruto Köprüsüne doğru yola koyulmuşlardır Myoboku dağından köprü 4 gün sürecek gibi diyen Choji ; Lütfen artık bi yerde oturup bir şeyler yiyebilirmiyiz diyerek kararlaştırılarak yollarının üzerindeki bi lokantaya girerek yemeklerini yerler yedikten sonra tempoyu arttıran takım yolu yarılamışlardır. Takımımız Büyük naruto köprüsüne varmıştır ve orada eskiden 7.takımın eşlik ettiği büyük naruto köprüsünü yapan Marangoz karşıladıktan sonra marangoza sorarlar naruto buradamı diye oda derki ; evet buraya geldi 2 yıl önce lakin zabuza ve haku'nun mezarına Uğradıktan sonra gitti diyerek buradanda olumsuz cevap alan takım son yer olan ve Jiraiya sensein öldüğü yağmur Köyüne doğru yola çıkarlarken eskiden Konohamaruyla aynı takımda olan ve şimdiki konoha'nın bilinen yaşlıları ; Udon ve Moegi'yi yolda gören takımımız onu daha bulamadık diye rapor verirler ve ayrıyeten bu raporumuzuda Hokage-sama' ya iletirmisiniz diye ricada bulunurlar bu gizli bi görev olduğundan baykuş gönderemiyoruz'der. Onlarda anlıyorum hallederiz biz diyerek ayrılırlar. Sasuke hızımızı arttırmamız lazım diyerek hızlanmaya başlarlar bu arada çevrede hissedilen ama çok güçlü bir çakra olduğunu söyler Hinata. Bu arada yağmur Köyü'ne varmışlardır. Bu arada o çakra konoha'nın yakınlarından geliyordu . yağmur köyünde takımı karşılayan anbu takım kaptanlarından biriydi Sasuke'nin kolundaki anbu dövmesini gören yağmur köyündeki ninja hemen diz çökerek selam verir. hemen kage'nizi görmek istiyorum diyen Sasuke bihışımla kage binasına doğru koşmaya başlar. Kage ile konuşan Sasuke ve grubuna bir baykuş gelir ve bu baykuş konohanındır. Mesaj konohamarudan gelmiştir içinde ise; Göreviniz Iptal ediyorum köy saldırı altında ve köyde ise 3 chunin 23 genin var hızlı bir şekilde buraya gelin ben tek başıma baş edemem der. Köysaldıran reebi 0 kuyruktur. Bu mesajı alan Sasuke köy tehlikede diyerek gruba harekete geçerler bu arada gerçektende köy savunmasızdır Sai ve konohamaru yenilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hokage Konohamaru
FanfictionKüçük Konohamaru çok istediği gibi Naruto'dan Sonra Konoha'nın 8. Hokagesi olmuştur. Naruto ise Jraiya Sensei verdiği hikaye sözü için 7 yıldır konoha'nın dışındadır ve kimse ona ulaşamamaktadır. Sasuke ve Sakura evlenmiştir ve Sarada isimli küçük b...