🍂15🍂

214 21 5
                                    

Autor pov

Ziua de ieri s-a încheiat cu un motan somnoros ce a stat prins ca un urs koala de Joon, dar a sfârșit sa doarmă ca de fiecare data împreună cu Jimin și un soare strălucitor, Hobi, iar restul pe unde au apucat... (😂)

Astăzi fiind o zi normala de Joi în care ei s-au hotărât sa meargă la școală, dar tura asta au fost însoțiți de câte un bodyguard pt orice eventualitate, revenind. Ceasul indicat ora 7:30, iar ei, Jimin, Youra, Kook și Yoongi aveau ore de la 9 asa ca pt ei era ok, dar Tea și Hobi mai aveau puțin timp sa ajungă la școală asa ca s-au grăbit sa ajungă.
Între timp, în casa Kim era o zarva mare, dc?, știți acel moment când o pers sparge cva prețios și greu de găsit, dacă nu va spun eu... Namjoon i-a spart din greșeală vaza prețioasă a soțului sau primita de la mama acestuia din România ( nu întrebați) și acum sa trecem peste asta și sa vedem ce fac restul...... Mănâncă, asta fac.

Mi: Mâncați sa nu va plângeți ca va este foame.

Sg: Asa facem. *spune începând sa mănânce *

Mg&Jm: Cea mai buna mâncare. *spun amândoi odată *

Mi: Jungkook, tu nu mănânci?

Jk: Am mâncat și m-am saturat. *spune și arata farfuria goala *

Mi: Mă bucur. *spune zâmbind *

Rm: *apare în bucătărie * Acuși este 8:30 și trb sa plecați, asta înseamnă că va voi aștepta în mașină. *spune și dispare *

Sg: Și eu care mai voiam sa mănânc. *spune bosumflat *

Jm: Vezi ca o sa mai ai și o pauza mare după ora aceasta.

Sg: Dar e mult pana atunci. *se plânge acesta *

Jk: Pisică drăguță ce ești tu, nu avem timp de astea, Joon ne așteaptă la mașină.

Sg: Bine iepure *se ridica de la masa * Pa Yona! *si face cu mana
*

Mi: Pa dragule! Pa tuturor! *și face și aceasta cu mana *

In continuare au plecat toți spre Joon nu înainte de a o saluta pe Yona și Jin, acesta urându-le bafta și după părăsesc casa.
Au întrat în mașină și au pornit la drum.

Rm: App, sa știți ca bodyguarzi o sa va aștepte în fata scoli, deci sa nu va speriați dacă o sa vedeți niște tipi îmbrăcați în costume negre care va vor însoți peste tot.

Mg,Jk,Jm&Sg :Binee!

Yoongi pov

In 20 de min am ajuns și noi la școală. Traficul a fost ok asa ca avem destul timp.
Am coborât din mașină nu înainte de a-l saluta pe Joon și am pornit spre școală.

Mg: Uite niște tipi drăguți îmbrăcați în costume. *arata cu degetul spre ei*

Jm: Ei cred ca sunt acei bodyguarzi de care a spus Joon.

Sg: Probabil. *și ma duc la acei tipi în fata * Căutați pe cnv?

Jm: *se apropie de mn * Ești sigur ca ei sunt?

Jk: Ați aflat?

Sg: Căutați pe cn? *ma uit la acei tipi și vad ca ma privește unul dintre ei*

Mg: Stai sa ghicesc, acești tipi frumoși sunt bodyguarzi?

Un tip: Nu vb cu străini, noi doar așteptăm să ne vina stăpânul. *spune unul dintre ei*

Sg: Și pe stăpânul vostru cum îl cheamă?

MaFiA? °<sope>°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum