✨\~10~\✨

80 17 119
                                    

Καθόμασταν στους καναπέδες ήσυχα αφότου τους είχα αγκαλιάσει όλους έναν έναν... αφότου κλάψαμε αρκετά και τις έφαγα κυρίως από την Aria, δηλαδή.

Ο Jungkook κοιμόταν στον ώμο μου γλυκά. Φαίνεται πολύ εξαντλημένος..

Κοίταξα στο τραπέζι που βρίσκονταν απέναντι από τους καναπέδες. Η Heejin και ο Lucas "παίζανε" εκεί με κάτι τουβλάκια. H Heejin έπαιζε ο Lucas την κοιτούσε..Το χρώμα κόκκινο όμως δεν έκανε καν τον κόπο να φύγει από τα μάγουλα του!

Jm: Γλύκες...

Είπε ψιθυριστά στο αυτί μου και μου φίλησε το μάγουλο. Του χαμογέλασα πικρά μιας και ο μικρός ήταν διάφανος για την Heejin και μετά χαμογέλασα στον Jungkook.

He: Έχω σπάσει το κεφάλι μου, Nam βοήθα.
Nam: Ούτε εγώ βρίσκω κάτι.
Jin: Τι σας έχουμε τους έξυπνους της παρέας όταν δεν μπορείτε να σκεφτείτε.

Τον άγριο κοίταξαν και οι δύο, κάνοντας τον να μαζευτεί στην θέση του και η Aria τον κορόιδεψε.

Σμίρκαρα επί της στιγμής για άλλη μια φορά και πριν προλάβω να κατεβάσω το μικρό εκείνο μέρος του χείλους μου που είχε σηκωθεί η Aria βρισκόταν ήδη από πάνω μου.

Aria: Κανόνισε. Τι. Θα. Κάνεις.

Έπνιξα το Γελάκι μου για να μην ξυπνήσω τον Jungkook και έκανα νόημα στην Aria να ψιθυρίσει ώστε να μην τον ξυπνήσει και αυτή.

Aria: Μην ΜοΥ καΝΕιΣ νΟηΜαΤα ΕμΕνΑ.

Είπε ψιθυροφωναχτά και γέλασα λίγο δυνατότερα από πριν. Άκουσα ένα τσκ από δίπλα μου και είδα τον Jungkook να σμίγει τα φρύδια του ενοχλημένος.

Jm: Ναι μην ξυπνήσει η πριγκιπέσσα.
Y/n: Jimin!

Του φώναξα σπρώχνοντας τον και γελάσαμε όλοι.

Όλοι?
Συνείδηση: Όλοι??
Εκείνοι οι παππούδες του Τae που είχαν κατέβει στο πρώτο βιβλίο και του δώσανε ένα τάλιρο στον σχολικό χορό(σιγά μην τους θυμάστε):όλοι????

Ναι. Γελάσαμε όλοι.

Τους κοίταξα με ένα βλέμμα ξεκάθαρα μπερδεμένο και μετά γύρισα δίπλα μου. Αντίκρισα έναν θιγμένο Jungkook να κοιτάει τον Jimin.

Ελα μου?

Jm: ..... Εμ-
Jk: ..... Βλέπω τα πιο διαολεμένα όνειρα δεν πάει.

Κάτσε κάτσε κάτσε λίγο.

Jk: Κάθομαι.

Τον κοίταξα περίεργα.

Jk: Είπες "κάτσε κάτσε κάτσε λίγο" σου απάντησα "κάθομαι"
Υ/n: ...Ν-νομιζα το είπα στο κεφάλι μου-
He: Μπορούμε να επιστρέψουμε στο σημαντικό θέμα?
Nam: Το οποίο είναι ο Jimin εκεί.

𝑷𝒐𝒘𝒆𝒂𝒓𝒕𝒉; 𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑩𝒆𝒂𝒕𝒔 𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒐𝒘𝒆𝒓-𝑻𝒘𝒐- [✓]Where stories live. Discover now