🌴1🌴

1K 53 6
                                    


  Yoongi pov

    Salut eu sunt Yoongi, Min Yoongi sau Yoon cum obișnuiește sa imi spună unicul și singurul meu prieten  Jimin, Park Jimin,ne cunoastem de mici copii de pe la vârsta de 8 ani. Amândoi suntem la același liceu și colegi de bancă și acusi întram si a doisprezecea, defapt, suntem în al doilea semestru cu câteva zile înainte de ziua mea de naștere.

   Astăzi 8 martie ora 3 dupa amiază o zi de sâmbătă ca ori care alta împreună cu Jimin stand pe canapeaua din living la mine acasă uitându-ne la un documentar in așteptarea părinților mei.

Jm(Jimin) : A bătut cineva la ușa?

Sg( Yoongi) : Nu știu, ma duc să văd.

   M-am ridicat de pe canapea îndreptându-ma spre ușa să văd dacă ai mei au venit și chiar ei au fost, bine numai mama cu vreo cinci sacoșe.

My( mama lui Yoongi) : Bună fiule, ajută-mă și tu cu plasele astea.

Sg: Bine, dar tata unde e?

My: A plecat la un prieten de al lui și se va întoarce mai pe seara.

Sg: Bine.

Am ajutat-o pe mama cu plasele pana când am ajuns in bucătărie.

My: Fiule, nu am apucat sa te întreb. Ce iti dorești de ziua ta?

Sg: As vrea  să văd un parc de distracții!

My: Si lat ceva mai vrei?

Sg: Și ce alt ceva aș putea să vă cer? Am de toate.

My: Nu știu poate voiai un telefon mai performant sau mai multe haine si papuci. Ce ai putea sa iti mai dorești?

Sg: Am multe, dulapul e plin si nu am nevoie de alte haine sau papuci, dar as vrea un alt telefon.. Hmm....

My: Asta iti iau! Un at telefon și o vizita la parcul de distracții. Alt ceva?

Sg: Și sa fie și Jimin cu mine.

My: S-a făcut. Vrei tort făcut s-au cumpărat pe unde vom merge?

Sg: Îl cumpărăm de la o cofetărie sau restaurant, vedem pe parcurs.

My: Asa facem. În sfârșit ai împlinit și tu 17 ani, mai ai încă un an și o sa fi si tu major.

Sg: Ce bine mă simt dar și prost că o sa stau la casa mea.

My: Cum adică? Poți sta aici cât vrei. Nimeni nu te obligă sa pleci imediat ce împlinești vârsta, mama te va tine cât vrei tu aici.

Sg: Nu am spus asta, dar pana la urma o sa am si eu un servici și pe cineva ,nu pot sa iti stau pe cap atâta.

My: Eu ți-am spus ca poți sa stai cât vrei aici și chiar va fi o placere sa iti întâlnesc viitorul iubit.

Sg: Mai vedem. Ce ai cumpărat bun?

My: Ceva comestibil, acum du-te la jimin si așteaptă sa fie gata cina.

Sg: Dar-

My: Fără dar și dute la băiat, mă descurc. Hai vâja!

Sg: Bine cum spui tu, dar dacă ai nevoie de ajutor ma chemi ,bine?

My: Am spus sa pleci!

Sg: Eu doar ți-am spus. Bine, acum plec.

My: Copil bun are mama.

Sg: Și bun în toate.

My: Mai vedem. *șoptește *

MaFiA? °<sope>°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum