5. kapitola - Začátek hry

23 4 1
                                    

Po tom co za mnou Steav přišel a řekl mi co se stalo, Jsem tomu nechtěla věřit, ne jen že zmizela polovina lidstva ale také jsme prohráli.... Dokonce ani Avengers nedokázali zastavit mocného titána Thanose....

Uběhlo pár let a nastalo další kolo toho co začalo...

Jednou jsem seděla v pokoji a četla si knihu když v tom mě vyrušila osoba jenž přiběhla do pokoje.
Ve dveřích stál Steav.
Vypadal zaraženě a trochu vyvedený z míry.
Jessica: ,, Steave...? Co se děje? "
Steav: ,, Pojď se mnou.... "
Jessica: ,, Dobře. "

Nasedli jsme do auta a jeli.
Dorazily jsme na obrovskou novou základnu Avengers.
Byla ohromná, určitě to nenapadlo nikoho jiného než Tonyho..

Došli jsme dovnitř budovy, kde už byli všichni z Avengers..., aspoň to jsem si myslela.
Byl tady Tony, Hulk, Natasha, Steav a další které jsem ještě tak dobře neznala. Jenže pak jsem zahlédla Thora..., byl zavřený ve skleněné místnosti se založenýma rukama a sklopenou hlavou dolů, vypadal... Nešťastně, a naštvaně....?"

Jessica: ,, Tak počkat...., co je s Thorem...?"

Nakonec odpověděl jeden mýval kterého jsem viděla poprvé.
Rocket: ,, Je nakrknutej, prej že to zvoral... A taky že zvoral.."

Jessica: ,, Jak to myslíte...? Co se stalo, proč je tak..., nešťastný? "
Nikdo nic neříkal a byli ticho. Nakonec mi odpověděla Natasha.
Natasha: ,, On ti nic neřekl...? "
Jessica: ,, Co by mi měl říct...? "

Byla jsem vyděšená a zmatená zároveň. Bála jsem se ani nevím proč.
Tony: ,, On ti to časem řekne, jen mu dej čas.... "
Odpověděl Tony sedící na židli.
Jessica: ,, Jak to myslíš později....? Můžete mi říct co se tu sakra děje?!! "

V tom zpozornil Thor. Pohlédla jsem na něho ale on mě nevnímal jen se díval do země... Cítil smutek a vztek.. Věděla jsem to. Ale měla jsem zároveň pocit jako by mi něco tajil.
Jessica: ,, Thore... Co se děje..,proč mlčíš....? "

On ale jako by neslyšel.
Potom se dostal ke slovu i nějaký divný mluvící mýval.

Rocket: ,, Když Thanos lusknul prstama, Země se stala ohniskem výboje nechutně kosmickejch rozměrů. Nic podobnýho nikdo jakživ neviděl, až do předvčerejška. Tady na tý planetě.

Nebula: ,, Thanos je tam. "
Natasha: ,, Znovu použil kameny.. "
Bruce: ,, Tak moment je proti nám jaksi ve výhodě, víme. "

Roudy: ,, Tak moment, jestli má pořád ty kameny tak... "
Captain Marvel: ,, Tak mu je vezmem a přivoláme všechny zpátky "
Bruce: ,, Jako jen tak? "
Steav: ,, Jo.., jako jen tak. "

Natasha: ,, I kdyby existovala jen malá šance že to můžeme zvrátit, tak to musíme zkusit kvůli všem kteří tu teď nejsou.

Bruce: Když to zkusíme, jak můžeme vědět že to dopadne jinak než to dopadlo před tím.
Captain Marvel: ,, Protože jste před tím neměli mě... "

Roudy: ,, Hele slečno, každý v týhle místnosti je super hrdina...A jestli se mohu zeptat, kde jste vůbec celou tu dobu byla?

Captain Marvel: ,, Ve vesmíru je spousta jiných planety a na neštěstí na nich neměli vás.

Thor se postavil a s neutralním výrazem hleděl na vysokou blondýnu. Thor: ,, Ta děva se mi líbí..."

Steav: ,, Tak si pro toho parchanta dojdem...."

Jessica: ,, Jdu taky..." Thor se na mne otočil s zaraženým obličejem, který jasně naznačoval že nesouhlasí. Thor: ,, Ty ne..." Jessica: ,, Jak to myslíš , že ne. Po tom co naši loď napadl Thanos a co udělal všem Asgarďanům, chceš abych tu jen tak seděla a nic nedělala! A kde je vůbec Loki!! Můžeš mi už končně říct co se sakra stalo a přestat mi lhát do očí?!!"

Byla jsem více naštavaná než kdy před tím ne jen že mi Loki lhal ale dokonce už i Thor, Elizabeth je pryč nevím jestli je mrtvá nebo kde je v tuhle chvílí ale přes to všechno mi Thor pořád nechce říct co se děje a ještě se mi diví že mám v sobě tolik zlosti.....?

Thor: ,, Už jen z tohohle důvodu tu musíš zůstat! Nemohu..., nemohu přijít i o tebe......" Poslední slovo řekl téměř neslyšně, vůbec jsem nechápala co se tu děje, copak mi už bude lhát i on...proč svět pořád jen lže...Už jsem se ani na slzy nezmohla, na Lokiho jsem zapoměla a soustředila se jen na jednu věc...,, Už si nemohu nechat od nikoho říkat jakou cestou se mám vydat, ptotože tohle je teď můj osud...

Jessica: ,, Je mi líto Thore..., ale už mi nemůžeš stát v cestě..., smrt Thanose mi možná život Asgarďanů co zabil nevrátí... Ale jejich smrt tak určitě nezůstane bez odezvy...ani ostatních které zabil. "

thor to nakonec vzdal a už mi nedokázal nadále odporovat, v mých očích se jen mísil vztek a cítila jak mé ruce obíjmají plameny ohně, jenž tvořila má zlost uvnitř. Steav dal nakonec Thorovi najevo aby mě nechal jít....

Když jsme už byli nachystaní mohli jsme jít do lodi a miříli směr na planetu kde se měl Thanos údajně nacházet. Když jsme byli na místě, jsem hodně přemýšlela o tom co Thor říkal... ,,Nemohu přijít i o tebe...." Bylo mi jasné že mi něco tají ale nevěděla jsem co.... Captain Marvel: ,, Jdu napřed na průzkum...."

Natasha: ,, Tohle musí vyjít Steave..." Steav: ,, Já vím že jo...., protože nevím co bych dělal kdyby ne..."

Captain Marvel: ,, Žádné satelity, žádné lodě, žádná armáda, žádná pozemní obrana. Je tam jen on."

Nebula: To ůplně stačí.....

















































Love and lie: Fire PhoenixKde žijí příběhy. Začni objevovat