1.Bölüm-Uçurumun Kıyısında

56 18 1
                                    

-Boşanmak istiyor musunuz?
-Evet.
-Evet.
Hakim tokmağı vurduğu an Kibum'un kalbi de öyle güm etmişti.Artık babası ve annesi birbirini seven ve saygı duyan bir çift değillerdi.Artık ona evde kimse sevgi göstermeyecekti.Ama annesi de boşanmak konusunda haklıydı,babası onu şirketindeki bir sekreterle aldatmıştı.O anda annesinin gözlerindeki hayal kırıklığını gördü,gözleri doldu.
-
-BANA BUNU NASIL YAPARSIN MOONWİN!
-Bebeğim gördüğün gibi değil-
-SUS!BOŞANIYORUZ MOONWİN!
-Anne ne oluyor?
-GİT ODANA KİBUM!
Kibum annesinin gözlerindeki hayal kırıklığını gördü.Annesi onu doğurduğu için olan pişmanlık yok olmuştu,yerine hayal kırıklığı vardı.
-GİT DEDİM SANA,GİT İSTEMİYORUM SENİ!
Kibum o anda diğer dairenin kapısına koştu.Kapıyı çaldı.İçinden kapının açılması için yalvardı.
-Bum,gir içeri.
-Hyung,bayılacak gibiyim.
-Tamam,koluma gir.
Kibum onun koluna girdi.O Kibum'u koltuğa oturttu.
-Noldu Bum?Anlat bakayım hyunguna.
-Annemin beni sevmediğini bir kere anladım Jonghyun hyung.Ne yapacağım?
Jonghyun ona anlamlı bir şekilde baktı.Kibum'un yanaklarına ulaşmış olan göz yaşlarını sildi.Kibum'un kafasını dizine koydu.
-Şş ağlama ama.Geçecek tamam mı?
-Tamam.
-Baban anneni mi aldatmış?
-Evet.Ben gideyim en iyisi,senin finallerin var,ders çalış.
-Hop nereye gidiyorsun? Son sınavımı bugün verdim.Bugün benimle kal.Hem annemler iki gün sonra dönecek,evde yalnızım ve yalnızlığı sevmediğimi biliyorsun.
-Doğru,belki kavga biraz geçer.
-
Selam Dostlar.
Bu benim ilk ficim ve kötü olmuşsa kusura bakmayın,biraz heyecanlıyım.Oy,yorum ve okunmalarınızı eksik etmeyin.
Hoşçakalın:)

Lonely-JongkeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin