Tony: ,, Vítej zpátky na Stark Tower... Jess... "
Hlas muže jsem velmi dobře poznávala. Když jsem se otočila, stál přede mnou Tony s širokým úsměvem, který mě v tuhle chvíli neuvěřitelně provokoval.
Jessica: ,, Co se to tady sakra děje...? Tony.., omluv mě, musím si promluvit se sestrou... Elizabeth!? Pojď se mnou okamžitě vedle... "
Cítila jsem neuvěřitelný vztek, jenž mi proudil v žilách, ale já se to snažila nějak krotit. Ale vzhledem k této situaci, to nějak nebylo možné.
Jessica: ,, Cos to provedla Elizabeth?! Co ti proboha Loki řekl?"
Elizabeth: ,, Chtěl tě uspat, protože nechtěl ohrozit i tebe. "Loki: ,, Kdy už oba pochopíte, že tu o mě nejde?! "
Elizabeth: ,, A kdy pochopíš konečně ty, že nechci přijít o svou jedinou sestru a rodinu!? "V tu chvíli mi došlo, jak moc jsem byla sobecká a naivní. Měla pravdu..., jsem její jediná rodina. A kdyby dostal Thanos i mě, nebyl by tu už nikdo kdo by Elizabeth chránil.... Neuvědomila jsem si to dříve, protože mě zžírala zášť a vztek na Lokiho...
Elizabeth: ,, Tak vidíš Jessico..., narozdíl od tebe mám o tebe starost..., ale ty jses vždycky strachovala jen o Lokiho... "
S těmito slovy odešla Elizabeth pryč...Jessica: ,, Elizabeth počkej!! "
Neslyšela mě. Nevím sice kam šla, ale jistě co nejdál ode mě.Blížilo se odpoledne a já nevěděla co dělat, kam jít, s kým mluvit, co dělat,nebo komu mohu věřit.
Nakonec jsem šla hledat Tonyho. Chvíli jsem bloudila Stark Towre, abych Tonyho našla. Když v tom se ozval neznámý hlas.,, Pokud hledáte pana Starka, nachází se právě ve své dílně.. "
Jessica: ,, Em děkuji, ale kdo jsi a kde jsi? "
,, Jmenuju se Jarvis. Jsem mírumilovný program, navržený panem Starkem."
Jessica: ,, Dobře. A kde je ta Straková dílna..? "
,, dvě patra pod vámi... Dostat se tam můžete pomocí výtahu. "
Jessica: ,, Děkuji Jarvisi."Poděkovala jsem naposled a vydala se za Tonym. Když jsem našla jeho dílnu. Vstoupila jsem dovnitř, kde už seděl Tony u svého obleku a zpravoval ho.
Jessica: ,, Tony..? "
Tony zpozornil, otočil se na mě a tázavě se na mě podíval.
Tony: ,, Co potřebuješ, Šípková Růženko...? "Jessica: ,, Víš, chci se ti nejprve omluvit za ten New York... "
Tony: ,, O čem to mluvíš, ty jsi přece za to nemohla. To Loki vyslal invazi ne ty. "
Jessica: ,, To sice ano ale.. Podstatě to kvůli mě utekl z Asgardu a odešel tak na Midgard.Víš je to komplikované, ale jde ještě o něco.. "Tony: ,, A o co..?
Jessica: ,, Thanos se vrátil.... "
Tony mu se okamžitě objevil na obličeji zařazený výraz, když v tom mu někdo zavolal...Tony: ,, Promiň tohle musím vzít.. "
Po krátkém a podezřelém rozhovoru s neznámou osobou, hovor položil a otočil se zpátky na mě ještě s ustaranějším výrazem.
Jessica: ,, Co se děje Tony..?"
Tony: ,, To byl Strange.., musím za ním. Promiň. Je to naléhavé. "Jessica: ,, Tony počkej kdo je Strange a co se děje?! Tony?"
Jenže on jako by mě neslyšel..., chtěla jsem jít za ním abych zjistila co se děje, jenže když jsem vyšla z budovy už byl pryč...
ČTEŠ
Love and lie: Fire Phoenix
RomantikNastal Infinity war. Vše se změnilo, Loki zmizel a Jessica s Elizabeth odešly po zničení Asgardu do bezpečí na Midgard do Stark tower, kde nyní přebývají. Jessicu teď čeká spoustu změn a překážek. Dokáže Jessica s Avengers zabránit Infinity war a na...