6.

67 0 2
                                    

Už hodinu jsme v bazénu a děláme blbosti. "Hele lidi, já už půjdu z vody ven," řekla jsem. Už mi byla zima a popravdě mě to už ani nebavilo. "Půjdu s tebou," řekl Nash. "To nemusíš na hotel to zvládnu sama," řekla jsem se smíchem. "Nene navíc už chci taky na pokoj." "Tak to já jdu taky," zavolal na nás Jack J. "Tak poběž," opáčila jsem mu s úsměvem na tváři.
Vydali jsme se teda na hotel. Už byl čas večeře a já měla hrozný hlad. Můj žaludek s tím souhlasil a když sme procházeli tichou chodbou zakručelo v něm. Jen sem se pousmála. "Co to bylo?," zeptal se se strachem Jack. "Ale nic ty posero, má hlad," rozesmál se Nash a ukázal na moje břicho. "Já sem to samozřejmě věděl že jo," snažil se nás přesvědčit. Nechala jsem to tak. Rozloučila jsem se s klukama, protože už jsem stála před pokojem.
Vyslekla jsem si plavky. Vysušila vlasy. Namalovala se a oblékla jsem si červené šaty. Na kluky jsem nečekala a šla rovnou na večeri. Dala jsem si jako obvykle salát. Rozhodla jsem se, že se půjdu projít.

Z pohledu Nashe
V pokoji jsem se převlékl. Byl jsem chvíli na mobilu a pak se rozhodl že půjdu za Lili. Ťukal jsem na pokoj a nic.  Šel jsem se podívat do restaurace tam taky nebyla. Usoudil jsem, že šla asi za těma pakama.
"Kde máš Lili?" zeptal se Gilinsky. "Ona tu není?" vyděsil jsem se. Všichni až na Tay na mě vytrestili oči. "Myslela jsem že je s vámi, když na pokoji není" řekl jsem s obavami v hlase. "Klid Nashi, občas se takto chodí projít. Typla bych že šla na pláž. "Tak jo, jdu se tam podívat." Tay už nic neřekla.

Došel jsem na pláž a rozhlédl se kam mohla jít. Viděl jsem lavičky a cestu, tak sem se rozhodl že tama půjdu.
Tak za deset minut jsem uviděl ležet stvoření v červených šatech. Trochu jsem se lekl, tak jsem tam utíkal. Našel jsem tam spící Lili. Byla tak krásná. Vždycky jsem ji miloval a nikdy nepřestal. Nikdy jsem jí o mých citech neřekl.
Vzal jsem ji do rukou a vydal se na zpáteční cestu do hotelu.

Ahojte, omlouvám se že se ozývám až po pár letech. Ano opravdu po pár letech. Ale měla jsem problémy s tímto účtem, tak sem si založila nový nedávno, ale tento se mi podařilo zase rozchodit. Snad se část líbí. Jinak můžete kouknout na můj příběh na druhém profilu. Jmenuje se "Ztracená láska" Miluju vás Vaše Ví❤️❤️

 Jmenuje se "Ztracená láska" Miluju vás Vaše Ví❤️❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dangerous?! Yes! (Magcon Boys)Kde žijí příběhy. Začni objevovat