Když všichni z Avengers zaůtočili na Thanose a každý jsme ho chytily z jiné strany, tak mu Thor odsekl ruku s rukavicí nekonečna aby ji proti nám nemohl použít. Jenže když Rocket otočil rukavici aby z ní výjmul kameny nekonečna..., zahledli jsme něco co nás všechny vyděsilo...
Žádné kameny tam nebyly....
Rocket: ,, To ne....."
Steav: ,,Kde je máš?"
Captain Marvel: ,, Notak odpověz..."
Thanos: ,, Vesmír vyžadoval korekci, po té kameny pozbyly všechen účel..., mýma pokušením."
Bruce: ,, Zavraždil jsi triliony!!" Thanos: ,, Měli by jste být vděční..."Natasha: ,, Kde jsou ty kameny....?" Thanos: ,, Pryč..., rozbité na atomy." Bruce: ,, Použil jsi je před dvěma dny!" Thanos: ,, Užil jsem je k tomu, abych je zničil. Ale mě to zabilo, ale dílo je dokonáno. Jsem..., nevyhnutelný." Roudy: ,, Musíme to tu prohledat, on..on určitě lže."
Nebula: ,, Můj otec je ledasčím, ale lhář ne..."
Thanos: ,, Díky dcero, možná jsem ti přeci jen křivdil..."Jenže tohle bylo to poslední co řekl...,protože Thor měl v sobě proti němu tolik záště a zlosti že ho nakonec umlčel svou sekerou...Nechtělo se mi tomu věřit..., po tom všem byly kameny navždy pryč a poprvé v životě nemohli nic dělat..., jen se modlit za lepší zítřky, které nikdy možná nenastanou. Rocket: ,, Co...,cos to proved..?"
Thor: ,, Vedl jsem úder na hlavu."Byl naprostý konec a nemohli jsme dělat nic jiného než odejít zpátky....
_____________________
Zpátky v základně AvengersByli jsme všichni zpátky v budově Avengers, zatímco já šla zpátky do svého pokoje Kde jsem zůstal osamotě zavřená...., hodně jsem přemýšlela stejně jako všichni ostatní... Poslední dobou toho bylo na nás až příliš, a tohle byla pouze ukázka toho že je opravdu konec...A Thor? Bůh ví kde teď je, po tom incidentu odešel pryč, a pak už o něm nikdo neslyšel...
,, Co se to děje.....? "
Jenže já už byla z toho všeho unavená a také jsem musela brát ohled na moji dceru, kterou jsem čekala...
Proto jsem si lehla do postele a pomalu zavírala oči až jsem nakonec konečně usla a mohla si odpočinout...
___________________Byla to už nějaká doba co že světa zmizela polovina lidstva včetně mé sestry Elizabeth... Jednoho dne ale k nám přišel muž jménem Scott Lang s nápadem vytvořit "stroj času", díky kterého by se Avengers dostali do míst v minulosti odkud by si vypůjčili kameny času aby jsme mohli přivolat všechny zpátky, povedlo se to a všechen život byl zase zpátky....
Jenže tato výhra nás stála život Natashy která se obětovala aby jsme získali kámen duše...Všechny nás přepadl obrovský zármutek, jenže to byl pouze začátek jelikož se k nám dostal Thanos z roku 2014 a snažil se nás zastavit aby kameny získal... Jenže všichni z Avengers odvážně bojovaly až do posledního okamžiku... A když už to vypadalo že je konec, přišla na pomoc celá armáda z Wakandy včetně krále a ostatních kteří zmizeli v prach...
Dokonce i má sestra Elizabeth..., všichni se vrhly na armádu Thanose a odvážně bojovaly do roztrhání těla... Rukavici s kameny získali zpět.., nebo spíše Tony. Ten luskl prsty a všechny zachránil svou obětí..., řekli mi že tu obrovskou sílu jeho tělo nezvládlo a zemřel..., bylo nám všem krušno... Mohli jsme jen doufat, že je teď na lepším místě..
___________________
Den Tonyho pohřbu a uctění jeho památkyNa Tonyho pohřbu byly úplně všichni... Stali tu všichni z Avengers, král Wakandy, ředitel Shieldu Furry, strážci galaxie a stejně tak i já s Elizabeth a samozřejmě jeho žena Pepper s dcerou Margot..., chudinka. Přišla o svého otce až příliš brzo..
Pepper nakonec vzala věnec z květů na kterém byl Tonyho první obloukový reaktor, který mu pomohl sestavit jeho přítel když ho unesli teroristi..
Bylo na něm vyryté věnování ,, Proof that Tony Stark has a heart "Věnec s jeho reaktorem nakonec položila na jezírko s řekou a mi všichni se tak rozloučili s Tonym Starkem..., všichni tady si ho budeme vždy pamatovat jako zachránce světa.., vždycly bude v našich srdcích Iron Man.
Nakonec jsme se všichni rozešli zatím co já šla za Elizabeth ji konečně po té dlouhé době obejmout..., skoro jsem už ani nedoufala, že bych ji ještě někdy viděla...
Jessica: ,, Tak strašně ráda tě vidím..., myslela jsem si že přijdu i o tebe... Nezvládla bych kdyby jsi z mého života odešla i ty Elizabeth... "Elizabeth: ,, Mrzí mě Jessico že tu nemohl být i -"
Jessica: ,, To nic..., ty za to nemůžeš..., mimo to musím zůstat silná, kvůli ní... "Řekla jsem a položila si jednu ruku na bříško, které se mi pomalu už zvětšovalo... Elizabeth stekla při tom pohledu slza po tváří a chytla mě vl radostně za ruce.
Elizabeth: ,, Jessico..., já..., já budu.. Teta? "
Jessica: ,, Ano... Jen mi ji je líto že bude vyrůstat pouze s matkou... Nezasloužila si takový osud.. Přála jsem si aby u toho mohl být i on ale... "Trochu jsem si otřela slzy rukou které mi tekly po obličeji a snažila se zůstat klidná..
Jessica: ,, Ale teď už na tom nesejde.., je pryč a musím se s tím smířit. Mimo to... Kde je Thor? "
Elizabeth se podívala za sebe kde už stál Thor a díval se na mě.. Cítila jsem že byl nešťastný ale snažil se to zakrýt menším úsměvem... Nakonec přistoupil ke mě a položil mi ruku na rameno.
Thor: ,, Je mi líto Jessico, že to nemohl vědět i můj bratr..., chtěl jsem vám oběma požehnat, ale obávám se že teď už to není možné... Ale musíme se teď soustředit jen na to dobré a navíc..., Nový Asgard teď potřebuje královnu..., já se vzdal trůnu už dávno, nedokáži být král..., ale ty by jsi mohla.., a to že máš dceru bude pro Asgard ještě větší radost...
A proto se ti chci říct..., že ti odteď předávám trůn.. Ale konečné rozhodnutí musím nechat na tobě. "
Nevěřícně jsem se dívala na Thora a vůbec se mi tomu nechtělo věřit.., nedokázala jsem si představit ani trochu sebe jako královnu Asgardu..., ale také jsem nechtěla nechat trůn prázdný a Asgard bez někoho kdo ho povede vpřed..
Jessica: ,, Thore.. Slibuji a přísahám že udělám novému Asgardu čest a povedu ho v před vstříc nové a zářivější budoucnosti... "
Thor se na mě usmál a přikývl na souhlas stejně jako Elizabeth, která byla taktéž ráda...
___________________Po rozloučení s Tonym jsme se všichni rozešli zatím co a Bruce s Kapitánem šli vrátit kameny moci do minulosti kam patří, aby je už nikdo nemohl zneužít pro zlo..
Já Thor, Elizabeth a Valkíra jsme zase odjížděli zpátky domů, kde jsem měla začít nový život jako vládkyně Asgardu... Čekala mě spoustu práce s rozvojem říše.., ale dokud je má sestra a Thor se mnou tak zvládnu vše.. A tohle nebude výjimka..
___________________
Mezitím na jiné planetěByla to už hodně dlouhá doba co jsem ji neviděl, doufal jsem jenom že ji Thanos nic neudělal a Elizabeth ji bezpečně odvedl tak jak mi to slíbila..
Za tu dobu co jsem byl pryč jsem si udělal útočiště na opuštěné planetě a stvořil tu novou říši ve které jsem vládl.., ale nebylo to ono když tu nebyla se mnou... Sice jsem byl král tak jak jsem vždycky chtěl ale k čemu to bylo, když jsem měl mnohem více i v životě když jsem zrovna jim nebyl..
Najednou mě ale z mého přemýšlení vyrušil jeden z mých vojáků se zprávou, která mě zaskočila...,, Králi Loki! Omlouvám se za tak nevhodné vyrušení ale nesu zprávu, kterou by jste měl vědět.., našli jsme vaši ženu! "
Loki: ,, To není možné.. "
ČTEŠ
Love and lie: Fire Phoenix
RomanceNastal Infinity war. Vše se změnilo, Loki zmizel a Jessica s Elizabeth odešly po zničení Asgardu do bezpečí na Midgard do Stark tower, kde nyní přebývají. Jessicu teď čeká spoustu změn a překážek. Dokáže Jessica s Avengers zabránit Infinity war a na...