calin
,,Hele už dobrý, jo? Dost, stačí, vypadni," zasmál jsem se nahý holce vedle sebe a pozoroval křivky jejího těla.
,,Kam mám jako jít?" řekla zmateně a já ji nohou jen sestrčil z postele. Nebavila mě. Stačilo mi jen pár minut, aby mi došlo, že tohle nikam nevede. Spadla na zem a potichu zakňučela. Ať ji to bolí, ona si to vybrala.
,,Prostě domů, nebo ke kámošce, je mi to jedno, tady spát nebudeš." Spí tady ještě David a Marek, ale těm je úplně jedno, co si po nocích dělám, i v jejich přítomnosti. Tak jsem si vyhlídl nějakou holku z těch davů, co tady bylo.
,,Ale já nevím jak se mám dostat domů..." rozbrečela se. No ještě ubrečenou, to jsem si dneska fakt dobře vybral.
,,Poslyš, Petro..."
,,Jmenuju se Pavlína!"
,,Tak Pavlíno, ježiš, na tom nesejde. Sejdeš dolů, zavoláš si taxík, nebo sedneš na noční šalinu a jedeš domů, co je na tom? Měla ses pojistit dřív."
,,Já jsem si myslela že když budu s tebou tak tady i přespím," smutně na mě koukala. Smutný oči se mnou nedělaj nic.
,,A ty sis myslela že seš u mě jistotou? Seš tady pět minut a už tě u sebe nechci, tak jsi asi jistota nebyla. Sbal se a vypadni."
Před nějakou dobou bych si ještě ani nemyslel, že bych takhle mohl klidně vyhazovat holky z mýho bytu pokaždý, co tu nějaká je. To jsem si o sobě ani nemyslel, že jsem nějak přitažlivej.
Jen na mě tupě čuměla a mlčela. Po tvářích jí tekly slzy. A co já s tím?
,,Vypadneš nebo ti s tím mám pomoct já?!" zakřičel jsem na ni a ona se odebrala na odchod. Budu upřímnej, ani jsem z ní nebyl nějak načatej.
Slyšel jsem jen zabouchnutí dveří. V klidu jsem si oddychl a lehl si na postel. Tohle byla zase příhoda.
Možná se zdám docela divokej, ale já si vybírám holky, se kterejma spím. Musej projít nějakým prvotním testem, jako byl tento. Stačilo se nechovat jak totální píča a netočit si všechno na instagram.
Otevřel jsem si okno a ztěžka vydechoval. Tělem mi proudil různej alkohol a cítil jsem, že mi začínala třeštit hlava, asi z toho, že jsem se naštval. Mě z pohody rozhodí leccos, to jsem na sobě už poznal.
Zapálil jsem si cigaretu a z okna vydechoval ten škodlivej kouř. Jako by mě zajímalo, že mi škodí, to už dávno ne.
Číslo tý holky, který mi mimochodem dala teprve tento večer, jsem si bloknul. Nepotřebuju aby mi volala jakej jsem hajzl, že jsem ji v tomto nechal, já to vím už sám.
Jen se bojím, že se se mnou tahle reputace potáhne nafurt.
-
Dělal jsem klukům snídani, nějaký tousty. Všem bylo špatně, jak bejvá zvykem.
,,Co plánujete dneska?" prohodil jsem u vaření. Já budu asi doma, přemýšlet nad tím vším, co se mi teď v životě děje. A taky jsem se chvilku nezastavil, z toho celoživotního spěchu.
Chtěl bych bejt slavnej, tvořit hudbu. Tak i tomu věnuju čas. Do toho mám školu, do toho holky. Je toho moc, nedá se to stíhat.
ČTEŠ
přichází zima. | Calin
FanfictionPOZASTAVENO ,,Není ti zima?" kouknul se na mě a věnoval mi malý polibek. ,,Ne, už ne." - Začalo to mrznutím na zastávce. Začalo to mánií v obchodech se zimním oblečení. To, že přišla zima, jsem si nezačala uvědomovat tím, že mi po těle naskočila hu...