OO1: londen & meeting a cute boy.

3K 89 6
                                    

Wanneer het vliegtuig een uurtje onderweg is krijg ik een sms van linsey."heeey girl, maybe you can get me an authograph from a famous band or artist xD xx me" ik moet zacht lachen typisch linsey. "heey sweety from who? ;P xD" " i don't know, Coldplay, one direction, maybe Something like that xD" "haha and how big is the chance i see one of them xD :P" hierna krijg ik geen antwoorden meer en ga ik uit het raampje kijken. Alles wat ik zie is wolken en soms wat oceaan er door heen. Zo val ik in slaap en het is een droomloze slaap

Wanneer ik wakker word merk ik dat we al weer boven land vliegen. 'this is your captain speaking, please put on your seatbelts, we are about to land at heatrow, londen' yes. Wanneer we de landing inzetten blijf ik naar het voorbijgaande landschap kijken. het duurt even voor we eindelijk zijn geland. Wanneer ik kan stap ik uit en loop door naar de bagage band en pak mijn rugzak, die mocht niet in de handbagage. Ik vis hem van de band af en loop naar buiten. Het is hier zo anders dan in amerika de huizen zijn kleiner en ouder. Ik loop naar de metro van piccadilly naar south kendington en stap daar over op de metro naar central waar ik uitstap bij Oxfort circus waar mijn tante woont. ik heb haar in de auto bij Linsey een berichtje gestuurd met dat ik er aan zou komen. en heb een berichtje gehad met dat alles in orde zou komen. wanneer ik een hoekje om loop bots ik tegen iemand aan 'i'm sorry' zeg ik en kijk degene aan. 'it's okay' geeft hij als antwoord.'wel okay i will beter go then' zeg ik en loop door.'hey wait were are you going' 'to my aunt' geeft ik als antwoord. 'do i need to walk you home?' vraagt hij. ik twijfel wel, 'well if you want it' zeg ik. hij loopt met me mee tot aan de voordeur en ik draai me om. 'can i have your phonenumber?' ik kijk hem verbaast aan maar stem dan in. 'okay' ik noem het op en hij zet het in zijn telefoon. 'yours' hij  pakt mijn telefoon en zet het er zelf in. 'thanx' lag ik als hij mijn telefoon terug geeft. 'your welcome, i'll text you' 'okay' zeg ik en wacht tot hij de straat uit is. 'Daniella daar ben je' ik draai me om en word verwelkomt door mijn tante en haar puppy, Blacky. 'zo te zien heb je een jongen te pakken' ik rol met mijn ogen. 'ik maak maar een grapje kom binnen' lacht ze en ik loop naar binnen. 'ik heb de logeerkamer voor je klaar gemaakt ga maar kijken. ik loop de trap op naar de kamer en doe de deur open. oke als mijn tante zegt dat ze iets klaar maakt doet ze het ook goed. een tweepersoons bed met klamboe en een badkamertje ernaast. de muren zijn lilla en wit met paarse vlinders. de gordijnen zijn wit en onder het raam staat een bureau. reken maar dat ik me thuis ga voelen.

My life starts over again ( dutch one direction fanfic) AFGELOPEN!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu