10

273 13 29
                                    

JK

Uyandığımda bebeğim hala uyuyordu.
Dün gece çok yormuştum onu. Kaldırmam gerekiyordu çünkü bu gün halkın karşısına çıkacaktı.

Ve ben bunu unutmuş ve dün gece onunla birlikte olmuştum. Ah kim bilir canı nasıl yanıyordur. Onu uyandırmadan kalktım yataktan.

Aramızda belirlediğimiz beyaz kombini çıkardım dolaptan. Ayakkabılarını ve takılarını ayarladım ve giyinme odasına koydum.

Banyoya girip kısa bir duş aldım ve küveti doldurdum. Meleğimi uyandırıp güzel bir banyo yaptırmalıyım.

Üstüme salaş bir beyaz penye giydim. Altıma da gri bir eşorfman. Şimdi hazırlanmayacaktım çünkü bebeğimi banyo yaptıracaktım.

Uyuyan bebeğimin yanına gittim ve saçları ile oynayarak uyanmasını söyledim. Mırıltılar çıkıyordu ama hala kalkma belirtisi yoktu. Onu zorlamak istemiyordum çünkü canı acıyabilirdi.

Yavaşca kucağıma aldım. Oda anın etkisi hemen gözlerini açtı. "Ya kook acıyor!" diye bağırdı. Ve ağlamaya başladı. Ben neye uğradığımı şaşırdım. Ağlıyordu. Gözlerinden boncuk boncuk akıyordu yaşlar.

Banyoya girdim hemen ve klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdum. Ağlaması yavaşlamıştı ama hala acıdığını söylüyordu. Gözlerinden akan yaşları sildim ve "Şimdi banyo yapalım ve sana krem süreyim hım? Rahatlarsın bebeğim. Lütfen?" dedim.

Oda zorla kafasını salladı ve beni onayladı.

TH

Biri saçlarımla oynuyordu ama kim olduğunu bilmiyordum. Çünkü popişim çok ağrıyordu. Ağlayacağım çok acıyor. Bir anda kook beni kucağına alınca ağrım şiddetlendi. O kadar acıyordu ki artık ağlayacaktım. Ve ağladımda.

"Ya kook acıyor!"

Bacak aram acayip derecede acıyordu.
Dün gece yaptığımız şeyden pişman değildim ama bu ağrıda çekilecek durumda değildi. Ağlıyordum. Çok ağlıyordum. Lavaboya girdi ve kolzetin kapağını kapatıp üzerine oturdu. Hala çok acıyordu ve bunu dile getiriyordum. Saçımı okşadı yavaşca.

Elleri yüzüme deydi. Sanki acıtacakmış gibi, pamuk ellerini yavaşca yüzümde gezdirdi. Gözyaşlarımı yavaşca sildi ve fısıldayarak konuştu. "Şimdi banyo yapalım ve sana krem süreyim hım? Rahatlarsın bebeğim. Lütfen?" dedi yavaşca. Yüzümü okşaması, gözyaşlarımı silmesi rahatlatmıştı beni. Belkide bu gün sadece ilgiye ihtiyacım vardı.

Yavaşca kalktı. Kucağındaki beni yavaşca kalktığı yere otutturdu. Küveti doldurduğunu duyuyordum. Ama görmüyordum. Gözlerimi açacak halim yoktu. Suyun köpürtmesi için düvmeye bastığını duydum. Köpüklerin seni geliyordu kulağıma. Adım seslerinden anladığım kadarıyla yanıma geliyordu. Ses yakınlaştığında adımlar durdu. İki el yüzümü kavradı.

"Hadi bebeğim. Küvete girelim." fısıldadı kulağıma. Hoşuma gidiyordu bana böyle davranması. Küvete oturduğumda oda suyu kapatıp yanıma geldi. Gözlerinin içine baktım bir süre. Tebessüm ederek bana bakıyordu. İlk önce saçlarımı ıslatıp şampuan sıktı. Yavaşça ve masaj yaparak saçıma iyice yedirdi ve duruladı. O süre zarfında sadece onu izledim başka hiçbir şey ile muhattap olmadım.

Adeta gözlerinde bir galaksi vardı. Evrendeki tüm yıldızlar onun gözlerinde buluşmuş ve orada yuva yapmışlardı. O huzursuz hayattan, bu denli huzurlu bir hayata nasıl geçtiğimi anlamamıştım. Keseye duş jeli sıkıp vücudumu keselemeye başlamıştı. İyice her yerimi keselediğinde keseyi arındırmış ve vücudumdaki köpükleri su yardımıyla yok etmişti. Yüzünü yüzüme yaklaştırmış ve burnuma bir öpücük kondurmuştu.

Küvetten çıkmış ve benimde çıkmama yardım etmişti. Bornoz giydirmiş ve beni bir gelin gibi kucağına alıp yatağa kadar taşımıştı. Yatağın yanındaki çekmecede krem almış ve beni yüz üstü döndürerek yatağa yatırmıştı. Utanmıyorum aksine utanılacak bir şey olduğunuda düşünmüyordum. O benim eşimdi, onu eşim olarak benimsemiştim. Kremi sürdükten sonra ellerini bir peçete yardımı ile silmiş ve beni tekrar oturur pozisyona getirmişti.

Dolaptan iç çamaşırı getirmiş ve bana vermişti. Ben onları giyerken oda dolaptan kıyafet seçiyordu. Getirdiklerini giyindiğimde makyaj masasının önüne geçip makyajımı yapmaya başlamıştım. Oda ben makyajımı yaparken tekrardan duşa girdi ve üzerini giyindi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İkimizde hazır olduğumuzda odadan çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkimizde hazır olduğumuzda odadan çıktık.

Uzun bir aradan sonra merhaba canlarım. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. İyi okumalar diliyorum hepinize. 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Omega | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin