Jak ten czas szybko lei, już mam 18 lat. Nie wiem kiedy to zleciało. Kilka lat temu to właśnie wstałabym i bym się cieszyła bo przywitała by mnie radosny widok moich rodziców witających mnie jako rok starszą, ale dziś tak niestety nie było. Mo rodzice krzątali się po kuchni nie rozmawiając e sobą. Dni nie wyglądały już tak samo. Mam nie odzywała się do taty prawie wcale, a tato ... Wiedziałam, że tylko czeka do mojej osiemnastki i ma zamiar się wyprowadzić. Kilka dni temu podsłuchałam rozmowę taty z mamą, że jak tylko odbędą się urodziny to się spakuje i przeprowadzi się do swojego nowego mieszkania. Myślałam że to nie prawda, ale wczoraj powiedział mi to prosto w twarz. Poszłam do łazienki i wzięłam zimny prysznic, żeby to z siebie zmyć. Te wszystkie uczucia, chociaż wiedziałam, że to tak prędko ze mnie nie zejdzie. Wyszłam z pod prysznica i uczesałam fryzurę którą znalazłam na Pintereście. Dzień przed urodzinami wszystko przyszykowałam fryzurę, makijaż i oczywiście sukienkę, która jest prześliczna. No i też wczoraj byłam na paznokciach. Z jednej strony tryskam radością, a z drugiej ... już sama nie wiem.
Taką zrobiłam fryzurę
Takie paznokcie
A to sukienka. Tak wiem śliczna, a zarazem też wygląda jak na bal, ale moi rodzice mówili, że moja osiemnastaka będzie magiczna i będę Miałą bal osiemnastkowi więc taką też wybrałam sukienkę. Mam tez krótsza, ale ta jest główna. Teraz ubiorę coś ładnego, ale eleganckiego. Trochę się na szukałam w tej mojej garderobie ale w końcu znalazłam odpowiednie rzeczy do ubioru.
CZYTASZ
Zawsze razem
RomanceRazem na zawsze ale nie wiedziałem że tak to wyjdzie. Mam 14 lat on ma 16. Dogadujemy się bardzo dobrze. ❤️