Arama görevinde olan sasuke ve takımı köye doğru yola koyulurken köyde savaş hala sürmekteydi ve durum vahimdi köydeki joninler zorda olsa 0 kuyrukluyu bariyere almışlardı ve tek umutları sasuke ve takımının geri dönmesini beklemekti
Konohamaru ve Sai bariyeri güçlü tutmak için tüm çakralarını harcamış ve etkisiz hale gelmişlerdi tüm yük diğer joninlerdeydi fazla zaman geçmeden konohanın sınırlarına gelen sasuke ve takımı yolda akatsuki üyeleriyle çarpışmak zorunda kalırlar akatsuki nin amacı 0 kuyruklu olan reebinin içinde bulunan çakrayi almakdı. Sasuke ve takımının karşısına çıkan üyeler Juzo Biwa ve Daibutsuydu Sasuke onların ne kadar güçlü olduğunu anbudaki araştırmaları sayesinde biliyordu ve takımını onlarla yalnız bırakmak istemiyordu ama köyünde tehlikede olduğunu biliyordu buradaki işi çabuk bitirme düşüncesindeydi shikamaru yolda gelirken köyün sınırında bekleyen düşmanlar olduğunu tahmin ediyordu yolda gelirken Choji ve İnoya hazırlıklı olmalarını söylemişti. Shikamaru Sasukeye Hinata,Sakura ve Lee yi alıp devam etmesini söyledi bunun üzerine sasuke köyün büyük tehlikede olduğunu ve takım arkadaşlarının bu işi halledebileceklerine güvendiği için 4lu olarak köye doğru yola devam ederler. Sasukeler köye geldiği anda çakra baskısını hissederek durumun kötü olduğunu anlar ve sakuraya gidip konohamaruyu bulmasını söyler medical ninja olduğundan diğer yaralıları iyileştirme görevide vardı Leenin ise o vahşeti görünce hem sinirden kani kaynıyor hemde ustası olan Gai ye yardıma gidiyordu sasuke hemen hinataya çocukları bulup kage heykellerine güvende tutmasını söylemesi üzerine hinata peki sen ne yapıcaksın sasuke-kun dediği anda sasuke zaten ortadan kaybolmuş bariyerin oraya gitmişti reebi sasukedeki çakrayi sezdiği anda öfkelenerek bariyeri parçalar. Sasuke rinneganı ile reebiyi etkisi altına almaya çalışır ama reebi nin çakrası fazla olduğundan hicbir ise yaramaz fark ettiği anda bariyer takımına tekrar bariyer kurmalarını söyleyerek susano sunu açar ve onlara bariyer jutsusunu devreye sokana kadar oyalayacağını söyler reebi ortalığa deliler gibi biju-dama atıyordu Sasukeden seken bir biju-dama kage heykellerine doğru gidiyordu sasuke nin tek seçeneği biju-damayi kamui ile başka bir boyuta göndermekdi kamui yapan sasuke ilk biju-damayi etkisiz hale getirmişti fakat reebi habire kage heykellerine biju-dama yolluyordu kamui yapmaktan çakrası biten sasuke son biju-damayi kendi vücudu ile durdurmak zorundaydı susano ile kage heykellerinin önüne geçerek bekliyordu ve ağır yaralanmasina hatta ölmesine bile yol açabilirdi reebi biju-damayı firladigi anda biju-dama yok olur sasuke ne olduğunu anlamadan köyün dışında kocaman bir patlama olduğunu görür sasuke arkasına belli belirsiz bir siluet görür ve sasuke nin suratında küçük bir gülümseme olur.UZUN ZAMANDIR YOKTUM ARKADAŞLAR DİGER BÖLÜMLERİDE OKUMANİZİ RİCA EDİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hokage Konohamaru
FanfictionKüçük Konohamaru çok istediği gibi Naruto'dan Sonra Konoha'nın 8. Hokagesi olmuştur. Naruto ise Jraiya Sensei verdiği hikaye sözü için 7 yıldır konoha'nın dışındadır ve kimse ona ulaşamamaktadır. Sasuke ve Sakura evlenmiştir ve Sarada isimli küçük b...