9.

43 0 1
                                    

"No tak trochu, proč?" zeptám se. "Není to moc dobrý člověk, aby ti něco neudělal," pohlédne na mě Shawn. "To je dobrý, umím se o sebe postarat," usměju se. "A ty ho znáš, když o něm tak víš?" položím otázku, která mě už chvilku pálí na jazyku. Shawn vypadal docela zaskočeně, nakonec , ale přece jen odpověděl. "Noo, taky ne nějak zvlášť, ale trochu ano, jenom mě zajímá, kde taková fajn holka potkala tohoto člověka?" podívá se mi do očí Shawn. "No v minulosti jsme se párkrát viděli," pohodím rameny a mám sklopenou hlavu, protože nesnáším, když někomu lžu. Jako ne že by to byla nějaká extra lež, ale rozhodně jsme se neviděli jen párkrát. Shawnovi začal zvonit telefon, tak si ho s omluvným pohledem vzal na chodbu. Že se tahle dovolená takhle zkomplikuje setkáním s Mikem jsem nečekala, ale láká mě to vrátit se zpátky. 

"Hele lidi, co kdyby jsme šli stanovat na pláž, že bychom tam třeba dvě noci přespali, nebo aspoň někde u pláže,?" nadhodí Jack J. "To je skvělý nápad, naprosto s tvým nápadem souhlasím," řeknu nadšeně. "A to chceš spát jako na písku? Fakt skvělý nápad," pokroutí s dávkou ironie Cameron. "Hele kousek od pláže vede taková cestička, jakoby lesem a končí to tak že  jedním směrem vyjdeš u mola a druhým směrem máš velkou plochu právě třeba na kempování," otočím se na Jacka J. a přejdu Cameronovu poznámku. "To je super, já souhlasím," řekne Tay a mrkne na mě. "Já taky," řekne Nash. Postupně všichni souhlasí až na Shawna. Trochu mě to mrzí, ale řekl, že se připojí později.

 "Tay pojedeš se mnou do města koupit věci na to stanování, prosím ?" zeptám se Tay. "Jo jasně, můžu, sepíšeme aspoň přibližný seznam a můžeme jet." usměje se nazpět. "Holky já pojedu s vámi, ať to všechno netáhnete sami," zvedne se ze židle Jack G. "A kupte spoustu špekáčků a brambůrky," ozve se za námi Matt. "Neboj se," řeknu, dám mu pusu na líčko a jdeme ke mě do apartmánu udělat seznam.

Stojíme už u pokladny, když my začne zvonit mobil. Podívám se na displej a zděsím se, tohle číslo si pamatuji hodně dobře. Poodejdu pár kroků stranou. Zvednu ho a čekám, co se bude dít. "Čau Lotie, okamžitě prosím dojeď, před obchoďákem stojí auto, poznáš ho, něco bych od tebe potřeboval," ozve se v telefonu. "A co když řeknu ne," řeknu pevným hlasem. "Tak jestli chceš, aby se kamarádi dozvěděli o tvé minulosti tak prosím, nejezdi," řekne Mike, sakra tohle na mě platí. Teď už jenom, jak se dostat z dosahu Tay a Jacka. "Hele lidi, skočím si na záchod a pak si musím ještě něco zařídit, jeďte za klukama beze mě," řeknu. "Ale Lily, my na tebe klidně počkáme," opáčí mi Tay. "Ne, řekla jsem ať jedete," řeknu ostře. "N-no dobře, ale kdyby něco tak volej, dobře?" ozve se teď Jack. "Nebojte a už běžte," popoženuje a jdu směrem, kde jsou záchody, těsně předtím, ale zastavím a koukám na záda Jacka a Tay abych měla jistotu, že odešli. Po chvilce jsem se rozhodla vyrazit před obchoďák. Vidím pro mě známé masivní černé auto, kde uvidím jednoho z bodyguardů Mika. Nasednu do auta a řidič se rozjede. Jedeme přibližně 15 minut, když zastavíme za městem, před menším bunkrem. "Běž dovnitř pořád rovně," řekne mi řidič. Jen kývnu a jdu. Otevřu ocelové dveře a jdu po tmavé chodbě, které osvětlují světla, která se spustí, když kolem nich projdu. Přijdu ke dveřím, za kterými slyším hlasy. Neobtěžuji se ani klepat a vejdu dovnitř v kamenným výrazem. Je tu dost známých tváří, jednu bych tu ovšem nečekala. "Shawne?" řeknu překvapeně. "Co tu děláš?" optám se. Vyvalil na mě oči úplně stejně. "Mohl bych se ptát stejně," řekl zaskočeně. "Tak vidím, že už se znáte, o to to bude lepší," ozve se Mike. "Miku, co po mě chceš?" řeknu ostře. Kdysi jsem si tu vybudovala autoritu a jak to vypadá, tak mi i zůstala. V tomto stylu života, nikdy nevíš, kdy to s chováním přeženeš a jak to s tebou pak dopadne. "Mám pro tebe misi a jelikož už jsi dospělá, tak to můžeš absolvovat," řekne relativně klidným hlasem. "Chci, abyste se tady se Shawnem spojili," řekne. "Okej, ale první o co jde?" zeptám se. Popravdě se musím přiznat, že tento hazardní styl života mi občas chyběl. "Tady na Maltě je gang, který má jako rukojmí pár našich lidí, chci abyste je vysvobodili a ještě vzali peníze, které nám dluží," řekne klidně. "Okej, ale chci sebou ještě Williama, jinak do toho nejdu," řeknu tvrdě. "Myslel jsem si to, zavolejte ho," kývl na chlapa, který stál u dveří na opačném konci místnosti. Po chvíli se v nich objevil můj svalnatý kamarád Will. Rozešla jsem se za ním, ale neobjali jsem se, to si necháme na jindy, až nebudeme tady. "Čau parťáku," řeknu a nastavím pěst. Will si se mnou dá pozdrav a jdeme zpátky k Mikovi a Shawnovi, který celou dobu mlčí. "Máš tu zbraň?" optá se mě Mike. "Ne, tady ne," odpovím jednoduše. "Tak tady máš Taurus 917, ráže 9mm, tu by si zvládnout mohla," řekne když mi podává pistoli. "Moc dobře víš, že jsem schopná střílet prakticky s čímkoli,nezapomeň, že jsem byla jako profesionální sniper,"řeknu ostře. "Dlouho si, ale už nestřílela," opáčí mi. "Tak se o tom můžeš přesvědčit," natáhnu zbraň proti němu, kdy na to reagují jeho gorily a namíří na mě taky zbraní, já se jich, ale nebojím, vím že mě Mike potřebuje. "No tak pánové, zbraně dolů," poručí jím Mike. "A ty taky Lotie, byla to zkouška jestli si stejná, jako tehdy," usměje se. Zbraň skloním a dám do tašky. "Tady máte materiály a mapky, můžete jít," řekne a pohodí na stůl štos papírů, rychle je vezmu a schovám. Odeberu se k odchodu, stojím už u dveří, když mě vyruší jeho hlas. "Lotie, vítej zpátky," řekne. Jen kývnu a jdu, následována Shawnem a Willem.  "Kouknu na ty materiály a pak ti zavolám co a jak," řeknu směrem k Willovi a obejmu ho, když už stojíme před bunkrem. "Dobře, jo a Lotie, jsem rád, že tě zase vidím," dodá. "Nápodobně, brácho," řeknu s úsměvem. "Jedeš se mnou autem," řekne ostře Shawn. Trochu se leknu, když promluví takto. Sedneme do auta a čekám, až se rozjede, on však nic. "Můžeš mi říct, co to má všechno znamenat a jak ses objevila tady?" rozkřičí se. "Už jsem v tomhle stylu života jednou byla, ale málem na mě došli, kvůli jednomu debilovi, tak jsem se musela stáhnout do ústraní, protože jsem byla nezletilá a teď se mi Mike ozval znovu," říkala jsem Shawnovi, který se tvářil už klidněji. "Zkrátka už jsem takto jednou byla a právě teď se do mafie znovu vrátila," dořeknu.


Ahojte milí moji, tak tu máme zápletku ohledně Liliiné (Lotiiny) minulosti. Snad se líbí. Ily Ví

Dangerous?! Yes! (Magcon Boys)Kde žijí příběhy. Začni objevovat