Po večeři jsme šly na pláž. Jelikož ještě svítilo sluníčko vzala jsem si sluneční brýle. Šaty už sem měla. Do ruky hodila svetřík kdyby náhodou. A na nohy nazula žabky.
"Je tu krásně" řekla s mírným úsměvem Tay. "Kdybych mohla tak tu i zůstanu" odpověděla jsem jí.
Nic zvláštního se nedělo. Tak hodinku jsme se procházely a pak namířily na hotel.
Když jsme přišly do hotelu, nastoupily jsme do výtahu.
Objevily jsme se v našem patře. Když sem procházela okolo pokoje, který se mnou sousedil zaslechla jsem křik."Jak se chováš ty magore. To jak tě má Lili ráda a všechno ti odpustila by si ji měl ještě ruce líbat" ten hlas sem poznala. Patřil Nashovi. "Já nevím. Jen sem nepočítal že ji ještě uvidím. A všechno se mi vrátilo. Lituju všeho" řekl Heyes sklesle. V tu chvíli se mi hrnuly slzy do očí. "Tak proč ji furt ubližuješ..."odpověděl Nash zoufale a už sem jen slyšela přibližující se kroky. Stála jsem na chodbě. Nemohla se hýbat. Když se otevřely dveře a v nich se objevil Nash.
"Lilianko, neplakej prosím. Ten magor za to nestojí." "Ne to je v pohodě. Půjdeš se mnou na pokoj?!" Nash se usmál chytl mě za ruku a nechal se vést. "Jsem hned vedle vás"řekla sem se smíchem, když sem viděla jeho nechápavý pohled když jsme zastavili hned u vedlejšího pokoje.Sedli jsme si ke mě na postel a začali si povídat.
Nevím kolik mohlo být, ale kecali jsme opravdu dlouho. Smáli jsme se furt. To jsem na Nashovi milovala. Vždy mě dokázal rozesmát.Někdo zaťukal na dveře. "Dojdu tam"řekl Nash a šel otevřít. "Oou, ty jsi tady, tak já nebudu rušit" uslyšela jsem říct Tay. "Jen pojď za námi. Nash mi vykládal trapas co se mu stal na škole" zavolala jsem z postele. "Hey, tak to nebylo pěkné" úšklebil se Nash. Tak přišli oba a skočili na postel
"Holky, mám pro vás novinku. Budu se stěhovat zpět za vámi"řekl Nash. "Cože, no to je super" vykřikly jsme s Tay zaraz. Skočila jsem na Nashe a dala mu neplanovanou pusu. "Eeh promiň řekla jsem a co nejvíc jsem se snažila vyhnout očnímu kontaktu. " V pohodě" řekl Nash s jistou nejistotou v hlase.
Takhle jsme si povídali ještě dlouho."Hej lidi, už mě to nebaví. Pojďme do bazénu" škemrla sem. "Tak jo. A nebude vadit, když vezmu kluky?!" "Vůbec" zněla má odpověď. "Tak se sejdem dole za 15 minut."
Všichni jsme se šli obléct atd. Když sem byla připravená, zamkla jsem pokoj a rychlým krokem šla k bazénu. "Jsem tu první, jak nečekané" řekla jsem si pro sebe. Skočila jsem šipku do prázdného bazénu. " Ta se ti povedla" uslyšela jsem, když sem se vynořila. Stál tam Cam. Skočil za mnou. "Taky není špatné" řekla jsem na oplátku. Zničeho nic na mě cákl vodu. Začala bitva. Vůbec jsme si nevšimli že přišli ostatní. "Hey, je sice komické vás pozorovat, ale nechte toho nebo počkejte na nás"" řekl se smíchem Jack J.
Vaše Ví ❤
ČTEŠ
Dangerous?! Yes! (Magcon Boys)
FanfictionAhojky jsem Lily.. Nash Grier,Cameron Dallas a jejich partička. Nashe znám od dětství, když nam bylo jedenáct odstěhovali se. Teď se potkáme po letech na dovolené. Jak to všechno dopadne a jaké zvraty nastanou a to vše se dozvíte.. Vaše Ví💗