Cítil jsem se strašně,když jsem viděla,jak Scarlet kolem mě běžela.Protekla mi ,jako voda mezi prsty,kterou nemohu chytit.Zajímalo by mě,před čím,nebo před někým běžela.Vyděl jsem její vyděšený pohled,když běžela a hlavně.Jak se přeměnila...ve vlka.Přiběhnul Richard,ruku měl od krve a byl zadýchán.Nevěděl jsem co se děje a seskočil z mého bělouše.
,,Richarde,můj příteli,co se stalo?" Řekl jsem a Richard se na mě podíval.Meč mu padl vedle nohy a padl na kolena.Díval jsem se na něj a on kývnul hlavou,že vše je v pořádku.
,,Utekla?Je...je v bezpečí?" Zeptal se a já nevěděl o kom mluví.Přišlo mi to najednou všechno zvláštní.Richard vstal s mojí pomocí a vydýchával se.
,,Je Scarlet v bezpečí?" Řekl znova a já vykulil oči.Podíval jsem se za sebe,směrem k bráně a pohlédl zpátky na Richarda.
,,Utekla..." Řekl jsem pevným hlasem a Richard naskočil na koně.Já naskočil na svého bělouše a podíval na Richarda. Pohlédl na mě a já povytáhnul obočí.
,,Musíme ji najít,hrozí ji nebezpečí!Velké nebezpečí..." Řekl a podíval se na mě.Mě bylo okamžitě jasné co udělám.Já si ji najdu.Najdu si jí..
,,Dobrá Richarde. Najdeme ji,ale ona může kdekoliv.." Namítl jsem a hned jsem pochopil,že to nebude snadné.Ale...říká jedna moudrost.Když něco chceš,musíš si to zasloužit a bojovat o to...a já se o Scarlet klidně i poperu.Modré nebe jí klidně snesu..
Vzali jsme můj doprovod a ještě k tomu doprovod Richarda a mohli jsme vyrazit.Nejeli jsme sprintem,ale klusem.Projížděli jsme přes pastvinu,kde jsme nabrali do rychlejší tempa a Richardův kůň jel vedle toho mého.V mé hlavě se mezitím srovnávaly myšlenky,aby měly vůbec nějaký smysl.Najednou se vedle mě objevil vévoda z Cambridge. Otočil jsem na něj hlavu a on pokynul hlavou na úklonu.
,,Pane,smím vědět,kam to putujeme?" Zeptal se mě a já mu náležitě odpověděl.Kývnul a poodjel zpátky dozadu. Já jsem zůstal s Richardem v popředí a dívali se kolem sebe.
,,Henry,mám na vás otázku.." Zeptal se mě najednou Richard a já pokynul ať pokračuje.Pousmál se a pokračoval.
,,Ta Scarlet,znáte ji?" Zeptal se a já přikývnul.Pokračovali jsme dál a z dálky k nám přijížděl panoš a na erbu měl znak mého království.Zastavil jsem družinu a panoš přijel ke mě.
,,Vaše veličenstvo..." Začal a odkašlal si.Já se opřel do sedla a podíval se na něj.Kývnul jsem a pokračoval.
,,Vaši bratři,Vévoda z Glostru a vévoda z Bedfordu, vás žádají,aby jste se zastavil u jejich stanů.Jsou támhle dole u jezera." Řekl a ukázal a já přikývnul.
,,Vyřiď mým bratrům ať nás očekávají." Řekl jsem a panoš přikývnul,otočil koně a vyjel směrem k jezeru.Vyjeli jsme,tentokrát tryskem,přímo k jezeru.
Sesedl jsem z koně a šel do stanu,kde by měli být mí bratři.Jak jsem se nepletl,tak tam byli.Pohlédl jsem na ně a za tu dobu se vůbec nezměnili.Objal jsem své bratry a přišel k mapám,kde byly zaznačené červenou tužkou šipky.
,,Co to má být?" Zeptal jsem se a opřel se.Nechápal jsem v tom ten systém.Bratři přišli ke mě a začali mi důkladně popisovat,že armáda je za lesem a bude trvat několik týdnů než se sem dostanou.
,,A jaká,nebo spíše...čí je to armáda?" Zeptal jsem se,ale ani jeden mi z nich neodpověděl.Posadil jsem se a opřel jsem si hlavu o ruku.
,,Henry,co se děje?Neříkej mi,že Lady Kateřina ti nechce dát.." Zasmál se můj mladší bratr,který už má syna se svojí manželkou Isabell.
,,Já se s ní ani neoženil bratře." Řekl jsem mu a přestal se smát.Pohlédl na mého druhého bratra a ten mě poklepal a rameno.Tím dal náznak,abych ho následoval a mezitím můj mladší bratr zůstal ve stanu.Vévoda z Glostru,neboli můj bratr,který se narodil o rok později mě táhnul za tábořiště.Posadili jsme se k jezeru a pohlédl na mě.Nějaké zkušenosti už měl a měl už 4 děti.Nedivím se mu,když jeho manželka,Uherská princezna Eleanora je plodná.
,,Co se s tebou děje Henry..už když si vstoupil do stanu,něco s tebou není v pořádku...jak to ,že jsi odmítl francouzskou princeznu Lady Kateřinu?Co se děje Henry...jsi z nás nejstarší a měl bys mít rozum..". Začal mi kázat můj bratr a já si povzdechl.Utrhl jsem si stéblo trávy a dal si ho do úst,jako když jsem to dělal,když jsem byl malý.
,,Necítil jsem nic...víš bratře já nechci,abych si vzal ženu v lóži kvůli potomstvu.Chci to,aby to bylo dokonalé,jako v knihách.Lady Kateřina,není ošklivá..je krásná,ale ona prostě není ta pravá.Já chci ženu milovat,hýčkat a laskat.Chápeš bratře?" Řekl jsem a díval se na hladinu jezera,kde se mi objevila tvář Scarlet. Zatřepal jsem hlavou.
,,Bože,bratře...pochop,jestli ty si nenajdeš královnu a nebudeš mít potomstvo..kašli na tyhle tlachy!Věř mi...mám Eleanoru, potomstvo a jsem spokojený." Řekl a já si povzdechl.Zavřel jsem oči a v ústech přežvykoval stéblo trávy.
,,Jedna dívka tady je,ale ona...chci jí najít.Jmenuje se Scarlet...Scarel Darkwoodová..." Řekl jsem a stále měl zavřené oči.Bratr se zasmál..
,,Ta Scarlet Darkwoodová?Vždyť je po smrti.." Řekl a já otevřel oči a přísně se na svého bratra podíval.Ten zmlkl a já se na něj díval.
,,Ona není po smrti.Když jsem s ní mluvil...když jsem hladil Sierra a Nastana ,její vlky...a dotkl se její kůže,dostal jsem jiskru.Ona je nádherná...její oči...vlasy..tak krásně černé,jako uhel.Její oči modré jako studánky..." Zasnil jsem se a bratr mě poplácal po rameni.
,,A ty jí chceš najít?Víš,kde může být?Kdekoliv..." Namítl bratr a já kývnul.Podíval jsem se na oblohu,kde pobíhali červánky a nad tím jezerem to bylo přímo dominantní.
,,Já jdu do tábora,chceš poslat stráž?" Zeptal se mě se smíchem a já se zasmál.Kývnul jsem na nesouhlas a bratr odešel.Vstal jsem a opřel se o vrbu,která tady rostla.Díval jsem se na jezero a na oblaka,která se líně plavila po obloze jako lodě na moři.Zavřel jsem oči a nechal jsem myšlenky přesunout ke Scarlet.
Seděl jsem v sedle a vedle mě seděla Scarlet. Její černé vlasy létaly do všech stran a její bílá pokožka se leskla v záři slunce.Chytil jsem jí za ruku a ona se na mě podívala.Nahla se a políbila mne.Tak hebké rty,jsem nikdy neochutnal.Měly neidentifikovatelnou chuť a já polibek prohloubil.Hladila mě po tváři,kde jsem měl několika denní strniště.Odtrhla se a pohlédla do mých modrých očí.Přetáhnul jsem si jí z jejího koně na mého bělouše a položila hlavu do mé prohlubně v rameně.Jeli jsme do lesa,kde slunce si muselo najít cestu mezi listím.Dojeli jsme do břízového lesa,kde jsem seskočil a natáhnul ruce aby mi skočila do náruče.Položil jsem jí do mechu a políbil.Smála se, a její zvonivý smích jsem slyšel v mých ušních bubínkách.Byla to jak rajská hudba..
,,Henry..probuď se.." Řekla mi a já nakrabatil obočí..
,,Prober se..Henry!!" Řekla mi znova...
Otevřel jsem oči a přede mnou stál Richard. Posadil jsem se a nahlas povzdychl.Podíval jsem se a zjistil,že je už noc.Tak krásný sen se mi zdál a on mě probere..
,,Nerad tě probouzím,ale musíš do stanu,za tvými bratry..." Řekl mi a já přikývnul.V hlavě se mi stále přehrával můj sen a usmál se.Vstoupil jsem do stanu,kde začala porada...
Tak snad se líbí..po tak dlouhé době no...komentík a votík mě neskonale potěší...jsem ráda ,že se vám tenhle příběh líbí...moc vám všem děkuju... :)
ČTEŠ
The Lone Girl Out Of Forest
Historische RomaneMám otázku...jací byli mí rodiče? Stála jsem uprostřed temného lesa a koukala na něj.Na muže,který měl na hlavě korunu.Mé vlasy mi padaly do tváře a já viděla na jedno oko.Otočila jsem se a schovala za strom.Dusot kopyt naznačoval že se blíží. "Hal...