#ÖzgecanAslan

2.7K 79 2
                                    

Önce dövüp, tecavüz edip, bıçaklayıp, işkence ederek yakan o ŞEREFSİZLER bugün nefes alıyorlar. Sakın bana adaletten bahsetmeyin. BU ÜLKEDE ADALET DENEN ŞEY YILLAR ÖNCE ÖLDÜ! Kadına tecavüze boyun eğen herkes suça ortaktır. Biz kadınların suçu ne lan? Suçumuz ne bizim? Kadın olmak mı? Etek giymek mi? Elbise giymek mi? Suçumuz bu mu!

Ülkemde adalet yok, vicdan desen hiç yok. Bir insan hayatını düşünmeden kuytu köşelere götürüp tecavüz edip, yakabilen vicdansızlar hala nefes alıyor. Hala ülkemdeler! Ben olayın satırlarını okurken utanırken onlar adliyenin önünde selfie yapıyorlar. Ülkemdeki adaleti geri istiyorum. Yeni nesilin abaza, sikine düşkün piç kuruları olmasını değil!

Sen sadece 3 dakikalık zevkin için gencecik , pırıl pırıl bir insanın hayatını hiçe sayamazsın anladın mı?! Bir kadını zevk için kullanamazsın. Cennet bir kadının ayaklarının altındayken sen onu yakamazsın anladın mı? 

BU ÜLKEDE ADALETİN A'SI YOK AMA BUNU YAPANLAR GEBERDİĞİ  ZAMAN ASIL ADALETİ BULACAKLARDIR. ALLAH BELALARINI VERSİN!


Sen bir erkeksen,

Kadınları bir oyuncak, bir zevk aracı olarak görme. Çünkü biz kadınlar akşamları sokağa çıkmaktan sizin yüzünüzden korkuyoruz. O pis bakışlarını kendine sakla.

Hiç bir kadını 

Hiç bir zaman 

Hiç bir vakit

Zevk oyuncağı olarak görme!

Saygı duy. Adam gibi seveceksen sev, sevmeyeceksen uğraşma, oynama, oyununa alet etme.

ÖZGECAN ASLAN' A BUNU YAPANLAR, 3 DAKİKALIK ZEVK İÇİN OYUNLARINA ALET EDEN O 3 ŞEREFSİZ, VÜCUDUNUZDAKİ HER KEMİK TEKER TEKER KIRILSIN!

O 3 şerefsizin Allah belasını verme,

Türkiyenin adaleti bulma dileğiyle.

Tumblr ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin