-Faye...trezeste-te. In 2 ore vin invitatii si trebuie sa fii gata.
-Voi fi...mai lasa-ma 5 minute. Eu si patul avem o relatie stransa.
-5 sa fie!
-Mhm...
***
19:30. Super, cum dormit atat? Somnu' asta la pranz este foarte nesigur, te poti trezi in 10 minute fresh si plin de viata, sau, cum patesc de obicei, te poti trezi pste 2 ore mai obosit decat te-ai culcat. Mai am 30 de minute pana la cina cu seful mamei. Trebuie sa fiu gata in timp record.
Ce bine ca am facut dus inainte sa ma culc.M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre dulap. Am scos o rochie de un albastru inchis fara bretele cu mijlocul incretit. Mi-am ondulat parul putin la varfuri, mi-am dat cu rimel pe la ochi doar atat cat sa-i scot un pic in evidenta, putin lip gloss, mi-am luat balerinii negrii cu pietricele si cireasa de pe tort, lantisorul cu stea de aur, pe care l-am primit de la tata la botez. Eram gata si mai erau 5 minute pana la 8.
Cand ma pregateam sa ies din camera s-a auzit soneria. Am marit pasul si am coborat scarile. Cand am ajuns la penultima treapta am incremenit. La usa statea seful mamei cu...Harry? Credeam ca e doar seful ei, o doamne, o sa fie o cina interesanta. Amandoi erau imbracati la patru ace. Harry arata absolut ....-nu, nu am gandit asta. Harry nu prea semana cu tatal lui, mai deloc chiar. M-am oprit din holbat la auzul vocii mamei mele. M-am dus langa ea incet.-Buna seara! Bun venit!- zise mama- ea e fiica mea Faye. Faye, el este seful meu, domnul Styles si fiul lui, Harry.
-Buna seara!-am zis eu zambind usor ca sa nu par nepoliticoasa.
Harry si tatal lui au inclinat usor din cap in semn de salut si au intrat in casa, aveau un aer solemn si impunator, asemeni unor oameni de faceri influenti care urmeaza sa-ncheie un contract important. S-au asezat la masa iar mama m-a trimis sa aduc tacamurile. Nerabdatoare sa ies de acolo, deoarece simteam ochii electrizanti ai lui Harry pe mine, aproape c-am alergat spre iesire.
Cum pregateam tacamurile am simtit o prezenta si m-am intors rapid. Nu m-a surprins insa prezenta lui Harry in bucatarie.
-Lasa-ma sa te ajut.- a zis el simplu, cu un mic zambet prietenos pe care nu l-am intors. Simteam ca participarea lui la aceasta cina nu era intamplatoare.
-Ma descurc, multumesc.-Harry mi-a ignorat comportamentul rece si a luat tacamurile iesind pe usa la fel de repede pe cum a intrat. Insa chiar inainte sa iasa s-a intors catre mine cu un zambet siret.
-Apropos, frumoasa rochie.- simteam cum imi urca sangele-n obraji. O doamne, eu nu rosesc. Cred ca Harry a observat deoarece zambetul i-a crescut si a iesit chicotind.
-Mersi...-am zis printre dinti, desi stiam ca nu ma va auzi.
Dupa ce mi-am revenit putin am mai luat ce mai era de luat si m-am dus inapoi in camera. Eu cu mama am asezat masa si dupa aceea toti am inceput sa mancam. Nu-mi era foame asa ca mai mult invarteam mancarea prin farfurie. Speram sa nu ma bage nimeni in seama.
-Deci Harry,- rupse mama tacerea.-ce planuri ai pe viitor? Vei continua afacerea tatalui tau?
-Da, insa am si alte planuri pe care o sa le fac in paralel. Planuiesc sa fac un lant de cluburi cu bowling, mini golf, biliard. Am cateva deja si merg destul de bine.
-Impresionant! Felicitari.- zambi mama.
Ca nu cumva dorinta mea de a trece neobservata sa se implineasca domnul Styles s-a bagat in vorba.
-Dar tu Faye? Ce planuri ai pe viitor?
M-am incordat imediat. Reactia mea nu a trecut neobservata insa nimeni nu a zis nimic. Mama s-a uitat la mine usor ingrijorata insa am zambit ca s-o asigur ca sunt ok.
YOU ARE READING
Won't give up
Teen FictionFaye traise intotdeauna inconjurata de magie, insa nu isi daduse niciodata seama cat de reala era de fapt. Dupa inca o mutare rudimentara in tara natala dupa 18 ani de la plecare, Faye este pusa fata in fata cu adevaratele ei origini, origini dupa c...