01

2.1K 95 84
                                    

Öncekle aşkolar fanfic yazmayı uzun zamandır çok istiyordum. Army olarak biasım Taehyung ve Jungkook ile çok fena şhipliyorum. Ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Tanıtımda olduğu gibi ilk başta birbirlerinden nefrer etselerde sonradan hyung, daha sonrada sevgili olacaklar. Omega olan Tae bir erkek omega olduğu için her zaman tehlikede olacak ve Jungkook onu her daim koruyacak. Bla bla bla. Herşeyi anlatamam ayol aaa. Bu arada fanfic bölümleri You're scare us gibi kısa olmayacak her bölümü uzun tutmayı düşünüyorum aşkolar Sizi seviyorum öpüldünüz... 😘

Başlıyoruzz..

*bir mesaj*
90+0452*******: Merhabalar. Sizden bir istekte bulunacağım. *********** bu adreste oturan ünlü aktör ve kpop idol'ü Kim Taehyung'u öldürmenizi istiyoruz. Göreviniz tamamlanınca ibanınızı bana atın kartınıza 1.000.000.000.000 won havale edilecektir. İyi can almalar dilerim...

Jeon para miktarını görünce kim olursa olsun öldürürdü. Kim olduğu önemli değildi. Bir an önce o kişiyi öldürüp parayı almalıydı. '-Yarın bu iş biter-' dedi kendi kendine. Daha sonra yatağına yatıp o parayla ne yapacağını düşünmeye başladı.

*mesaj iletildi*
jeon: İsteğiniz benim için bir onurdur. Haberlere çıktığı an bu ibana parayı havale ediniz. ->*************

Jeon verilen adrese gidip nereye pusu kuracağını planlayacaktı. Yola koyulmuştu. Bir insanı para ne kadar mutlu edebiliyorsa o kadar mutluydu oda. Ama o insan mıydı? Değildi. O şehrire sadece ona ait bir omegayı arıyordu. 18 yaşına girdiğinden beri ruh eşi olan omega'yı hissedebiliyordu. Ama insanların olduğu bir dünyada kendi başına idi. Yol boyunca omegası'nın nerede olduğunu düşündü.

Sonra öldüreceği kişi geldi aklına. İnsanlara şimdiye kadar hiç acımamıştı. Ne olduda bir çocuğu öldürmeye giderken aklına takılmıştı ki. Acıyor muydu? Hayır-Asla! Neden acısın ki zengin bebesi, ünlü, daha 19 yaşında olan bir piçe. 19 yaşında. Yaşını nerden biliyordu. Telefonunu açınca Ünlü Aktör Aynı Zamanda Kpop İdolü Kim Taehyung ile ilgili tüm bilgiler. Neden bunu araştırmıştı? İyice kafayı yemişti. Adrese gelmişti. Katı ve daireyi hesaplayarak neresi olduğunu bulmuştu. En üst katta oturuyordu. Bir göktelende. Evinden manzarası güzel gözüküyordur büyük ihtimalle. Dairesinin karşısındaki binanın çatısına çıkıp bu işi bitirecekti.

Evine giderken yarınki ölümün nasıl güzel olacağını hayal etti. Evine gittiğinde dişlerini fırçaladı. Köpek dişleri oldukca sivrileşmişti. Delta bir kurt olduğu için dişleride sivriydi. Bir insanı paran parça edebilirdi. Yorulmuştu ve yarınki güzel ölüm için erken uyumaya karar vermişti. İlk önce silahının dürbününü yağladı. Sonra susturucuyu. Tüm parçaları silahına taktı. '-Mükemmel oldun bebek yarın her zamanki gibi güzel bir iş çıkaralım seninle-' diyip öptü ve komidinin üzerine koydu. Yorgun olduğu için hemen uyumalıydı.

Sabah olmuştu. Saat 05:59 tam 06:00 olunca saat kırılarak durdurulurdu. Jeon bir delta olarak hala içindeki o kurdun gücünü kontrol etmekte zorlanıyordu. Hazırlandı, göze çarpmayan bir şeyler giymeliydi ki fark edilmesin. Fark edilmesi çok yüksek bir ihtimaldi. Çünkü binalar neredeyse dip dibe idi. Simsiyah giyindi. Silahı, aksesuarları ve kıyafetleri. Herşeyi simsiyahtı.

Arabasına atladı ve verilen adrese gitti. Dairenin hiçbir camından gözükmeyecek en kör noktaya pusu kurdu. Sadece odasına gelmeli ve ona en uygun pozisyonda öldürmeliydi. Bekledi bekledi bekledi... Hala gelmemişti. Çekimleri çokmu uzun sürüyordu. Sıkılmıştı. Aptal bir insan için vaktini harcıyordu. Telefonunu alıp biraz oyun oynayacaktı ki kapı açıldı ve odaya Tae girdi.

Bu o Jeon. Bu o...
Kurduda, kendiside hemen anlamıştı. Bu oydu 2 yıldır aradığı omega.

Yorgun gözüküyordu. Nasıl biri olduğunu görmek için silahın dürbünü ile bakacaktı. Camlar tavandan yere kadar idi. Ne yaparsa yapsın herşeyi gözükecekti. Ama sıkıntı yoktu. Çünkü o göktelenin en üst katında oturuyordu. Biri onu dikizlemeye kalkışsa korumaları o anda halleder idi. Doğru ya hiç koruma gözükmüyordu. Korumaları yokmuydu? Umrunda değildi. Dürbünle gözünü birleşti ve nefesi kesildi...

My Omega | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin