Yoongi povO zi ca ori care alta de marți,dar această zi nu mai e cu presupuși mei părinți ci alături de Jin și Joon și bineînțeles Jimini acasă la ei, Jin și Joon. Pe fiica lor încă nu am cunoscut-o dar din cele spuse de aceștia este o fata drăguță și sociabilă, am aflat că e și pitica, perfect.
Acum mă aflu la masă în bucătărie alături de toți trei mâncând mâncare făcută ala Jin, cea mai buna mâncare de pe pământ, va jur.Jn: Si astăzi pana la cât aveți?
Sg: Normal până la 3, dar dacă am ultimele 2 ore de sport putem pleca și mai repede.
Jn: Copii buni are mama. Note?
Jm: De la bn in sus.
Jn: Și la tn Yoongi?
Sg: Sunt caracteriza de aproape tot liceul tocilar pt ca am numai 10 pe linie. Nu mi se pare corect. *spun făcând botic*
Jm: Nu te mai prosti și termina de mâncat că întârziem. *spune cu o roseata în obraji *
Sg: *mă sprijin în cot pe masă * Mai nou pufosenia e și imbujorata. *și încep sa rad *
Jm: Taci și mănâncă. *spune cu capu în jos *
Sg: Bn bujor, dar sa nu uiți sa mănânci. *acum zâmbesc *
Jn: Parca ăștia eram noi. Ce drăguț. *spune și își șterge lacrima imaginara *
Rm: Parcă am fi niște bătrâni care au 80 de ani și își aduc aminte de ce făceau în tinerețe. Ce drăguț. * spune și zâmbește *
Jn: Gta cu vb ca dacă nu veți întârzia și nu vr ca copilași mei să aibă absent. Gura și mâncați.
Jm: *își pune mana la funde, salut militaresc * Să trăiți șefu.
Și am început toți sa radem numai pt a fi certați de Jin sa nu radem cu mâncare în gură ca putem sa ne îneca, zici ca e o mama, chiar îmi lipsește sa rad cu familia și acum pot spune că am una, numai ca mai e o problema, dacă acea fata nu ma agreează, de Jimin nu mai spun, dar la mn e mai nașpa ca eu nu am nimic atractiv la mn, ehh, asta e.
Am plecat spre școală la 7:50, clar întârziem, am desen nu e nicio problema, profa ma iubește asa ca va fi simplu sa o păcălesc și pt Jimin.Sg: In cât timp ajungem?
Rm: Cam în 20 de min.
Sg: Perfect.
După 20 de min ( because I'm Lazy srry😁)
Am ieșit din mașină nu înainte de al saluta pe Joon și am pornit spre liceu cu pași repezi ca să nu para cva suspect, in fine.
Am întrat în sala de clasa numai pt a obs ca doar d-na prof și vreo trei sau patru copii erau în clasă.D-na: Bine ați venit, luați loc.
Dg: Bună ziua *și ma aplec din politețe * Dar unde sunt restul?
D-na: Astăzi nu veți face ore voi doi, așa că voi împreună cu alți câțiva elevi ați fost scutiți așa că bucurați-vă de liniște. Luați loc.
Sg: Dar restul?
D-na: Restul sunt pe teren. Astăzi clasa aceasta va fi numai a noastră.
Jm: Ok....
Și ne așezăm la o banca amândoi. Și atunci îl obs pe Jungkook.
Sg: Pst... Jungkook..... Pst..
După ce ne obs vine lângă noi împreună cu un scaun.
Jk: Voi ce faceți aici?
Jm: Ora de desen?
CITEȘTI
MaFiA? °<sope>°
Fanfiction[In curs de corectare] Nu primiți descriere, veți afla dacă citiți Imi cer scuze pentru greșeli 🤚 #1 sope #3 sope ...--...