Autor pov
O luna mai tarziu si ai noștri prieteni au reușit sa se mute la alta casa mult mai mare și foarte spațioasă, având o curte destul de maricica găsindu-se in ea trambulina :) o piscina micuta ,multe flori frumoase , o terasa ceva la umbra si mult spațiu verde . In aceasta luna au învățat mai multe tactici de atac si de apărare, cum sa prindă cat de cat lucruri ce vin spre ei în viteza sau sa se ferească de acestea . Sau intanlit si cu Min fie el , fie personalul lui , care, de multe ori , nu mai traiesc sau pur si simplu mor după ce ajung la sediul lor . Tae a reusit sa învețe câteva șmecheri cu ajutorul lui Kook si , acestia au reușit sa treacă cu brio peste faza cu rositul cand se apropie mai brusc unul de altul , dar Tae inca mai încearcă sa nu se irosească cand vine vorba de făcut dus impreuna .
Astăzi 26 Mai , e o zi importanta pentru toti , mai ales pentru Joon si Jin . Astazi isi vor pune planul in aplicare , dar le mai lipsește inca ceva , diversiunea .
Planul lor este unul simplu acela de a se separa pe echipe , echipa ce il conține pe Yoongi merg la depozit si cealaltă in punctul unde vor fi atrași în plasa oameni lui Min.Rm: Fiți foarte atenți la mine * spune si devine foarte serios * Cum Jungkook va dezactiva camerele cand va primi semnalul de la Yoongi ca a ajuns .
Jk: Am înțeles!
Jn: Jimin , eu , Yoongi , Tae si Youra mergem spre depozit . Restul inafara de Yona veti pleca spre locul pe care vi-l zic * spune si ii trimite un mesaj lui Joon *
Rm: Diseară dam start misiuni, acum trebuie doar sa găsim diversiunea perfecta si sa ne mai antrenat putin * spune si zambeste *
Jm: Asa facem șefu! * spune si zambeste dragut *
Mg: Dar Yona?
Jn: Ea este în siguranță la un azil de bătrâni. Am trimis-o cu scopul de a înveseli bătrâni mai triști * spune si zambeste * Si va asigur ca bodyguarzi sunt înarmați pana în gat , deci fără griji !
Sh: Ma bucura mult sa aud asta hyung ! * spune fericit *
Iar ziua a decurs normal . S-au antrenat putin si dupa au mâncat de prânz așteptând ca ce va urma sa vina și va asigur ca diversiunea va fi bestiala :))
Sg: Acum ii acum * spune si iesa primul din casa fiind urmati de restul *
Prima echipa fiind alcătuită din Minhi , Kook , Joon si Hobi
Jk: Am oprit camerele * spune si baga un cod pentru a nu putea nimeni sa le deschidă iar * Acum asteptam .
Sh: Deci , sa recapitulam. In acel cerc ii vom atrage toti oameni si dupa ii impuscam cu aceste mitraliere? * intreaba si atinge arma *
Rm: Ai priceput de cand am plecat de acasă, iar acum fiți silențiosi si fiți cu ochii în toate direcțiile! * spune si se aseaza in genunchi langa arma * Fiti pe poziții si cand va dau semnalul trageți * spune si incepe sa fie atent la împrejurimi *
Fiecare își ia arma în brate si se pun pe poziții așteptând semnalul de la Joon .
Jumătate de ora mai târziu si aceștia vin ca o turma de oi , cu gălăgie si veselie din câte se poate observa , dar Joon inca nu a strigat "foc" si doar asteapta momentul . Alte zeci de minute de așteptare pana ce Joon striga "foc" si oameni începeau sa moara pe capete ajungand sa nu mai rămână niciunul dintre ei vii .
Rm: Am reușit copi * spune având lacrimi in ochi si ii strânge pe toti in brate strans *
Jk: Datorita ție Hyung , pentru ca daca ne lasai singuri cu siguranță faceam greseala de a trage imediat cum intraseră pe poarta * spune si dupa zambeste * Te iubim mult hyung * spune si il strânge mai tare in brațe *
CITEȘTI
MaFiA? °<sope>°
Fanfiction[In curs de corectare] Nu primiți descriere, veți afla dacă citiți Imi cer scuze pentru greșeli 🤚 #1 sope #3 sope ...--...