10.

42 1 0
                                    

Cestou za naší partou jsme se stavili ještě do lékárny, pro nějaké léky pro mě, aby to vypadalo, že jsem si něco opravdu musela zařídit a taky obvazy a mastičky a dezinfekci. Z minulosti mafie vím, že když je jakýkoli zásah, nikdy to nedopadlo bez zranění. Nakoupili jsme toho hodně, kdyby náhodou. Obvazy a tady ty věci jsme nechali v Shawnovem autě, abychom se vyhnuli zbytečným otázkám. Už bylo 7 večer, ani jsem si neuvědomila, jak rychle to odpoledne uteklo.

Když jsme došli na  hotel nikdo už tam nebyl. "Tay kde jste?" řeknu do telefonu. "No my už jsme na místě, ty jak si to popisovala, tak jsme to našli, tak už na tebe čekáme," ozve se nazpět. "Dobře, potkala jsem Shawna, tak za chvilku budeme u vás," řeknu a nečekám ani na odpověď a mobil típnu. Sbalím si nějaké věci, když mě Shawn podá stan. Na nic se neptám a s  prostým díky mu odpovím a jdeme směr pláž. Vyjdeme z hotelu, když se ozve Shawn. "Můžu se tě zeptat?" Kývnu, jako znamení, aby pokračoval. "Proč ti Mike říká Lotie?" optá se opatrně. "Když jsem s mafií začínala, byla jsem nezletilá, a aby ostatní nevěděli mé pravé jméno, začali mi říkat Lotie," pokrčím rameny. "Takže, když budeme něco dělat, co se bude týkat mafie, tak mi tak říkej taky, teď už jsem sice dospělá, ale všichni už mi tak říkají a je to zkrátka moje krycí jméno" usměju se na něj. Pouze kývne a usměje se.

"Jste se nějak zdrželi, všechno v pořádku?" zeptá se Nash. Kouknu na Shawna, " v nejlepším," odpovím prostě. Kluci s Tay už měli založený oheň okolo kterého seděli. Všimla jsem si stanů tak jsem si šla ten svůj taky postavit. "Ty nebudeš se mnou  ve stanu?" ozve se Tay. "Ne," řeknu prostě. "Počkej, ale proč, myslela jsem, že budeme spát spolu," odpoví překvapeně. "Nedělej z toho vědu Tay, prostě budu sama ok?" řeknu, ale v hlavě mě běží myšlenka pravdivé odpovědi, kterou jí ovšem říct nemůžu. "Ale proč Lily?" ozve se zase, ve mě už se hromadí vztek, ale snažím se ho potlačit, párkrát se nadechnu a zase vydechnu. "Tak jí odpověz ne, ty královno," řekne mi Cameron a ke smůle všech už to ve mě bouchne. "Ty drž laskavě hubu a víte co, nechte mě být," rozkřiknu se a odcházím pryč. "Počkej, kam jdeš?" ozve se za mnou Matt, ovšem neodpovídám a jdu dál, cestou která vede k molu. "Came, nech jí být už, jdu za ní," slyším říct Jakcka J. "Ne, jdu za ní já," slyším ještě říct Shawna, než začnu utíkat, jak kdyby mi to mělo pomoct. Přiběhla jsem k molu celá uplakaná. Nesnášela jsem lhát svým kamarádům, ale tady to nešlo jinak. "Sakra, tady není čas na city," nadávala jsem sama sobě. Sedla jsem si a hleděla  na moře, když v tom mě někdo objal. "Šššš, to nějak zvládneme," slyšela jsem říct jeho melodický hlas. Utřela jsem si slzy, párkrát se nadechla a nechala nastoupit o něco chladnější masku, než jsem do teď měla. "V noci se podívám na ty materiály a mapky, co mi dal Mike," otočím se na Shawna, jak kdyby se před chvílí nic nedělo. "Čím dřív se pohneme z místa tím líp, jelikož nevím co je to za lidi, nedokážu říct jak dlouho naše muže nechají na živu," dořeknu a pohlédnu na něj. "Dobře, tak ve dvě u mě ve stanu?" odpoví mi a já na něj nechápavě pohlédnu. "Pomůžu ti s tím, stejně v tom jedeme spolu," vysvětlí mi a já kývnu. "Ok, ale musíme být nanejvýš obezřetní, aby nás nikdo neslyšel nebo neviděl ty materiály," odpovím a zvedám se na nohy.

Když přijdeme zpátky k partě, Cam na mě pohlédne s úšklebkem. Kdyby mé oči mohli zabíjet už je mrtvý. Všichni utichnou, ale já se Shawnem pokračuji v konverzaci. Nesmíme vzbudit žádné podezření. "No a když jsem pak Petera potkala po letech naše setkání se uskutečnilo tak, že jsme se srazili a vykydl na mě jahodovu zmrzlinu," řeknu Shawnovi a oba se zasmějeme. Během cesty, abychom si aspoň trochu zlepšili náladu jsme si začali vykládat historky a já mu tu jednu zrovna dovyprávěla. Dosedli jsme na dřevěné lavičky, na kterých různě posedávali lidi z party. "Dáte si s náma špekáčky?" ozve se Jack G., a rázem se atmosféra trochu uvolní. Oba kývneme, že ano a začínáme opékat.

Už je půlnoc a kluci postupně odcházejí do svých stanů spát. U ohniště jsme zůstali jen já, Tay a  Shawn. "Víš Lily, nechtěla jsem být nějaká vlezlá, promiň," ozve se Tay rozklepaně. Celou tu dobu jsme totiž my dvě neprohodily ani slovo. "V pohodě, to spíš já bych se měla omluvit," usměju se na ní. "Ale už běž spát, sotva držíš oči," řeknu jí, chce ještě něco dodat, nakonec jen zakroutí hlavou a sprostým dobrou noc odchází.  "No nic, já si jdu taky lehnout, aspoň na ty dvě hodiny a ty bys taky měla," řekne mi Shawn a dá mi pusu na líčko. Absolutně to nechápu a tupě hledím před sebe. Spát se mi nechce, tak počkám asi 15 minut a potichu jdu k sobě do stanu pro materiály a přinesu si je k ohni. Hodím do ohniště několik větších větví, aby mi zůstal hořet oheň a přisunu se k němu o trochu blíž. Rozsvítím si malou baterku, abych líp viděla na papíry a začnu zkoumat jejich obsah. 

"Co tu pořád ještě děláš?" ozve se za mnou a jelikož se leknu, rychle si stoupnu a ruka mi zabloudí ke kapse kde mám nůž. Když si všimnu, že je to jen Hayes, stáhnu ruku zase zpátky a rychle zaklapnu desky. "Promiň nechtěl jsem tě vylekat," řekne omluvným tónem. "Ne to je v pohodě, jen jsem nemohla spát a tak jsem si tu něco četla. Posadíš se chvilku za mnou?" optám se ho. Chvilku váhá, ale přece jen si sedne. Chvilku je ticho, protože od té doby co se stalo na začátku naší dovolené jsme spolu moc nemluvili. Neměla jsem na to moc odvahu. "Víš," začal, " chtěl bych se ti omluvit, za to u toho bazénu, už jsem ti tolikrát ublížil a ty si mi pokaždé odpustila a já se chovám pořád jako debil," povzdechne si, ale přece jen trochu se na mě usměje. "V pořádku, odpouštím ti, vždycky si byl něco jako můj mladší bráška a tak to i zůstane," vrhnu se mu kolem krku a on mi vroucně objetí oplácí. Nějakou dobu jsme si tak ještě povídali než šel Hayes spát. Koukla jsem se na mobil a všimla si že už je po druhé hodině ranní. Rychle jsem teda vstala a šla do stanu Shawna. Spal jak miminko, nechtělo se mi ho budit, ale musela jsem. Museli jsme postoupit nějak v naší misi. 


Ahojte milí moji, tak je tu další díl. doufám, že se líbil. Můžete hodit hvězdičku nebo komentik, budu ráda... Ily Ví

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 19, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dangerous?! Yes! (Magcon Boys)Kde žijí příběhy. Začni objevovat