🍀11🍀

249 28 20
                                    


  Yoongi pov

Azi a fost minunat alături de Yona și bineînțeles ca și Jimini. Acum ne îndreptăm spre casa, a da, i-am povestit tot, i-am spus ca am fost vândut și ce am mai făcut eu, a rămas uimita de mai multe ori, ba chiar a si plâns, dar s-a terminat cu bn, multe îmbrățișări și cuvinte frumoase.
Revenind, între timp am ajuns în fata casei.

Mi: Ești sigur ca am ajuns unde trb?

Sg: Cel mai sigur. *îmi scot cheia din buzunar și descui ușa * După tn Yona.

Mi: Cu cel mai mare drag.

Și am întrat în casa. Înainte sa întram im casa am făcut un plan acela de a o prezenta pe Yona băieților, asa ca acum doar eu și Jimimi ne-am prezentat în sufragerie.

Jm: Unde sunt restul?

Rm: In dormitor la Youra.

Sg: Jinnie!! Vino puțin.

Jn: Copilul meu frumos și drăgălaș, pisicuța mea blanda si adorabila...

Rm: E de ajuns-

Jn: Tu sa taci când îți zic! *se raster el la Joon* Ești bine îngeraș? *acum avea o voce îngrijorătoare *

Sg: Sunt bn, îți promit.

Jn: Da uite cum-

Rm: Nu l-ai auzit? Este-

Jn: Da eu când îți spun sa taci, pai sa taci. *se duce la bucătărie și vine cu o tigae* JUR CA ÎȚI BAG TIGAIA ASTA PE GAT DACĂ NU TACI. *spune, defapt tipa la Joon de i sa umflat o vena pe gât *

Sg: Jin*ridic tonul ca sa ma auda* Eu sunt bine datorita lui Jimin care ma pansat *si ii arat mâinile * și datorita Yonei.

Jn: Yona?

Jm: Yonaaa, poți sa vi.

Și atunci in peisaj apare Yona puțin speriata probabil din cauza lui Jin care s-a enervat pe Joon.

Rm: *se ridica de pe canapea și vine spre noi* Prieteni noi?

Mi: Prieteni vechi care s-au întâlnit dupa 11 ani. Yona ma numesc.

Rm: Eu sunt Namjoon iar tipu cu tigaia soțul meu Seokjin-

Jn: Jin. Incantat.

Mi: Încântată de asemenea.

Sg: Ok. Acum ca a-ți făcut cunoștință cu ea, mai urmează și ceilalți.

Jn: *se uita la Yona* Imi permiteți sa ii chem?

Mi: O secunda sa îmi acopăr urechile.

Jn: Oke..

Mi: Acum.

Jn: COPIII MEIIII, VENIȚI JOS CA DE NU VA DAU CATE O TIGAIE IN CAP DE UITAȚI ȘI CN SUNTEȚI. VENIȚI ÎN GATU MAMII VOASTRE MAI REPEDE JOS. *și iar i sa umflat acea vena pe gat* Acum poți sa iti dai mâinile jos.

Mi: *își îndepărtează mâinile de pe urechi *Fra supărare dar chiar sunteți bărbat?

Jn: Sunt barbatumfe. Adica cva combinație între bărbat și femeie.

Mi: Super drăguț. *spune și zâmbește *

Jn: Ai văzut Joon? Tu vezi ce drăguță e. Te adopt. *spune și o i-a in brate *

Mi: Ma sufoci...

Jn: *o pune jos *Scuze dar ești prea drăguță. *spune și zâmbește *

Mi: Câți ani ai?

Jn: Am 21. Tu pitic?

Mi: Promiți ca ma crezi?

Jn: Adică? Stai tu nu ai 18 ani?

Mi: Nu.... Am 25.....

Rm: Câtt?!

Jn: Taci măă! Ăm... Îmi pare rău...

Mi: Nu e nimic. Chiar imi place sa fiu confundata cu un adolescent. *spune și zâmbește * Chestia cu adoptatu suna bn.

Jn: Joon avem un copil mai mare decât mn cu 4 ani. Yeeyy. *și iar o ia în brate, tura asta se prinde și Yona mai bn de el acum* Ce ma bucur ca am familie mare.

Atunci apar și ceilalți și rămân uimiți.

Jk: Gta, va-ți despărțit? *întreabă în glumă *

Sh: Yoongiii. *și ma ia în brate, eu incolacindu-mi picioarele în jurul taliei sale *

Sg: Sunt bn. Ma bucur ca am reușit sa te salvez. *și il pup pe frunte *

Jm: *se uita încruntat la cei doi* Și eu? *face botic*

Sg: Nu am uitat de tine pufosenie geloasa . *și mă dau jos din brate de la Hobi și il îmbrățișez pe Jimini*Mai bn?

Jm: Mult mai bn.

Jk: Da tipa aia pe care o tine Jin în brate cn e?

Rm: Noua voastră sora.

Mg: Uraaa! Voi avea cu cn sa merg sa fac cumpărături. Yeeyyy.

Jn: *ii da drumul Yonei* Youra?

Mg: Da emmoa (știu ca am scris greșit, dar eu las așa)  Jin?

Jn: Ție îți pasa de vârstă?

Mg: Adica vârstă?

Mi: Adica se refera la faptul ca eu sunt mai mare decât tn.

Mg: Atâta timp cât eu am cu cn sta e perfect. *spune și zâmbește *

Mi: Atunci vom fi ca doua surori bune. *spune si zâmbește *

Mg: Yeeyy. Am o sora mai maree. *spune și o ia in brate *

Și mai departe am prezentat-o grupului, am specificat ca ea a fost acea femeie care a avut grija de mn si aici pot spune ca Jin o strângea la propriu pe Yona de mai avea puțin și își dadea duhul. În continuare i-am prezentat pe restul și am discutat de toate pana sa se faca ora la care Jin a plecat în bucătărie urmărit de Yona pt a face mâncare.

  Am și mâncat, ma jur,  asta e cea mai buna nancare pe care am mâncat-o vreo dată în viața mea, am  felicitat bucătari care de acum încolo ne vor servi cu bunătăți mereu.

  Sosise și ora de culcare, Youra și Yona au mers la Youra in camera, Jin și Joon ca de fiecare data la ei in camera, iar noi, credeți ca am încăput 5 băieți in pat? Vă înșelați amarnic. De încăput încăpeam dar stateam înghesuiți, așa că am luat o pătură mai groasa și am pus-o pe jos pt ai lasă pe Kooki si Tea sa doarmă liniștiți, iar eu Jimini și Hobi pe pat și de aceasta data ma luat Hobi în brate, bineînțeles ca  iar eram îmbrățișat ca de fiecare data cu Jimini,dar a doua oara când sun îmbrățișat de Hobi și cva îmi spune ca de acum încolo voi fi strâns în brate de el mereu dacă dormim unul lângă altul...........

______________

Paamm....Paaammm.... Paaaaaaammmmmmm........

Ce părere aveți?

Va place ce ați citit pana acum? Sper sa da...

   
  Ne vedem capitolul următor

                 






~Saluatareeeeeee~  





















  ~pup~

MaFiA? °<sope>°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum