Daniella
Wanneer we naar de auto lopen is louis helemaal happy door het nieuws. 'are you happy boo?' vraag ik en stap in de auto. 'YES' gilt hij in mijn oor. Niall ziet er ook echt heel blij uit en ook heel trots. 'i'm getting a niece' zegt louis nog helemaal blij. 'yeah louis, but your eyes are still red from crying'zegt Niall en start de auto. We rijden rustig en ik staar naar buiten. Als we aankomen staat de rest al buiten op ons te wachten. Ik sta nog niet buiten of louis schreeuwt al 'we're getting a niece'. Direct word ik omhelst door de jongens. 'and healthy?' vraagt Zayn. 'yep but i'm hungry and i have to be in time for the shooting of the movie' zeg ik 'lets go inside then' roept louis en trekt me mee naar binnen. 'hey louis, did you cry?' vraagt harry. 'yap he did out of happines that he would get a healthy niece' zegt Niall lachend. Ik negeer de jongens en ga snel wat eten. 'hey Dan, now that your pregnant your even eating more that niall' zegt Liam die heel snel inziet dat dat een verkeerde opmerking was. 'well i need to feed someone inside me so' zeg ik en ga onverstoorbaar door met eten. Als ik alles op heb was ik mijn handen en gezicht en loop naar de woonkamer. 'should i take you to the theater' vraagt Niall en ik knik. 'lets get to the car' zegt hij. 'good luck'zegt Louis en hij geeft me een kus op de wang. Ik krijg langzaam het gevoel dat hij me gaat zien of ziet als een zusje. 'thanx Boobear' zeg ik en stap in de auto. 'want me to come with you?' vraagt niall en ik knik weer. 'how should we call her?' vraagt Niall ineens. Ik hoef geen seconde na te denken. 'Pixie' zeg ik. 'Pixie?' vraagt hij nadenkend. 'yeah, thats how you called her the first time, and she is small so Pixie' zeg ik. Ik maak nu gebruik van zijn grappige opmerking en haar grote. 'now you say it, the name really fits her' zegt hij met een lach. Hij parkeert de auto op de parkeerplaats van het theater en we lopen naar binnen.
Harry
Louis, Liam, Zayn en ik zijn rond de keukentafel gaan zitten voor verdere plannen. 'so we need to switch Zayn's room with Niallers and Brownie's room' begint Louis. 'and clean up and paint the empty room next to it' Louis had het idee een baby kamer te maken voor het kleine meisje, iedereen wilde meewerken maar we moeten wel Daniella en Niall weg kunnen houden. Zayn was zoals Louis net zei, zelfs bereid zijn kamer op de offeren en te ruilen met Niall. Het ruilen kunnen we toestemming voor vragen en zo doen maar de leegstaande kamer word een gedoe met geheim houding. 'wel let's go then, if me and Boo go to the store and get some paint and other stuff, and you two make plans we need to get far today' zegt Liam. We knikken en Zayn en ik gaan zitten puzzelen. 'so at first we need to switch de rooms, thats easy, but now we need an exuuse for the empty room' zegt Zayn meer tegen zichzelf dan tegen mij. 'maybe if the boys only get paint we could say that they have to go baby shopping, or option two, we tell the aunt from Daniella, the whole plan and maybe she can help' zeg ik ineens uit het niets. 'did daniella say to her that she is pregnant?' vraagt Zayn. Ja daar zeg je wat. 'I don't know' zeg ik. 'maybe Niall knows?' ik trek mijn telefoon en begin te smsen. "just qurious but did Dan already told her aunt she is pregnant? Xx hazz" nu nog wachten op antwoord. Zoals ik al niet dacht, komt hij vrij laat aan omdat hij zijn telefoon uit had staan vanwegen het filmen. '' she said she wanted to do it after the filming, Why? X niall". 'we can discuss your plan of asking the aunt when te others are back' zeg ik tegen zayn. 'okay let's start upstairs' zegt hij en we lopen naar boven.
Daniella
Na dat we alles hebben klaargemaakt zijn we gaan draaien. Het acteren is makkelijk alleen het letten op de camera's is lastig. Als we klaar zijn ga ik me eerst even opfrissen en trek mijn eigen kleding aan. Als ik me omdraai schrik ik me te pletter van Jake die in de deur opening staat. 'congetulations with the little one' zegt hij. 'thanks, i'm really happy' zeg ik en Niall komt aanlopen. 'hey Dani you comming' vraagt hij. 'i need to go' zeg ik spijtig. 'o wait Darren wanted me to gave you this' hij geeft me een klein kaartje. Er staat een ooievaar op de voorkant met een baby erbij. 'it's blue because we didn't know the gender' zegt hij. 'it's a girl' zeg ik. 'both congratulations, with her' zegt hij, ik knik en loop achter Niall aan naar de auto. 'well let's go' zeg ik een beetje nerveus. 'don't be nerveus, love' zegt Niall. Ik sms even snel naar mijn tante dat we er aankomen. Ik krijg andwoord dat het goed is en leg nerveus mijn handen op mijn buik. Wanneer we de straat in rijden word ik pas nerveus. Als we eindelijk een plekje hebben gevonden stappen we uit en doen de deur op slot. Niall schud met een lach zijn hoofd als hij ziet dat ik zo nerveus ben dat ik stil blijf staan op het pad. 'come on' zegt hij en pakt mijn hand. ik zucht diep en zet een lach op. Niall belt aan en er word bijna direct open gedaan.
Niall
'hey come in' zegt de tante van daniella direct en we lopen naar binnen. 'how is it' ik gok dat ze engels praat vanwege mij erbij. 'good i think we have some news' zegt daniella en gaat op de bank zitten. 'tell me sweety' zegt ze en gaat tegenover ons zitten. 'well i'm 20 weeks pregnant' zegt ze voorzichtig. 'oh congratulations sweethart, let me guess he is the dad' ik knik. 'and boy or girl' 'girl' geef ik als antwoord. 'how adorable' zegt ze. Daniella ontspant weer en lacht. 'wait i think i have something' haar tante loopt de kamer uit en gaat naar boven. 'she seems to take it up good' zeg ik. 'she is kicking' zegt Daniella ineens en ik leg mijn hand op haar buik. 'she is' zeg ik zacht en geeft daniella een kusje. 'your a little kicker' lach ik zacht. 'you know how to speek to a baby' lacht Daniella. 'here this was something i was keeping for the first of my family who would get a child , and your the first, so this is for the little one' zegt de tante die weer naar beneden komt. daniella maakt het kleine doosje open. het is een kleine gouden ketting met de woorden our angel en een diamantje er onder. 'it's beautifull' weet daniella uit te brengen.
JE LEEST
My life starts over again ( dutch one direction fanfic) AFGELOPEN!
FanfictieDanielle heeft het moeilijk. Ze word geslagen, tegen haar geschreeuwd en kortom gewoon mishandeld. Wanneer ze er uitendelijk genoeg van heeft pakt ze haar koffels en neemt het eerste vliegtuig van amerika naar londen. Daar heeft een tante van haar e...