Iwagakure'ye Yolculuk

202 9 1
                                    

Sai, Sasuke, Maki, Baki, Isago, Otokaze ve Satetsu yine Sai sağolsun :) ( Ninpo Choujuu Giga ) yaparak Iwagakure'ye doğru yolu yarılamışlardır. Yolda bazı yerlerde yemek için duran Sai, Sasuke, Maki, Baki, Isago, Otokaze ve Satetsu sonunda Iwagakure'ye gelmişlerdir. Köyün girişinde bizzat Tsuchikage karşılamıştır . Ve orada Tsuchikage ye rapor veren Sai ve Sasuke Elit ninjaları Iwagakure'ye bırakır ve tam köyden çıkacaklarken Tsuchikage bu gün benim misafirimsiniz der. Ama bizimkiler hiç yorulmadığından ( SAİ ) bu teklifi geri çevirerek hızlıca kendi köyleri olan konoha'ya doğru yola koyulurlar. Yolda Lee ve Shikamaru ya rastlarlar onlarla beraber konoha'ya varan Lee, Shikamaru , Sai ve Sasuke Hokage-sama'ya rapor veren 4'lü gider odada yeniden Sasuke Konohamaru ile yalnız kalmışlardır. Sasuke özel olarak raporunu şu şekilde vermiştir: Hokage-sama Gaara-sama benden kişisel bir ricada bulundu. Neymiş ricası : Ben dahil Naruto'yu seven arkadaşlarıyla beraber benim önderliğimle Onu bulup zorlada olsa Konoha'ya getirmemizi istiyor. Peki sen ne cevap verdin ?: Bize gitmeden önceki dediklerini Söyledim Hokage-sama. Peki saol Sasuke gidebilirsin Sai ve sen 1 hafta izinlisiniz bu arada ( Saol Konohamaru ) diyerek Odadan kaybolur. Sasuke evine gider ve Hinata'nın valizini toparladığını görür ve ne yaptığını sanıyorsun sen diyerek salonun ortasında bağırır!! Hinata derki ; Sasuke-kun 7 Yıldır sizinle aynı evde yaşıyorum ve artık kendi evime gitme zamanımız geldi hepimiz shinobiyiz ve aldığımız maaş belli diyerek valiziniz kapağını kapattı. Sakura; Sasuke ikna etmeye çalıştım ama söz dinletemedim. Sasuke; Hinata hemen o valizi açıyorsun ne çabuk unuttunuz ya naruto seni ve yiğenlerimi bana emanet etti ayrıcada naruto burada olsaydı bile sen ve yiğenlerim Ben istediğim zaman yanımda kalabilirsiniz bunu unutmayın onun için naruto gelene kadar sabırla hepimiz bekliyeceğiz..

Hokage KonohamaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin