Díl Čtrnáctý - Blood, tears and satisfaction

111 6 11
                                    

Poté co řekla toto slovo, Arthur se nadechl k tomu že řekne na její odpověď. Jenže nedokázal říct nic. ,,Jsou to...poněkud velké představy, ale...poslední dobou-." Odmlčela se a pomalu šla směrem do tábora. "-je toho na mě moc a chtěla bych občas můj starý život zpátky. I to že mě nazývali čarodějnicí, i to mi chybí." Zasmála se nad vzpomínkou, kdy ji hnali s vidlemi a kosami do lesa. 

,,No tak, nevím, kdybych nazval krásnou pannou čarodějnicí tak mi asi do náručí neskočí." Nadhodil a měla co dělat aby se nerozesmála na celé kolo. Pokračovala do tábora a otočila se na Arthura. ,,Uvidíme se ráno." Nadhodila a odcházela do svého stanu, ale při té příležitosti stočila svůj pohled na stan Henryho, který byl chráněn strážemi.  Vešla do stanu a viděla něco příšerného. 

Její křik se nesl skoro po celém lese.  Rychle přiskočila k Elodii, které ležela na zemi v kaluži krve a byla ještě na živu. Držela si ránu na boku a zhluboka dýchala. ,,Dýchej, to bude v pořádku." Zašeptala a do stanu rychle vběhnul Arthur, který položil zbraň a jeho tvář byla zdrcena. Do stanu vstoupili i další lidé. 

,,Přiveďte ranhojiče, dělejte něco!" Vyjekla a jen cítila jak jí Elodie chytla pevně za ruku a Scar na ní pohlédla. ,,Ranhojič za chvíli přijde, budeš... budeš v pořádku." Zašeptla jí a Elodie se podívala na ni, na Arthura a Scar viděla, jak se její ústa plní krví. Elodie pohlédla na strop stanu a její trhavé pohyby přestaly. 

,,Elodie." Zašeptal Arthur a Scar stékaly slzy po tvářích. Přišla o svou přítelkyni, která byla skoro jako její sestra. 

---

Scar stála venku, její šaty byly stále od Elodiny krve. Po tvářích jí stékaly slzy a sledovala hvězdy a v její mysli neustále viděla obraz umírající Elodie. Byla to její vina. Už to že je v táboře, který sice je pod Henryho praporem, ale zároveň je i zde nebezpečí templářů, jí lehce podněcovalo k tomu, aby odešla. 

Slyšela za sebou kroky, ale nechtěla pohlédnout do tváře cizince, který ji narušil její soukromí. ,,Měla by ses převléci, zkrvavený šat není příjemný nosit." Scar se zhluboka nadechla a otočila se na Henryho. ,,Převléci si šaty je ta poslední věc co bych chtěla udělat." Řekla a viděla, jak Elodinino tělo vynášejí ze stanu. 

,,Sir Arthur si vyžádal abychom její tělo pohřbili. Dívky jako ona by neměly umírat tak mladé." Zamumlal a Scar jen zakroutila hlavou. ,,Odejdu." Řekla a tím si získala Henryho plnou pozornost a Henry nakrabatil obočí. 

,,Ne, to ti nedovolím. Hledal jsem tě strašně dlouho. A.. a teď když jsem neskonale šťasten, že jsem tě našel tak chceš opět odejít?" Zeptal se a chytnul jí jemně za paže. ,,Lidé kolem mne umírají! Templáři mě chtějí mrtvou! Už padlo dost lidských životů kvůli mě." Skoro šeptla a Henry zakroutil hlavou. 

,,Jsou tady lidé, mí lidé, kteří tě ochrání, já tě ochráním!" Scar jen přemýšlivě zírala na směrem, kde bylo tělo mrtvé Elodie a obešla Henryho, aby se vydala za jejím tělem. U jejího těla stál Arthur, který měl zavřené oči, ale hned je otevřel, když se vedle něj postavila Scar. 

,,Je mi to tak líto." Zašeptala a on jen mlčky se díval na Elodii. ,,Je to moje vina." Zašeptala a Arthur na ní pohlédnul. ,,Ne, není tvoje vina, že jí zabili naši nepřátelé. Elodie, byla má jediná rodina." Zašeptal a Scar viděla, jak jí drží za ruku.

---

Dalšího rána seděla mlčky Scar před zrcadlem a uslyšela kroky a v odrazu spatřila Henryho. Vstala a pohlédla na něj, šlo poznat že nespal. ,,Henry, jestli jsi mi přišel rozmlouvat, ať neodcházím-." Řekla, ale Henry jí přerušil. 

,,Ne, přišel jsem kvůli jiné věci." Odpověděl a Scar to trochu zaskočilo. V hlavě už si připravovala argumenty, ale ty se rázem rozplynuly. Henry k ní přišel blíž, chytil jí za její ruce, které palcema pohladil a políbil. Scar nechápala co se děje. Henry na ní pohlédnul a vydechl.

,,Já jakož to král Anglie Henry V. se tě ptám, Scarlet z rodu Darkwoodů, žij se mnou až do mé smrti." Řekl a Scar měla skoro ústa až u svých špinavých bot. 

,,Vezmi si mě."

V tu chvíli se s ní zatočil celý svět.

-----

BŮŮŮŮŮŮŮ

JSEM TU! HA NEČEKALI JSTE TO CO? HA? HA? JÁ ŽIJU!

Tak co lidi?  We havent seen each other for a long time! :D

Určitě zanech komentář, zanech vote potěší mě to a mě to alespoň nakopne do prdele abych začla zase něco dělat :D

NA FOTCE NASRANÝ HENRY, KDE MU OČUMUJOU JEHO ŽENU XD


OMDLÍ Z JEHO NABÍDKY?
BUDE SVATBA?
PŘIJDE NA SVATBU DRAK S OSLÍKEM?

Uvidíte v dalším díle

Enjoy 

BlackQueenOfDarkness xx


The Lone Girl Out Of ForestKde žijí příběhy. Začni objevovat