{...}
Καθόμασταν στο τραπέζι πικνικ έξω στην αυλή του παλατιού και μιλούσαμε χαρούμενα λέγοντας τα νέα μας μέχρι που μου ήρθε φλασιά.
Y/n: Tae?
Tae: πες μου!
Υ/n: έχεις νέα από τον Jungkook?Μπορούσα να αισθανθώ το πέσιμο της ατμόσφαιρας και μπορούσα να αισθανθώ και του διπλανούς μου να τον πυροβολούν με "όχι" ως απάντηση.
Tae: Όχι γιατί?
Είπε και χαμογέλασε.
Y/n: Να... Απλά δεν έχω εγώ νέα και είπα μήπως έχει εσύ!
Tae: όχι όχι από ότι γνωρίζω όλα είναι καλά
Υ/n: τότε να τον φωνάξουμε μαζί μας! Θέλω να τον δω!Ησυχία ακολούθησε στο τραπέζι.
Y/n: Ωραία για Ρίχτε μου τι μου κρύβετε.
Aria: Τίποτα.
Y/n: είπαμε χαζή αλλά όχι και έτσι! Εξηγείστε μου τι πάει λάθος!
Jin: Απλά ο Jungkook-Σταμάτησε από αγκωνιά της Aria.
Y/n: απλά o Jungkook?
Jin: απλά δεν αισθάνεται καλά εντάξει? Τον είδες πριν λίγο που κοιμόταν, επειδή είναι κουρασμένος θα ήταν, μην αγχώνεσαι.
Y/n: Jin το καταλαβαίνω όταν μου λέτε ψέματα, μήπως αφορά την Lisa?
Nam: Πως το ήξερες!?Και έφαγε σφαλιάρα στο σβέρκο από την He.
He: Ρε Nam!
Nam: Σ-συγνωμ-
Y/n: Τι συνέβη με την Lisa!?
Aria: Εάν σου πούμε θα αρχίσεις να αγχώνεσαι πάλι και μόνο θα σκέφτεσαι εκεί πάνω!
Υ/n: Έλα ρε Aria!
Anne: Να... Διακόψω λίγο?
Y/n: Φυσικά Anne..
Anne: Εάν κάνουμε συμφωνία να μην το πολύ σκεφτείς και απλά να ακούσεις τι έγινε θα συμφωνήσεις?
Υ/n: ναι!
He: Ψεύτρα.
Υ/n: έλα τώρα!
Aria: Υποσχέσου ότι δεν θα ανακατευτείς.
Y/n: Βλέπουμε!
Aria: Τότε δεν θα μάθεις τίποτα!
Υ/n: Ariaaa!
Jm: y/n Υποσχέσου ότι δεν θα το πολύ σκεφτείς και βλέπουμε μετά.Άκουσα τον Jimin και κοίταξα διστακτικά.
Υ/n: Καλά. Το υπόσχομαι.
Aria: Ωραία ποιος θα της πει.
He: Όχι εγώ!!Είπε και σήκωσε το χέρι της γρήγορα και ξεκίνησαν να σηκώνουν και οι υπόλοιποι.
Ο Jin Έμεινε με την μπουκιά στο στόμα και κοπάνησε το μέτωπο του με το χέρι του. Κατάπιε και με κοίταξε διστακτικά.
Jin: Η Lisa εξαφανίστηκε.
Y/n: Δηλαδή?
Jin: Όχι... Ακριβώς εξαφανίστηκε.. θέλω να πω δεν ήταν σαν εσένα αυτή βρέθηκε.
Υ/n: Δ-δεν καταλαβαίνω, εφόσον βρέθηκε πως εξαφανίστηκε? Όλα είναι καλά δηλαδή τώρα?
Aria: Jin ενα πράγμα είχες να εξηγήσεις πόσο δηλαδή πρέπει να σου κόβει-
YOU ARE READING
𝑷𝒐𝒘𝒆𝒂𝒓𝒕𝒉; 𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑩𝒆𝒂𝒕𝒔 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒐𝒘𝒆𝒓-𝑻𝒘𝒐- [✓]
Fanfiction-Συνέχεια του πρώτου βιβλίου - Αφού η y/n και η Heroica χτίσουν επιτέλους τις ζωές τους , δύο ξαφνικές αλλαγές έρχονται που θα αλλάξουν τα κλασικά δεδομένα. θα φέρουν αυτές οι ξαφνικές αλλαγές όμως το καλό τέλος που περιμένουν? Completed~