🌳5🌳

520 38 8
                                    


Yoongi pov

Mergem de aproape o ora și parcă nici nu mai ajungem.
Pe drum am văzut mulți copaci inflorit, oameni ce se plimbau pe străzi cu animale sau fără, în plimbări singuri sau cu prieteni, oameni care erau grăbiți și care nu, mulți copii care alergau de colo colo. Un peisaj de primăvară superb, o zi superba chit ca era sa imi las asa zisul tată inconștient pt mn e o zi frumoasa de primăvară împreună cu Jimin, cred ca cel mai frumos tip intanlit pana acum Seokjin și Namjoon, el conducea mașina. O priveliște de milioane. Între timp am si ajuns. Ne aflam nu prea departe de Seul dar nici aproape, undeva pe la mijloc. Un loc retras și neștiut de nimeni, doar de oameni care lucrează sau oameni care nu au ce face cu viata lor și vor o 'aventura', adică moarte sau sa fie chinuiți până își dau duhul singuri.
Am coborât din mașină toți patru și am întrat in acea clădire cu giamuri fumuri de jos până sus și gigantică.
Când să întram suntem acompaniați de niște matale care ne deschid ușile gigantice și ne lasa să întram după aceștia închid ușile și rămân tot afara noi continuând să mergem după Namjoon. Clădirea era mare și spațioasă, pereți interiori erau acoperiți de multe tablouri pictate în culori deschise și închise, mulți copăcei decorativi și un tablou viu ( știți voi, de ăla care are mușchi de copac? nu? Sau alte plante micuțe, știți la ce mă refer, adică sper) pe un perete care era aproape acoperit cu foi sau hârtiuțe colorate, cred ca acel perete era un fel de afișier sau cva decorativ, interesant. Mai departe vedeai persoane îmbrăcate în costume sau îmbrăcate lejer care umblau de colo colo cu diferite dosare sau hărți in brate care discutau între ele sau nu.
Am ajuns in sfârșit la o ușă din lemn masiv care avea drept mânere niște aripi micuțe din aur strălucitor cu câteva diamante și întram în încăpere.

Rm: Simțiți-vă ca acasă. * spune și se așează in fata unui calculator *

Sg: Și..... Dc suntem noi aici? *întreb și ma așez împreună cu Jimin pe canapeaua din fata acelui birou*

Jn: Paii... Prima data vr sa iti spun că eu si Jimin suntem frați vitregi..

Sg: Drăguț. *spun și zâmbesc *

Rm: Aici sunteți pt că am văzut ca aveți niște abilități speciale.

Jm: Și care sunt acelea?

Rm: Păi de exemplu tu Jimin sti să manipulezi un om cum vr tu cu ajutorul frumuseți tale,iar tu Yoongi te pricepi în mai multe.

Jn: Venind vd de asta, cum ai reușit sa te bati cu un bărbat atât de puternic in masa musculara ca tatăl tău?

Sg: Cat timp am fost înjurat și insultat de el am învățat sa mă apar și mișcări care sa te pună la punct indiferent de situația ta musculară.

Jm: Stai așa, tu te-ai bătut cu tatălui tău?

Sg: Mhh... Și chiar și-o merita din pline din cauza a ce mi-a făcut.

Jm: Ești bn?

Sg: M-ai bn ca niciodată. *spun și zâmbesc *

Jn: Legat de abilitățile tale, ce ști să mai faci? adică in ce domeniu ești mai priceput?

Sg: Electronica. Știu sa sparg parole complicate și sa nu dau de urma nimănui caruia i-am furat datele sau căruia i-am întrat în baza de date și mai știu cum sa fac sa controlez camerele de supravegheat ale altor clădiri fără sa obs cineva.

Jm: Ooauu. Am un prieten atât de deștept și frumoss. * spune si ma ia in brațe *

Sg: Scuze ca te întreb Seokjin-

Jn: Poți sa imi spui Jin.

Sg: Bine atunci, Jin. Sunteți împreună?

Rm: Suntem căsătoriți și avem și o fata cam de vârsta voastră. *spune zâmbind *

MaFiA? °<sope>°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum