O40

1.3K 38 10
                                    

~nou hier is hij dan het laatste hoofdstuk hope you'll like it XX~

Daniella

Na een half uur is het eindelijk zo ver, het doet pijn heel erg. 'keep breathing' zegt Niall zacht. Ik probeer te doen wat hij zegt, lukt alleen niet echt. Ik heb zijn hand stevig vast en knijp er in van de pijn, waarmee ik hem ook meer pijnd doe dan ik heb. Ik denk dat mijn geschreeuw aan de andere kant van het ziekehuis nog is te horen. Zayn is als eerste weg gevlucht met liam er achter aan. Toen het pas echt gebeurde is Harry ook zo snel als hij kon weg gegaan met als smoes dat hij ging kijken hoe het met de anderen gaat. Louis zit aan de andere kant van het bed, je kan doen wat hij wilt maar hij gaat niet weg. 'just a little bit' hoor ik zeggen. Sh-t man hoelang moet ik die pijn nog voelen. Uiteindelijk gaat mijn gescheeuw over in gehuil van een baby. Ik kijk naar Niall die knikt dat het voorbij is. Ik lig nog wat hijgend bij te komen, ik heb nog amper krachten over. 'you did a great job darling' zegt Niall. Pixie word eerst schoon gemaakt en onderzocht. Ikzelf word naar een andere kamer gebracht. 'it's late your better getting some sleep' 'what about Pixie?' vraag ik direct. 'we will being her the exact moment we're done' zegt de arts. Ik knik met veel tegen zin, ik mag mijn dochter toch wel zien voor ze word weggehaald bij me. Al snel haalt de vermoeidheid en slaap me in en kan ik mijn ogen niet langer openhouden.

*****

wanneer ik wakker word kijk ik eerst om me heen, waar ben ik. O ja het ziekenhuis. Ik kijk naast me waar Niall half ligt te slapen in de stoel naast me. Ik pak zijn hand en schud er licht mee zodat hij zijn ogen opent. 'hey you're awake' zegt hij. 'no i am waking you up because i sleep' zeg ik zacht. 'where is pixie?' vraag ik. 'she haven't left Louis arms since she got here and i gave her to him' zegt hij. En alsof hij geroepen is komt Louis naar binnen met Pixie in zijn armen. 'hey boo' zeg ik en hij gaat aan de andere kant van het bed zitten. 'can i hold her?' vraag ik. Hij geeft haar met een beetje tegenzin over en ik pak haar zo voorzichtig mogelijk over. 'o yeah Lindsey texted whyle you where gaving birth' begint Niall. 'hazz told her that and she is here in a couple hours' ik schud me met een lach mijn hoofd. Ineens komen de andere drie binnen stormen. 'sshhh or you wil wake our Pixie' zegt louis 'our?' vragen ik en de andere tegelijk. 'yeah she is our niece' legt hij iets wat beledigd uit. 'ineens kijk ik op de klok, 02:22 a.m.. 'happy birthday Nialler' zeg ik met een klein lachje. 'and i already got 2 beautiful presents' zegt hij en geeft me een kus. 'aahh' zeggen de andere 4 tegelijk. 'hey zayn and liam where making Birthcards which we can send to both your family' zegt harry. 'yeah but we kinda are a bad combination' lach Liam. 'can i see?' vraag ik en ze laten het ontwerp zien.

Name: Pixie Daniels/Horan.

Date of birth: september 12 2013.

Length: 52 cm.

Weight: 2514 gr.

Mother: Daniella Daniels

Father: Niall James Horan

A sweet little one has joined our home, a bundle of joy to call our own.

For contact call: 082-262925

'omg so sweet of you guys' zeg ik en krijg tranen in mijn ogen. Als ik uit het buideltje in mijn handen een klein armpje zie komen, kijk ik naar beneden. 'she is awake' zeg ik en kijk eens goed. Zoals ik hoopte heeft ze de diepblauwe ogen van Niall en volgens mij bruin haar geen idee van wie aangezien Niall van nature ook bruin is. Ik lach door de tranen heen. 'your beautiful' zeg ik zacht. 'just like you' zegt Niall en pakt mijn hand. 'liam close the curtains' zegt Harry ineens.

Niall

Niet weer he? Die stomme pers. Overal volgen ze ons. 'press?' vraagt Daniella. Ik knik,'if they don't know it already they are going to discover it sooner or later' zegt daniella. 'she has a point Nialler' zegt Louis die nogsteeds meer gericht is op Pixie dan op de rest om hem heen. 'fine but she has to rest first' zeg ik. 'we know when she got enough strengh we are going to the press' zegt Liam. Ik concentreer me weer op daniella, die Pixie ineens overgeeft. 'your present' lacht ze zacht. 'your sweet, love' zeg ik en pak Pixie voorzichtig over. 'she got your eyes' zegt Daniella. Ze zijn inderdaad erg blauw. 'just like you said' zeg ik. 'guys, Daniella has to rest, only the dad of the child can stay' zegt Charlotta. 'congratulations by the way' de jongens verlaten de kamer en ik kijk naar Daniella. 'go to sleep sweetheart' zeg ik 'i'll watch her' ze knikt en gaat liggen. Het scheelt ook nog geen minuut if ze valt in slaap. Ik leg Pixie in het bedje neer, ze klinkt een beetje beledigd wat aan de ene kant schattig is en aan de andere grappig. 'sorry Pixie, but i'll ride your bed next to mommy's and my chair' zeg ik en zet het bedje daar neer.

*****

wanneer ik de volgende morgen mijn twitter bekijk zie ik ladingen tweets. 'moring' ik kijk naar Daniella. 'hey, how did you sleep?' vraag ik. 'better then i thought, i am feeling totaly good, not even tired anymore' zegt ze vrolijk. 'and a lot of tweets from your fans?' 'yes thousands' zeg ik. 'o good your awake sweety' zegt Charlotta. 'you and Pixie can go home in two ours, only a little check on the little one and you can go' zegt ze. Ik knik en laat haar Pixie onderzoeken. 'well she is fine and completly healty' zegt charlotta. 'so in two ours i'm comming back' zegt ze en loopt weer weg. 'thats good news' zeg ik en daniella pakt Pixie die loopt te zeuren om haar ouders. 'we're here sweety' zegt Daniella. 'you've got a new tweet'

Zegt Daniella. 'an other happy Birthday and she wants to know if we're still togheter' zeg ik. Daniella moet er om lachen. 'retweet silly' zegt ze 'can i do a picture with it form us with Pixie?' vraag ik voorzichtig. Ik zie haar twijvelen maar dan klaart ze op. 'yes thats fun' zegt ze en ik maak de foto. "yes we are still togheter, and your the first who get's to know this'' ik zet de foto er bij en tweet hem dan. 'hopefully a nice retweet' zeg ik. Ze schud lachend haar hoofd 'i bet it is' wanneer ik een tweet terug krijg bekijk ik hem. "OMG YOU'RE PARENTS, SOOOO CUTE, CONGRATS'' ik laat hem aan daniella lezen die helemaal stuk gaat. 'told ya' lacht ze.

Daniella

Als we eindelijk mogen gaan ben ik blij, voor mij even geen ziekenhuis meer alsjeblieft. Wanneer we thuis komen, komen de andere direct naar ons toe. 'we have got a suprise for you two' zegt Harry. 'i wanted to say that' zegt louis. 'come one upstairs' zegt louis en jaagt ons naar boven. Als we aan het einde van de gang stoppen doen de andere 4 jongens de deur naar de achterste kamer open. Ik weet niet wat ik zie ze hebben de hele kamer vol troep opgeruimt en er een babykamer van gemaakt!! 'this is so.. I can't find the right words so inpressed am i' zeg ik. 'thanx guys' zeg ik 'GROUP HUGGGG' gilt louis. Vior dat ze pixie pletten zet ik de maxicosi net op de grond. 'hey guys you can break me' lach ik. Ik haal Pixie uit de Maxicosi en leg haar in het bedje. Ze ligt nog te slapen van de rit in de auto. De babyfoon die er naast op de comode staat zet ik aan. 'so we can watch her' zeg ik en gooi de jongens de deur uit. Ik sluit de deur zachtjes achter me en loop achter ze aan naar beneden. In de woonkamer word ik stil gezet door Niall die me iets wat nerveus aankijkt. 'Daniella i want you to ask something'

~dat was het voor deze story, zeg me wat je vond, ik doe me best zo snel mogelijk verder te gaan

Love you all Xx Rebbeltje1212~

My life starts over again ( dutch one direction fanfic) AFGELOPEN!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu