Simulare

1 0 0
                                    


Am deschis ochii incet din cauza luminii orbitoare a camerei. Am clipit de cateva ori si m-am uitat in jur. Se pare ca ajunsesem din nou in bratele lui Harry si era al naibii de placut. El, dupa cum ajunsesem sa ma obisnuiec, inca dormea cu buzele usor intredeschise. Pieptul i se ridica si cobora incet dupa cum respira. Arata...dragut. Nici nu observasem cand incepusem sa ma apropii incet de buzele lui. Ma tentau ingrozitor de tare in acel moment. Mi-am dat seama lat imp ce faceam si m-am retras rapid. M-am descalcit de Harry si m-am dus la baie. Cand m-am intors Harry imbratisa o perna, probabil inlocuitoare pentru mine. Soarele a inceput sa i se plimbe pe la gene si se parea ca-l deranjeaza. M-am dus si am tras perdelele insa se trezise deja. M-am uitat la el zambind. A deschis usor ochii si s-a uitat la mine printre genele.

-Neata!- a zis el ragusit din cauza somnului.

-Neata.-am zis si eu. Harry inca imbratisa perna insa cand si-a dat seama i-a dat drumul. Mi-a facut semn sa vin langa el. Nici n-am apucat sa ma asez ca Harry m-a tras in bratele lui. Devenea ciudat ca tot facea asta insa era placut asa ca nu aveam de gand sa comentez. 

-Trebuie sa te antrenezi azi. Ai multe de invatat. -am incuviintat din cap. Dar nu parea ca ar vrea sa se dea jos din pat si nici eu nu eram mai dornica.

Dupa zece minute mi-am dat sema ca nu aveam de gand sa ma dau jos prea curand, insa lui Harry nu-i convenea. Dupa alte zece minute de cearta in care Harry incerca sa ma dea jos din pat, se saturase si el asa ca m-a luat pe sus. Era inca in pijamale si era al naibii de sexy. Ne-a dus in bucatarie si m-a asezat la masa. S-a apucat sa prepare niste cereale cu lapte. Harry in haine mulate si gatind, era prea mult pentru mine la ora asta a diminetii. Mai ca incepeam sa am fantezii cu mine indepartandu-i stratul ala in plus de haine, ceea ce era foarte periculos. De unde veneau insa gandurile astea nu stiam si incepeau sa ma sperie. N-am mai avut astfel de ganduri pana acum. Cred ca incepeam sa ma indragostesc de Harry. Biscuiti, asta nu era in plan. Dar chiar il plac. Nu am mai simtit asa ceva pentru un baiat. Si pe cat de straniu era sentimentul, pe atat era de placut.
Harry mi-a pus un bol de cereale in fata si am mancat impreuna in liniste. Deodata linistea a fost sparta de soneria unui telefon. Harry a raspuns fara sa ezite.

-Buna ziua. Nu. Am inteles. Da, desigur. Ma ocup de asta. Plec intr-o ora, o sa ajung in doua deci o sa fiu acolo la pranz. Da domnule, la revedere.-Atat auzisem din conversatie si nu-ntelesesem mare lucru. Doar ca Harry trebuia sa plece iar asta ma intrista. Nici el nu parea fericit de aceasta plecare. S-a uitat la mine ingrijorat.

- Faye...trebuie sa plec.- am incuviintat scurt. Nu era cazul sa fac o scena si sa-l fac sa se simta prost ca pleaca. M-a sarutat pe frunte si a plecat sa se pregateasca. S-a intors peste 15 minute si mi-a aruncat o privire trista.

-Faye. Ma intorc pana diseara. Nici n-o sa-mi simti lipsa. Poti sa faci ce vrei pe aici. Poti sa mergi la sala de jocuri, piscina, oriunde, dar ai grija. Nu te antrena fara mine si nu te apropia de simulator.- m-a luat in brate si m-a strans tare, si-a pus buzele pe fruntea mea unde a plasat un sarut apasat.- Faye.- mi-a prins barbia si mi-a ridicat-o in asa fel incat sa-l pot privi in ochi.- Promite-mi ca orice ar fi o sa ai grija. Orice s-ar intampla nu o sa fii singura.- vorbele lui ma nelinisteau. Suna de parca existau sanse sa nu se mai intoarca.

-Nu nai vorbi ca si cum exista posibilitatea sa nu mai vii inapoi.- i-am soptit ingrijorata dar nu mi-a raspuns, doar si-a ferit privirea. I-am pus mana pe obraz si l-am facut sa se uite la mine. In secunda urmatoare i-am simtit buzele catifelate contopindu-se cu ale mele si am inghetat. La inceput nu am raspuns la sarut din cauza socului dar mi-am revenit rapid si l-am sarutat inapoi. Era un sentiment cu totul nou dar am constatat aproape surprinsa ca-mi placea. Ceva ce semana suspect de mult cu un stol de flututri a inceput sa-si faca de cap in stomacul meu. S-a desprins usor din sarut, mi-a analizat putin reactia, apoi a mai plasat un pupic mic pe buzele amortite, m-a strans puternic in brate si a plecat. Tocmai avusesem primul meu sarut si fusese minunat. Eram putin socata dar nu la fel de mult pe cat eram incantata.
Ce aveam sa fac eu fara el singura aici? Bineinteles ca nu o sa-l ascult. O sa ma antrenez. M-am dus in camera sa ma schimn repede intr-un trening si un tricou lejer cu niste tenisi comozi apoi am fugit in sala de antrenament. Intr-o parte era ceea ce Harry numise un simulator. Iti conectai ceva fire si intrai in simulare. Antrenamentul era in mintea ta , pentru incepatori, sa nu existe consecinte grave in caz ca ceva nu mergea bine in timpul antrenamentului. Pana nu aveai o anumita pregatire nu aveai voie in simulatorul adevarat. M-am asezat pe scaun, cuvintele lui Harry mi-au trecut fugitiv prin minte dar nu voiam sa mai pierd timpul si asa destul de scurt pe care il mai aveam. Asa ca m-am conectat dupa ce am studiat putin aparatul si am inceput simularea.

Won't give upWhere stories live. Discover now