Yoongi povAm adormit din nou pe canapeaua moalele și confortabila din living dar de data asta am adormit cu Jimin în brate, chiar e bine să ști că ai o persoana care sa tina la tine ca la propria sa familie. M-am trezit încet când am auzit ușa de la întrare trântind-se asta făcându-l pe Jimin să tresară puțin ,dar a adormit la loc pentru puțin timp pana când mama ne-a chemat la masă spunând ca tata a plecat în oraș pentru nu știu ce chestie .
My: Pofta buna.
Sg&Jm: Mulțumesc. La fel. * spunem amandoi odata *
Cred că seara asta a fost cea mai liniștită și amuzanta cina alături de un membru al familie și cred că și ultimul, dar tot bine e știind ca sunt cu Jimin.
Ușa la întrare s-a făcut auzita și cu câteva perechi de pași venind spre bucătărie.Ty: Știu ca mâine e ziua ta dar am ales sa iti dau astăzi cadoul pentru că mâine va urma o distracție pe cinste.
Sg: Mulțumesc mult * spun si iau cutia de cadou din mana sa * Jimin hai sus.
Și îl trag de mana pana la mine in cameră pentru a evita orice fel de discuti între ai mei.
Jm: Ce ai acolo?
Sg: cea mai noua marca de telefon de pe piața, um hanorac rosu cu trei mărimi mai mare și bineînțeles renumiți bani.
Jm: Nu te mai văita atât ca ai primit bani și mulțumeștele ca ți-au oferit de toate.
Sg: De toate inafara de iubire, dar e bun și asa ca iubirea o am de la tine și nu mai am nevoie de alta iubire. *spun și îl iau în brate strâns după il pup pe obraz *
Jm: Ti-am spus de atâtea ori sa nu mai faci așa * spune rușinat facand un botic adorabil *
Sg: Și dacă nu mă pot abține? * intreb zambind * Sti ca imi place cand reacționezi așa * spun si il pup pe frunte *
Jm: Yaaa.... Gata încetează, hai să dormim ! Mi somn * spune inca rosu in obraji si se trântește in pat *
Sg: Cum spui tu, oricum îmi era somn. Noapte bună pufoșenie * spun si ma pun lângă el in pat *
Jm: Mmm.. Noapte bună pisicuto .
Și am căzut amândoi în lumea viselor îmbrățișați strâns de parca ne-am despărți a doua zi.
Și ziua venise cu repeziciune făcându-și prezenta razele soarelui care îmi intrau în ochi asa ca m-am întors pe partea cealaltă numai ca să dau de un Jimin adorabil ce dormea liniștit pana când soarele l-a deranjat și pe el făcându-l sa se foiasca slab în strânsoarea bratelor mele. Am mai stat asa încă jumate de ora pana când am auzit-o pe mama cum a început sa ma strige ca sa ma trezesc.
My: Fiule trezirea, astăzi e zi mare! * spune fericita *
Sg: Încă 5 minute.
My: Sa sti că găleata așteaptă lângă pat.
Jm: Neața d-na Min.
My: Neața dragule și la mulți ani fiule! Într-o ora sa fiți gata sa putem pleca.
Sg&Jm: Mbine...
Sg: Cât naiba e ciasul ăla stupid?
Jm: Aproape 1 dupa amiază.
Sg: Yoi domnee.
Jm: Vezi nu intra în baie.
Sg: De ce mă, ție rușine?
Jm: Ru-sine? Tu te au-uzi?
Sg: Și de ce te bâlbâi?
Jm: Eu? Ti se pare.
CITEȘTI
MaFiA? °<sope>°
Hayran Kurgu[In curs de corectare] Nu primiți descriere, veți afla dacă citiți Imi cer scuze pentru greșeli 🤚 #1 sope #3 sope ...--...