កុំបន្ទោសយើង😏😜

2.5K 153 0
                                    

Jk:"ព្រះ...នេះខ្ញុំមិនដែលឃើញទេលោកហើយអច្ឆរិយៈពេកហើយហីមើលចុះ"នាយនិយាយក្នុងចិត្ដដោយភ្នែកសម្លឹងមើលរាងតូចពីក្បាលដល់ចុងជើងរួចលាបទឹកមាត់ក្អឹកៗ។(ជួបគេដំបូងពិននិងហីលោកអើយ🤧)

____________

Mrs.jeon:"នាំគ្នាចេញទៅលេងនៅក្រៅទៅណាចាស់ៗនិយាយគ្នាបន្តិច"គាត់និយាយរួចនាយក្រាស់និងនាយតូចក៏ចេញមកសួនច្បារខាងមុខផ្ទះបន្ទាប់មកក៏...

Tae:"លោកឈ្មោះអីវិញ?"ព្រោះអង្គុយយូហើយគ្មានអ្នកនិយាយរាងតូចក៍ចោតជាសំណួរមុនទៅ។

Jk:"អ៎...បាទ!ខ្ញុំឈ្មោះ jungkook បាទ!"នាយនិយាយលក្ខណះអៀនបៀនបន្តិច(ដូចអាពេលបានអង្គុយជិត Cr យើងចឹងហ៎ា😏)

Tae:"អ៎...ខ្ញុំឈ្មោះ Taehyung អាចហើយខ្ញុំថាTae tae បាន"នាយតូចនិយាយដោយភាពជឿជាក់មិនមេនចេញអៀនដូចនាយក្រាស់ទេ(ភ្លេចប្រាប់នាយតូចនេះណានិយាយពីថាមាត់ត្រង់ល្អណាស់ ឃើញយ៉ាងមិចគឺថាចឹងហើយមិនសូវជាចវៀចខ្លះទេ🤧)

Jk:"អ៎បាទ..."នាយនិយាយដោយសម្លេងស្រទន់បំផុត។Taeបន្តសំណួរបន្ទាប់ទៀត...

Tae:"ចុះរាល់ថ្ងៃលោកមានសង្សារទេ"នាយតូចសួរដោយសម្លឹងមើលមុខរាងក្រាស់ជាប់សួរថាអាណាមិនអៀនហ៎។

Jk:"អ៎នៅទេបាទ!"នាយនិយាយដោយញញឹមបន្តិចតែក៏ត្រូវខ្ចឹបវិញពេលដែល...

Tae:"មុខស្អាតបាតដែរអត់សង្សារ...ហិហិ"នាយតូចមើលមុខនាយក្រាស់បន្តិចរួចក៏សើចទៅ សំណាងដែររាងក្រាស់ចជអត់ធ្មត់ទាន់(ការអត់ធ្មត់មានដែនកំណត់ណា😐)

Jk:"....."នាយមិនតបព្រោះព្យាយាមធ្វើអារម្មណ៍បន្តិចសិនចឹងហ៎ា...

Tae:"មិចបានជាស្ងាត់មិនតបចឹង...ហេៗ"នាយតូចពេលដែរលឺអ្នកម្ខាងទៀតមិនតបក៏បែទៅឃើញនាយកំពុងបិទភ្នែក ហើយនាយតូចក៏អង្រួននាយតិចៗដើម្បីឥ្យនាយតប...

Jk:"បាទ!"ម្ដងនេះនាយនិយាយដោយសម្លេងរាងកាចបន្តិច តែសម្រាប់រាងតូចគឺធម្មតា...

Tae:"គឺថា...លោកចរឹកអន់មេនបានអត់មានអ្នកស្រឡាញ់"ម្ដងនេះរាងតូចដុតឲ្យ Jk កាន់តែទ្រាំលែងបានហើយទើប...

កូនប្រសារលេខ1💓🥇Where stories live. Discover now