03

1K 50 6
                                    

~Jeon anlatıyor~

*Onun delta kurdu çok korkutucu...*

Ne? Nasıl anladı, sadece düşünmüştüm. Yapmayı planlamamıştım. Gitmemi söylemişti. Gitmelimiydim. Gitmeliyim. Geldiğinde burda olursam neler olacağını düşünemiyorum. Şimdi gidiyor olmam onu izlemeyeceğim anlamına gelmez. Girdiğim camdan geri çıktım ve aynı yere geçip izlemeye başladım.

Taehyung'un kurdu bir anda onu ele geçirip geri gelmişti.~

~Taehyung anlatıyor~
Ahh, hah.... Ne oldu böyle. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu. Jungkook ne diyordu. Gelecekteki eşim mi? Saçmalıyordu. Birde buradan gidecek mişiz saçmalık. Daha neler. Dişleri ne kadar güzeldi. Tavşan gibi ama kurt dişleri çok sivriydi. Ne düşünüyorum böyle. Saçmalık. Acaba gitmiş midir? Ona bağırdım alınmış mıdır? Bakmalıyım. Kapıyı açtım gitmişti. Yatağımın üzerine oturdum. Her yeri kontrol ettim. Kimse yoktu. Dışarıya da baktım kimse beni dikizlemiyordu. (He yavrum kimse seni dikizlemiyor he he :'D)

Gelecekteki eşinim... Ne saçma bir cümle. Sapığın teki olduğu çok belli. Bencede.
Ağh, kim var orda? Ayağa kalktım. Bir ses duyduğuma emindim. Hırlama sesleri geliyordu. Ama nereden geldiğini anlayamıyordum. Burdayım senin içinde. Hadi kontrolü bana ver. Ne oluyor saçma sapan şeyler duyuyorum. Başım çatlayacakmış gibi. Zonkluyor. Bir anda bilincim kapandı. Bedenim isteksizce hareket ediyordu. Her şeyi görebiliyordum ama bedenimi kontrol edemiyordum. Bir anda yine odaya camdan Jeon girdi. Şaşırarak bana bakıyordu. Gözlerinden korktuğu anlaşılıyordu.

"Taehyung bedenini kontrol et!" Bana bağırıyordu. Ama dediğini yapamıyordum. Olmuyordu. Sanki zincirlemişlerdi. "Taehyung, yapabilirsin. Sana güveniyorum. Hadi!" Yapamıyorum. Olmuyor. Gözlerimden yaşlar süzülüyor. Ama yapamıyorum. Her yeri mavi görürken bir anda mor görmeye başladım. Duyduğum hırlama sesleri yükselmeye başladı. "YETER!" Bir anda bedenimi kontrol edebildim. Vücudum çaresizce yere yığıldı. Jeon hemen yanıma çöktü. Şaşkınlıkla beni izliyordu. Neler olduğunu anlamıyordum.

"Anlat!" Anlatsın artık yoksa kafayı yiyecektim. Neler oluyordu? Ben neye dönüşüyordum. Ayağa kalktı Yatağımın altından bavul çıkardı ve bana dolabımdan kıyafet gösteriyordu. Götürmek istediklerimi kafamı sallayarak onaylıyordum. Ve anlatmaya başladı.
(seni uslu çocuk seni. Kim çok tatlısın be çocum)

~sadecemiraa anlatıyor~
"Bizim türümüz bir çok bölüme ayrılır. Sırayla: Omega, Beta, Alfa, Delta ve Vita lar olarak. Omegalar çok güçsüzlerdir ve kız erkek ayırmaksızın hamile kalabilirler. Sende bir omegasın. Beta, betalar omegalardan daha güçlülerdir ama alfalardan güçlü değiller. Alfa, alfalar omega ve beta'ya göre çok güçlülerdir. Ve bu güç nedeniyle biraz öfke kontrolü sıkıntıları çekerler. Delta, deltalar şimdiye kadar sıraladıklarımın en üst düzey olanı. Onlar çok güçlüler. Alfalarda olduğu gibi onlarda öfke sorunu yaşarlar ama onlarda daha bir üst düzeyde. Sinirlendimi onu kimse sakinleştiremez ruh eşi hariç. Delta'lar orduyu yönetirler. Ben bir Deltayım. Vita, vitalar omega, beta ve alfa'lardan daha güçlüdür. Ama Deltalardan güçlü değiller. Vita'lar Sürü başının yani Deltanın sağ koludur. Göz renklerimiz dönüştüğünde sırayla: pembe, yeşil, kırmızı ve sarı. Ama senin içine giren delta kurt mavi ve bu tarihte bir ilk. O kurda kimse sesini geçiremez. Bir tek sen sözünü geçirebilirsin Tae. Onu kontrol etmeyi öğrenmelisin. "

Konuşmayı sonlandırdığında bavulu kapattı ve Tae'ye baktı. Pür dikkat onu izliyordu." Anladın mı Tae? " " Evet. Peki size ne deniyor?" gülümsedi ve " Bize kurt adam deniyor Taetae. ". Taehyung her şeyi anlamıştı. Olanların hepsini kabullenmesinin tek nedeni vardı. Oda üvey babasından ve üvey babasının o lanet hayellerinden kurtulmaktı. Taehyung oturduğu yerden topallayarak kalktı." Peki hangi ülkeye gidicez bilet almamız lazım. "

My Omega | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin