06

493 29 55
                                    

Arkadaşlar öncelikle bölüme geçmeden önce sizinle bir şey konuşmak istiyorum.

Ben iki kitabımıda yazarken çok keyif alıyorum. Konuları ilgi çekici yapmaya çalışıyorum. Ama yorum yapmıyorsunuz. Lüten yorum yapın. Siz yorum yapmayınca benim yeni bölüm yazasım gelmiyor. Bölümü beğenmediğinizi düşünüyorum ve galiba öyle. Vote atmanız ve yorum yapmanız benim için çok önemli.

Şimdi soruma cevap verir misiniz?

Nasılsınız? İyi misiniz?

Ailenizden biri yada akrabaladınızdan biri korona oldumu?

Umarım olamamıştır. Olduysa geçmiş olsun allah en kısa zamanda şifa versin.

______

O benimle evlenmek istiyor muydu? Çok istekli bir şekilde sormuştu. Bundan ne çıkarmalıydım? Taehyung mutlu bir şekilde bana döndü. Aynı bir melek gibi gülüyor ve etrafa ışık saçıyordu. "Kook, duydun mu? Evlenecekmişiz." Çok mutlu gözüküyordu. Bu beni çok mutlu ediyordu. Ama 1 gün önce benden nefret ederken ne olmuştu da böyle davranıyordu. Çok içten bir şekilde güldüm ve "Duydum bebeğim. Evleneceğiz."dedim. Bebek gibi bana bakarak gülüyordu. Güldüğünde dudakları kalp şeklini alıyordu ve bu benim herşeyi unutup onu izleme isteğimi ortaya çıkarıyordu.

Taehyung aklına bir şey gelmiş gibi yaptı ve babasına döndü. " Baba? "dedi soru sorarmış gibi. Kral kim hemen ona dönerek " Efendim Kim? "diye cevap verdi. Taehyung, hiç uzatmadan konuya girdi." Burda okul var mı? Ben 2 yıldır okula gitmiyorum. Okulu özledim. "dedi. Kral sorduğu soru ile afallamıştı. Böyle bir soru sormasını beklemiyordu galiba. Hemen bana döndü. " Eğer Jeon'da senle okula gelecekse olur ama kendi başına gidemezsin. Hem okuldan gelincede kurtları'nın güçlerini nasıl kullanacağına dair dersler alacaksın. Yorulacaksın yani oğlum." dedi. Hemen net bir şekilde, "Hayır baba yorulmam. Hem gücümü daha kullanmayı bilmediğim için okulda kendi başıma olmam tehlikeli olabilir." dedi ve bana döndü. "Kookie~ lütfen sende gel. Çooook okula gitmek istiyorum." dedi bebek gibi dudaklarını büzerek.

Bende gülerek "Tabiki bebeğim. Sen neredeysen ben oradayım." dedim. Taehyung mutluluktan havaya sıçramış ve kucağıma atlamıştı. Onu hemen baldırlarından tutup kucağıma aldım. Ellerini boynuma dolayıp kocaman sarılmıştı. Sonra ellerini boynumdan çekmeden geri çekildi ve "Teşekkür ederim Kook, her şey için." diyip yanağıma kocaman ve ıslak bir öpücük kondurmuştu. Ben neye uğradığımı sorgularken o babasına dönüp "Baba yarın için hazırlanmalıyım. Daha banyo yapacağım. İzninizle yukarı çıkıyorum." diyip önlerinde eğilmişti. Kral'da kafasını saklayarak onu onaylamıştı.

O merdivenlerden yukarı çıkarken bende kendime gelmiştim. Kral'ın önünde eğilerek Taehyung'un yanına gitmiştim. Kral kimin son dediği şeyi gayet net bir şekilde duymuştum. "Birbirlerine çok aşıklar." demişti. Evet heralde. Her halimizden belli oluyordu birbirimize deli gibi aşık olduğumuz. Yukarı çıktığımda Taehyung'un kapısı kapalıydı. Kapısına üç kere tıklayıp "Taehyung girebilir miyim?" diye seslendim. Onay sesini duyduğumda gözlerim açık bir şekilde odanın ortasında oturan kaplan'a bakıyordum. Etraf savaş alanına dönmüştü. Her yer etek, Sweat ve pantolon vardı. (Evet süpriz. Taehyung feminen. >3<) Belliki yarın ne giyeceğini seçmeye çalışıyordu. Yanına gidip sandalyeye oturdum. Bacaklarını W şeklinde açmış etrafına bakınıyordu. Nasıl öyle oturuyor aklım almıyordu. "Bebeğim galiba hangisini giyeceğine karar veremiyorsun." dedim kafamı yana eğerek.

Kafasını olumlu şekilde sallayıp, "Evet kook kafam çok karışık." demişti. Ona dahada yaklaşarak, "İstersen ilk önce banyonu yap, sonra yarın giyinme ihtimalin olan kıyafetleri giyer bana gösterirsin bende yardımcı olurum." dedim. Hemen kafasını kaldırıp bana baktı. Gözlerini fal taşı gibi açmıştı. Pırıl pırıl parlıyordu o gözler. "Gerçekten yardım eder misin kook?" diye sordu. "Tabiki bebeğim." dedim gülümseyerek. Mutlu bir şekilde ayağa kalktı. Yerde olan kıyafetlere bir kaç tanesini almıştı.

My Omega | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin