Daniella.
ik word wakker tegen de middag en sta op. wanneer ik naar beneden loop word ik met een beetje een ongemakkelijk gezicht aangekeken door Harry en Niall kijkt me aan met een grijns. 'listen daniella sorry for what you heard sooner' verontschuldigt hij zich. 'no need to apologize' zeg ik met een lachje.'but why are you smiling so kinda creapy' vraag ik. 'some good news' lacht hij en ik kijk hem verbaast aan. 'you got the rol' zegt hij en ik vlieg hem om de nek. 'o my god' gil ik 'yes' ik ben echt zo blij. 'i told you so' zegt hij. 'wel but i want to clear something up first, so there isn't any confusion more, i heve done a test and let's say' zeg ik met een blik op Harry. 'i'm NOT pregnant' zeg ik met een nadruk op de not. 'i think that thats why you wanted to go into town after the audition' zegt Niall en ik knik. 'i'm happy that you arent or well not really happy but you know' ik duw mijn handen op de mond van harry, 'stop talking, i get it' lach ik. 'in a way is it sad but in the other way, we're both nineteen and in that way i'm not ready for it' zeg ik. 'i bet you would be a great mom' zegt Niall en geeft me een kusje op de slaap. 'i don't think so, i'm to young' zeg ik 'but still thanx' 'let's celebrate you've got the part' gilt Louis door het huis die blijkbaar zat mee te luisteren. 'yeah' gillen de andere jongens met groot appalaus en ik barst in lachen uit.
Niall
ik pak daniella bij haar middel 'you deserve a party' lach ik in haar oor. 'you guys are the best' lacht ze en geeft me een kusje. 'still dizzy?' vraagt ik omdat ze weer wat wankel begint te staan. 'no i'm fine. but thanx' nog steeds lijkt hazz het niet te vertrouwen en is zacht aan het overleggen met Liam. 'i bet that i'm getting a cold' zegt ze 'i know for shure' zeg ik en geef haar weer een kusje op de slaap. 'your sweet' zegt ze 'hey come on' zegt louis. 'Nialler can you share Brownie' ik doe alsof ik denk 'nope she is mine' zeg ik bijdehand. 'i'll order chinees foord for tonight' roept Louis en rent naar de telefoon. 'who is in?'vraagt hij 'i am' roepen we tegelijk en hij begint met bellen. 'since when does he cares about food besides carrots' lacht ze zacht. 'when he is into a party, he is pulling everything out of the closet' lach ik.'hey wher is hazz?' vraagt zayn. 'is his coat still on the chair where he left it otherwise he is probably to tanya' zegt Liam. ik heb zo mijn twijvels over het gedrag van harry, hij is erg nerveus tegenover mij en Daniella sinds. ik schud de gedachten uit mijn hoofd en let weer op de andere.
Daniella
ik ben aan het gezicht van Niall dat ik niet de enige die opmerkt dat Hazza zich raar gedraagt. ik trek me er verder niet van aan. ik loop naar de bank en voor ik het weet springt Louis op mijn schoot. 'my belly' zeg ik pijnlijk. 'sorry' ik zucht normaal doet het nooit pijn en ben ik het wel gewend dat ik in mijn buik word geslagen. 'are you okay brownie' vraagt hij met een pruillipje. 'yeah i'm fine' lieg ik op mijn best. ik probeer weer rustig te ademen. 'sorry brownie' zegt hij en ik moet lachen omdat hij te veel sorry zegt. ' why did hazz go without telling anyone, thats not like him' zegt Zayn en liam kijkt bedenkelijk naar mij. 'why are you staring at me' sinds dat hele gedoe ben ik echt the center of attention, en dat is irritant. na een tijdje kan ik niet meer tegen het gestaar. 'why are you all staring' iedereen gaat direct wat anders doen en ik zucht. 'let them be, love' zegt Niall en duwt Louis van mijn schoot om er vervolgens zelf te gaan zitten. 'louis is heavier' lach ik. 'he is the oldest' lacht Niall en gaaft me een kusje op de slaap. 'wait did you just call me love?' vraag ik een beetje ongelovig. 'yap because i love you' zegt hij. 'your the best' lach ik zacht. 'but can we switch places, can't feel my legs anymore' vraag ik en hij laat zich van mijn schoot glijden. 'better?' ik knik 'yap thanx Nialler' ik laat een glimlach zien en leg mijn hoofd op zijn schouder.
~wie denkt te weten wat hazza heeft?? degene die het weet krijgt weer een hoofdstukkie :) en ik houd gwn van het lezen van de reacties~
JE LEEST
My life starts over again ( dutch one direction fanfic) AFGELOPEN!
FanfictionDanielle heeft het moeilijk. Ze word geslagen, tegen haar geschreeuwd en kortom gewoon mishandeld. Wanneer ze er uitendelijk genoeg van heeft pakt ze haar koffels en neemt het eerste vliegtuig van amerika naar londen. Daar heeft een tante van haar e...