Stála s otevřenou pusou a hleděla na Henryho a stále jí v hlavě pronikala slova Henryho, které vyřkl před chvílí. ,,Henry, ale.. ale.." Řekla a Henryho výraz se změnil. ,,Takže nejsem první. Řekni mi, je to sir Arthur že ano?" Řekl a Scar polkla a vydechla. ,,O tohle tady vůbec nejde!" Skoro křikla, Henry se zhluboka nadechl a zamračil se. ,,A co tady jde?" Zeptal se a Scar si založila ruce na hrudi.
,,Před pár hodinami, zemřela má přítelkyně Elodie, před skoro dnem, se mě snažili zabít. Celý život jsem na útěku a pak.. pak mě požádá samotný král Anglie o ruku?" Zašeptala poslední větu a pohlédla na něj.
,,To že jsi mne požádal o ruku mi neskonale lichotí, jen... jen sis vybral nesprávnou dobu. Řeknu ti ano, ale ne dnes, ani zítra, ale brzy." Odpověděla, jemně ho chytla za ruku a Henry zamrkal. V pár věcech měla opravdu pravdu.
,,Tohle... tohle jsem opravdu nečekal." Zamumlal a Scarlet doufala v tom, že ho nijak neponížila nebo ho neurazila. ,,Já-." Řekla, ale jedním rychlým mávnutím Henryho ruky jí umlčel. ,,Ne, máš... máš pravdu. Ale těší mě, že vím, že jednou se mou ženou staneš." Usmála se, pohladil jí po ruce a odešel ze stanu. Scarlet vydechla a doslova sebou práskla do dřevěného křesla.
,,Panebože, panebože panebože co budu dělat." Její mysl začala pracovat na plné obrátky. Najednou jí cvaklo v hlavě. Rychle vzala tašku, do které si zabalila věci a snažila se to dělat co nejtišeji. ,,Jestli se chceš proplížit táborem-." Zaslechla za sebou hlas Arsena a rychle se otočila a on se jen ušklíbl. ,,Vezmi to zadem, tam žádný strážný nehlídá ty... nevěsto na útěku." Nadhodil Arsen s lehkým smíchem a odešel z jejího stanu.
V tu chvíli Scarlet vyrašil lehký úsměv a skoro by se i rozesmála nad slovem "nevěsta na útěku", ale na to nebyl čas. Rychle vyšla ze stanu a šla do lesa. Než se stane "královnou Anglie" musí udělat ještě jednu věc. Jednu důležitou věc, která byla neodkladná.
Musí se vrátit tam, kde to všechno začalo. Do Darkwoodu.
Věděla že cesta nebude snadná a musela se spoléhat na svoje orientační smysly. Když byla daleko od Henryho tábora, nějakým zázrakem se jí skoro možná i ulevilo. Najednou měla čistou mysl jako křišťál.
Co se týká kralování, při pomyšlení že by byla královnou Anglie, ten titul nezní špatně, ale to břímě co by musela sebou nosit. Dát potomka do té doby než by se narodil syn. Neustále řešit šarvátky a kdo ví co ještě. Je pravda, že kdyby byla královnou nikdo už by na ní nemohl anebo pokud by si to ten daný člověk chtěl zkusit čekalo by ho několik tun kamení a několik stovek strážných.
Už svítalo, když jí začaly bolet nohy. Chtěla si na chvíli sednout, ale když v dálce tak půl dne cesty viděla špičky města Barona z Walesu, na sedění hned zapomněla a vyrazila přímo tím směrem. Jelikož kde bylo město Barona Z Walesu, tak 4 dny odtamtud byl samotný Londýn a její les Darkwood.
Hej, já vím je 23:23 a vy se ptáte co tady smrdím. Jo, vydala jsem novou kapitolu, jelikož tady nějaká čtenářka je otravná jak komár :D A když vám 24/7 bzučí telefon a napíšete v minulé kapitole (když tak mě nakopejte do prdele) nemyslela jsem to tak doslovně :D (NIC VE ZLÝM CHILL)
JO naše oblíbené otázky:
Dorazí Scarlet do města Barona z Walesu?
Najdou jí templáři?
Koupí si na tržnici preclík?
Dorazí do Darkwoodu?
Okrade starou babku kořenářku?
To v dalším dílePS: Na to že vydávám tak často si nezvykejte ano? :D
Yop a na obrázku naprdnutý Henry V.
Enjoy xx
BlackQueenOfDarkness
ČTEŠ
The Lone Girl Out Of Forest
Historical FictionMám otázku...jací byli mí rodiče? Stála jsem uprostřed temného lesa a koukala na něj.Na muže,který měl na hlavě korunu.Mé vlasy mi padaly do tváře a já viděla na jedno oko.Otočila jsem se a schovala za strom.Dusot kopyt naznačoval že se blíží. "Hal...