OO7

1.8K 69 7
                                    

ik zucht en besluit het toch te vertellen. 'well, for the thirt time' zeg ik 'a sort of ran away from home' zeg ik 'why that?' vraagt hij 'I am mistreated, and not a little bit' zeg ik 'o im sorry i didn't know' zegt hij direct 'it's okay i meen i really needed to just say it to someone' zeg ik het lucht op. ik kijk omhoog 'but sorry for asking but what happend for example?' 'i got hit and al that kind of things, sometimes i even got a plate towards my face' zeg ik 'i feel sorry for you' zegt hij 'it's okay i meen, it's over now and as far as i know i finaly can live normal' zeg ik, hij heeft er begrip voor en kan echt goed luisteren. 'thanks for listening' zeg ik 'you welcome, if you want to tell something, you can come to me' ik zet een glimlach op. 'i'll promise' zeg ik als ik ineens een hand op mijn schouder voel schrik ik op en zo te zien Naill ook. 'did i scare you both?' ik draai me om en zie een jongen van ongeveel Naill en mijn leeftijd. 'yes Liam and you scared Daniella' hij geeft me ongezien een kleine knipoog en ik moet er zachtjes achter mijn handen om lachen. 'okay what did i miss?' vraagt Liam 'nothing' zeggen jullie tegelijk.'okay? if you say so' zegt hij 'but why are you here?' vraagt Naill. 'o i needed to check on you from Louis' zegt hij 'well were fine' lacht Naill. 'we are coming in a couple minutes' zeg je 'okay see you later' zegt liam en loopt weer weg.

Naill

Ik kijk naar Daniella en ze kijk je met een lieve glimlach aan die past bij haar groene ogen. ik houd van groene ogen. 'why did you send him away?' vraag ik maar. 'because we were with the two of us' het is een slappe reden en dat weet ze, aan haar gezicht te zien, zelf ook. wauw ze stuurt hem gewoon weg om alleen met mij te zijn. 'thats a weak exuse' lach ik 'i know' lacht ze. iets in haar is anders dan alle andere meisjes die ik tot nu toe heb ontmoet. 'so what do you do in your spare time?' vraag ik 'wel, singing, dancing, drawing, getting ran over by boys' lacht ze 'ran over by boys?' vraag ik 'yeah when i walked into my street the first time, Louis bumped into me, a day later, zayn ran over me when i wanted to walk into the sainsbury's and a couple minutes later he almost hit me with a shoppingcart' zeg ik 'handy Zayn' lach ik. 'i know' lacht ze. ik sta op en pak haar hand 'let's go to the others before they going to think that i did something to you' lach ik. 'okay' lacht ze en staat toe dat ik haar zachtjes mee trek. ik heb nu zin om te zeggen, ik denk dat ik je leuk vind maar durfen doe ik niet.

so what do you think: Naill en daniella zullen ze bij elkaar passen?

My life starts over again ( dutch one direction fanfic) AFGELOPEN!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu