Y/n's povΚοίταξα τον Jimin λοξά και μπερδεμένη Βγήκα από την αγκαλιά και σηκώθηκα από το κρεβάτι με αργές κινήσεις καθώς ο μικρός Lucas κοιμόταν ελαφριά. Ναι το συνηθίζει μάλλον από εμένα το πήρε αυτό.
Σκέφτηκα και χαμογέλασα ενώ πλησίασα την πόρτα ενώ ο Jimin κοιτούσε καχύποπτα αλλά και γεμάτος περιέργεια.
Έπιασα το πόμολο και το γύρισα αθόρυβα ενώ έβγαλα ελάχιστα το κεφάλι μου έξω.
Κάποιος μου κάνει πλάκα...
Aria's pov
Aria: Δεν έπρεπε να σηκωθείς..
??: δεν μπορούσα να μην σηκωθώ..
Aria: Χρειάζεστε ξεκούραση υψηλότατε καλύτερα να μην...Με πλησίασε και μου έπιασε τον ώμο γυρνώντας με ώστε να τον κοιτάω.
Jin: Το τι χρειάζομαι εγώ θα το κανονίσω μόνος μου..
Aria: Είμαι στρατηγός Βασιλιά πρέπει να σας προσέχω και εσάς και την υγεία σας και ότι χρειάζεται να σας το δίνω.
Jin: Κάνεις λάθος Aria. Αυτό το κάνει μια υπηρέτρια όχι μια στρατηγός με αξίωμα. Οι υπηρέτες φροντίζουν τον Βασιλιά όχι οι στρατηγοί. Οι στρατηγοί φροντίζουν το βασίλειο και ο βασιλιάς το ίδιο. Και εσύ είσαι το βασίλειο.... Εγώ πρέπει να σε φροντίσω και όχι το αντίθετο. Ο βασιλιάς έχει αυτήν την υποχρέωση. Και ως Βασιλιάς σε προστάζω να βγεις έξω από αυτό το δωμάτιο για το δικό σου καλό.
Aria: Ξέρουμε καλά και οι δύο ότι δεν κανέναν μας δεν κάνει καλό αυτό το θέαμα.
Jin: παρόλα αυτά μόνο εσύ μπορείς να ακούσεις εμένα και όχι το αντίθετο, οπότε κάνε ότι σου λέω.Τον πλησίασα χωρίς να σπάσω την οπτική μας επαφή.
Aria: Εγώ δεν βγαίνω από αυτό το δωμάτιο εάν δεν έρθετε μαζί μου μεγαλειότατε.
Jin: Έδωσα εντολή Στρατηγέ.
Aria: Και εγώ σου αρνήθηκα Jin.Είπα πλέον μιλώντας στον ενικό κάνοντας τον να καταλάβει πως προσπέρασε ένα όριο της υπομονής μου. Άφησε μια διακριτική πνοή να βγει από την μύτη του ενώ στραβοκαταπιε χωρίς να βγάλει τα μάτια του από πάνω μου.
Aria: εάν βγω από αυτό το δωμάτιο θα βγούμε μαζί.
Jin: Θέλω να τους δω... Και να τους μιλήσω.Σκέφτηκα ελάχιστα δευτερόλεπτα την τραγική απάντηση μου.
Aria: Τότε θα κάτσω στο έξω δωμάτιο. Πίσω από την κουρτίνα. Δεν θα φύγω μα Μπορείς να έχεις τον χώρο σου για να τους πεις ότι θες ελεύθερα..
Χαστούκισα εσωτερικώς το μέτωπο μου και κοίταξα το πάτωμα.
Jin: Aria εάν χρειαστώ κάτι θα σε φωνάξω... Μα μέχρι τότε..
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝑷𝒐𝒘𝒆𝒂𝒓𝒕𝒉; 𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑩𝒆𝒂𝒕𝒔 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒐𝒘𝒆𝒓-𝑻𝒘𝒐- [✓]
Fanfic-Συνέχεια του πρώτου βιβλίου - Αφού η y/n και η Heroica χτίσουν επιτέλους τις ζωές τους , δύο ξαφνικές αλλαγές έρχονται που θα αλλάξουν τα κλασικά δεδομένα. θα φέρουν αυτές οι ξαφνικές αλλαγές όμως το καλό τέλος που περιμένουν? Completed~