8.

45 0 1
                                    

Ozvalo se ťukání na dveře. Rychle jsme se s Nashem od sebe odtáhli. Vůbec jsem nechápala co se to právě stalo. Málem jsme se políbili. "Heej, Lily, jsi tam jsi v pořádku?" slyšela jsem starostlivý  hlas Tay. Rychle jsem se zvedla a utíkala ke dveřím. "Ahoj, jojo jsem," řekla jsem trochu rozpačitě. "Dobře, půjdeme dnes na pláž, nebo k bazénům, abych věděla co si vzít sebou," ptala se mě Tay. "Jdeme k bazénům," ozval se odněkud Nash. Tay na mě významně pohlédla. "Ahaaaa, nevyrušila jsem při něčem důležitém?" smála se mi Tay. "Neee," řekla jsem až moc rychle, což byla chyba. "Hele, netajíš ty mě něco?" svraštila obočí Tay. "Co bych prosím tě tajila, s Nashem jsme se jenom bavili," usměju se, aby moje tvrzení vypadlo aspoň trochu pravdivě. "Tak za 15 minut dole, stíháš to?" zeptám se abych odvedla řeč někam jinam. "Jo to je v pohodě," mrkne na mě a odchází.

"Ahojte kluci," pozdravím kluky, když už jsme všichni u recepce. "Ahoj, princezno," řekne s úšklebkem Cameron. Si jako myslí že tímto mě nějak uchvátí? V žádném  případě. "Chyba, chlapče, já jsem královna," odpovím se zdviženou hlavou a pomalu odcházím. "Kámo tak ta tě setřela, ta si z tebe na zadek nesedne," slyším za sebou říct Shawna. "To nesednu, můj zadek je přichystaný na jiný trůn," mrknu na ně a jdu dál. Když ještě kousek poodejdu tak se musím smát. Dojdu až k lehátkům a nechám si tam věci. "Dáme spolu bombu?" ozve se za mnou Jack G. "Jasné," začnu se smát, chytnu ho za ruku a strhnu ho sebou do vody. 

Po nějaké době, co tam blbneme se rozhodnu jít na bar pro pití. Jdu sama, protože ostatní nic nechtěli. "Ale alee," ozve se za mnou pro mě známý hlas. "Copak tu děláš Lotie?" řekne dotyčný. "Ach,  boss Mike, mohla bych se ptát stejně," řeknu nazpět s kamenným výrazem. "Hledám tu jednoho kluka, ale že tu potkám tebe jsem nečekal, nechtěla by ses vrátit, pokud vím, tak teď už můžeš, aniž by za tebe někdo zodpovídal," odpověděl mi a tou odpovědností myslel mého taťku. A jen tak mimochodem Lotie bylo moje takové druhé jméno i když jsem druhé jméno v občance neměla. Je to složité. "Hele zatím ani ne" řeknu a začnu se dívat kolem jestli nás někdo nesleduje. Mohlo mě napadnout, že minulost se zase jednou objeví. "A teď už jdu, tak zdar," promluvím. Vydechnu přebytečný vzduch a snažím se urovnat si myšlenky. Mike mě trochu rozhodil, nepotřebuju, aby se někdo dozvěděl něco, co nemá. "Hele lidi, půjdeme na oběd ne?" zeptám se. Když vidím souhlasné přikývnutí, beru si rychle své věci a jdu svižnou chůzí k hotelu. Budu si muset teď pár dní dávat pozor. Sedíme všichni u obědu, všichni si povídají, akorát já mlčím a jsem někde daleko ve svých myšlenkách. "Děje se něco, celý oběd si ani nepromluvila," drkne do mě loktem Matt. "C-co?" otočím se na něj a všimnu si, že na mě kouká celý náš stůl. "Ale, nic, nic se neděje." usměju se. Akorát ten egoista Cameron musí mít zase nějaké připomínky. "Že by si až taková královna zase nebyla?" vysmívá se mi do obličeje. "Víš co, ty debile, normální lidi mají i různé starosti, nebo třeba jen špatný den, každý není takové vypatlané pako jako jsi ty," zvýšila jsem na něj hlas, odhodila na stůl ubrousek který jsem držela a dala se na odchod. Už jsem byla skoro u pokoje, když na mě někdo volal. Vřela ve mě krev a měla jsem co dělat, abych krotila své emoce. "Lily, no tak zastav," řekl Shawn. "Nic si z něho nedělej, ale jen bych se tě chtěl na něco zeptat," řekl, tak jsem  kývla hlavou ať mluví, " ale v soukromí." Kývla jsem a čekala co pak přijde. "Tak pojď ke mě," navrhla jsem nakonec. Sedli jsme si na gauč a pobídla jsem ho pohledem, aby začal mluvit. "Ty znáš Mika?" vyřknul otázku, která mě dost vyděsila. "N-no já...."


Ahojte milí moji. Kdo ví, co Lily schovává ve své minulosti.?!

Omlouvám se, že je kapitola až teď, ale bylo moc školy. Snad se vám to bude líbit. Vaše Ví Ily


Dangerous?! Yes! (Magcon Boys)Kde žijí příběhy. Začni objevovat