מרץ שמח, כולם! אני מקווה שהחודש יהיה שליו עבורכם, גם אם הוא נקרא על שם מארס, אל המלחמה.
הייתי עסוק מאחורי הקלעים עם מספר פרוייקטים מרגשים. (אני חייב לומר, להיות מחוץ לרשתות החברתיות בשמונת החודשים האחרונים היה מצוין ליעילות שלי וגם לבריאותי הנפשית!) יש כמה דברים בעיצומם שאני עדיין לא יכול לדבר עליהם כי הם לא רשמיים, וכמובן, אני מבין לגמרי שאתם רוצים יותר חדשות ממה שאני יכול לחלוק אתכם. עם זאת, הנה כמה עדכונים שאני יכול לתת לך:הפירמידה האדומה בנטפליקס
הפירמידה האדומה, פרויקט הסרט העלילתי בנטפליקס נמצא עדיין בשלב תיקון התסריט, אבל אנחנו מתקדמים טוב. התסריטאי הנפלא שלנו מכין כבר גרסה שנייה, ועכשיו אנחנו עובדים עם צוות ההפקה שלנו והכותב כדי לעשות אותו כמה שיותר טוב כדי שנוכל לשלוח אותו לשותפים שלנו באולפן.
אם עקבתם אחרי החדשות עד עכשיו, אתם יכולים לנחש מה יבוא בהמשך; לאולפן גם יהיו הערות בשבילנו. אנחנו נתייחס גם לאלו.
התסריט יעבור כנראה עוד כמה תיקונים (בדיוק כמו לכתוב ספר!). ברגע שכולם יהיו מרוצים ממנו, נתחיל לדבר על הצעדים הבאים, אבל אני מתאר לעצמי (רק ניחוש) שלפנינו עוד כמה חודשים לפני שנגיע למצב הזה. התסריט הוא כמו יסוד הבניין שלך. זה צריך להיות יציב לחלוטין כדי שנוכל לבנות ממנו סרט נהדר. ורק תזכורת, אנחנו מתכננים סרט לייב אקשן שמבוסס על קיין דברי הימים I: הפירמידה האדומה.PJO בדיסני +
סוף סוף: אין לנו עדיין "אור ירוק" רשמי, אבל הדברים מתנהלים יפה להערכתי.
תסריט הפיילוט עובר עכשיו את הרמות הגבוהות ביותר של אנשי דיסני וכולם אוהבים את זה.
נפגשנו עם ראשי האולפנים ומנהלי שירותי הסטרימינג, ואנחנו מרגישים הרבה אהבה ותמיכה מצד דיסני, משהו שאני מאוד מעריך!
צוות ההפקה המרכזי שלנו (אני, בקי, מנהלי ההפקה שלנו והמפיקים העמיתים שלנו) בילינו את השנה האחרונה בללמוד לעבוד יחד ביעילות (דרך זום, כמובן).
אני שמח לומר שהחשיבה שלנו מתואמת מבחינת מה שאנחנו רוצים שההצגה הזאת תהיה, ואני נשאר בטוח שנכין משהו נהדר בשביל כולכם לצפות בו.
שוב . . . זה פשוט לוקח זמן. הרבה זמן. תתארו לעצמכם כמה מורכב אתם חושב שהכנת תוכנית טלוויזיה תהיה. תכפילו את זה פי מאה. זה אפילו יותר מסובך מזה. התהליך שלנו, ממה שאמרו לי, היה אפילו קל יחסית!בכל זאת זה תהליך מרתק, ואני לומד המון.נכון לעכשיו, אנו מתחילים לתכנן את הצעדים הבאים כדי שנוכל לתת לשותפינו באולפן ובשירות הסטרימינג תמונה מקיפה טובה של מה התוכנית הזאת תדרוש.
איך תראה העונה הראשונה? (רמז: זה יתבסס על עלילת גנב הברק).
איך ייראה התקציב? (רמז: טלוויזיה טובה היא לא זולה. מבחינה איכותית, זה צריך לעמוד בקו עם להיטי דיסני + כמו וונדה-וויז'ן והמנדלוריאן.)
מי אנחנו חושבים שצריך לביים את זה? (אני לא יכול לתת לכם שום רמזים, אבל אנחנו משוחחים על זה.) ליהוק? (לא, אנחנו עדיין לא שם עדיין, אבל התחלנו לדבר על איך התהליך יעבוד כשנגיע לשם.
אם הייתי מנחש, הייתי אומר שיש לנו עוד כמה חודשים של שיחות ופגישות תכנון כאלה לפני שנקבל את התוכנית הסופית שלנו (בתקווה) ונקבל אישור להתקדם. אני אופטימי שזה יקרה.
יש הרבה התרגשות וציפיות, וזה ממש עוזר לדיסני להבין כמה מעריצי פרסי ג'קסון רבים ונפלאים, אז תודה לכולם על זה! אני, כמו תמיד, אעדכן אתכם, אבל אם אתם רואה מידע אחר או "סקופים מבפנים" צפים ברחבי הרשתות החברתיות, תזכרו שזה פשוט קליקבייט. מה שאמרתי לך עכשיו זה כל מה שמישהו יודע, כולל אני.
YOU ARE READING
כל מה שגרוע בסרטי פרסי ג'קסון
Randomבשביל לראות את הסרטים של פרסי ג'קסון ולא לברוח מהאולם או לכבות את המחשב צריך אומץ, נחישות וכוח סיבולת. אני לצערי נאלצתי לראות את הזוועה הזאת, ובדרך פלא הצלחתי לשבת במקום ולעבור את כל זה. הנה כל הדברים שבגללם הסרט הזה כל כך גרוע. מכיל גם: *עידכונים מ...