Heroica's pov
Δεν είναι ότι μου φαινεται περίεργο το ότι έγινε κάτω αλλά... Κάτι μου βρωμάει.
Ναι δεν είμαι χαζή προφανώς κάτι γίνεται αλλά η πριγκίπισσα Anne φάνηκε τόσο ευγενική.. και ο Tae..Τον Tae το εμπιστεύομαι μα ξέρω ότι κάτι σκαρώνει... Πως θα του πω για τον Namjoon... Πρέπει να σκεφτώ κάτι. Το μόνο που ελπίζω είναι ο Tae να μην το πάρει κατάκαρδα.Πρέπει να επικοινωνήσω με την y/n... Φαίνεται ότι ο Jin δεν κάνει την δουλειά του σωστά..
έστειλα ένα mind message και περίμενα. Όσο περίμενα άνοιξα ένα βιβλίο μου και πήρα τα γυαλιά μου. Που θα πάει... Θα μου απαντήσει. Ξεκίνησα να διαβάζω.
...
Πέρασε μια ώρα και ακόμα δεν πήρα μύνημα πίσω το βιβλίο το βαρέθηκα.
Ναι καλά ακούσατε βαρέθηκα βιβλίο.
Λίγο λογικό μεν το έχω διαβάσει καμιά δεκαριά φορές χιχι. Έκλεισα το βιβλίο και έβγαλα τα γυαλιά μου. Κοίταξα το ταβάνι και προσπάθησα να σκεφτώ πιθανούς τρόπους για να αφηγηθώ τα γεγονότα στον Tae. Αφαιρέθηκα και κοιτούσα το στρώμα μέχρι που κάτι έξω από το δωμάτιο έκανε θόρυβο και με ξύπνησε. Κάτι σαν να χτυπάει κάποιος στο τοίχο ή κάτι τέτοιο.Η: Tae...?
Περίμενα να ακούσω απάντηση αλλά τίποτα. Ξανά ρώτησα να δεν άκουσα κάτι. Σηκώθηκα και πήγα στην πόρτα η οποία άνοιξε μόλις την πλησίασα.
Η-Τ: Ο-
Tae: Hey!
H: Hey-
Tae: Τι κάνεις ξύπνια?
Η: Σ-σκεφτομουν κάτι.
Τae: Κάτι.. σαν?
H: χεχε εμ. Τίποτα ιδιαίτερο!Είπα χαμογελώντας αμήχανα και έξυσα το σβέρκο μου. Μου κρατάς μυστικά θα σου κρατάω και εγώ!😤
Tae: χμμμ....
Είπε ενώ επιτέλους έκανα άκρη για να μπει στο δωμάτιο.
H: εμ. Πρόσεξες ότι το αστέρι... Έπεσε...?
Tae: ποιο αστέρι?
H:... Ο-
Tae: ο! Ο Jimin??
H: ναι-
Tae: όχι δεν το είχα... Προσέξει.. ήμουν...
H: απασχολημένος ξέρω.
Tae: ε- έκανα κάτι..? Είσαι θυμωμένη?
Η: Πως?? Όχι όχι! Δεν το είπα ειρωνικά ξέρω πως είσαι απασχολημένος! Είσαι βασιλιάς άλλωστε!Του είπα και χαμογέλασα ενώ πλησίασα την μπαλκονόπορτα κοιτώντας πάλι έξω για το αστέρι μπας και μας ξέφυγε.
Tae's pov.
.... αισθάνομαι άσχημα. Ναι. Λατρεύω την He. Αλλά... Αλλά δεν ξέρω... Ξέρω ότι δεν είμαι ο ένας που θέλει... Κακώς την τράβηξα σε αυτό το χάος που θεωρώ κάστρο και βασίλειο. Έπρεπε να την αφήσω να περιμένει τον Namjoon.
YOU ARE READING
𝑷𝒐𝒘𝒆𝒂𝒓𝒕𝒉; 𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑩𝒆𝒂𝒕𝒔 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒐𝒘𝒆𝒓-𝑻𝒘𝒐- [✓]
Fanfiction-Συνέχεια του πρώτου βιβλίου - Αφού η y/n και η Heroica χτίσουν επιτέλους τις ζωές τους , δύο ξαφνικές αλλαγές έρχονται που θα αλλάξουν τα κλασικά δεδομένα. θα φέρουν αυτές οι ξαφνικές αλλαγές όμως το καλό τέλος που περιμένουν? Completed~