Přepadlo mě zoufalství a já nevěděla co dělat. Místo kde jsem vyrůstala bylo zničeno, Thor a Loki zmizeli a já ani nevěděla zda jsou pořád naživu, nastal infinity war a má jediná milovaná sestra mi zmizela před očima.
Byla jsem zavřená v pokoji, schovaná před světem jenž propukal v chaos.
S hlavou v klíně jsem seděla na posteli, neměla jsem chuť jíst, neměla jsem už chuť žít.Když v tom mě z myšlenek vytrhla Pepper která zrovna vešla do pokoje s táckém na kterém bylo jídlo.
Jessica: ,, Prosím nech mě Pepper, chci být sama... "Pepper: ,, Sama jsi byla už hodně dlouho..., není to tak? "
Jessica: ,, Pepper.., po tom všem co se stalo už nemám pro co žít, ani se radovat... Je konec. "Pepper: ,, To neříkej, není konec..., mi to zvládneme. Všichni..., hele, co takhle změnit téma.? "
Jessica: ,, Kéž by tu byl Loki.., on by věděl co dělat... "
Pepper mi položila dlaň na ruku a soucitně se na mě podívala.
Pepper: ,, Jaký je..? "
Jessica: ,, Loki? No..., víš..., vztah mezi mnou a Lokim nebyl nikdy moc lehký, poslední dobou.
Udělal sice chyby, spoustu chyb, ale také není zlý, jen..., jen je nepochopený."Pepper: ,, Vyrůstaly jste spolu? "
Jessica: ,, Ne..., nebyla jsem královské krve. Náš domov zapálily nájezdníci a matku nám zavraždily. Byly z nás sirotci.
Ale Loki byl ten který nám pomohl když jsme byly na zemi, to on mě zase zvedl ke slunci. Byl mé světlo.., a já zase jeho. "Pepper: ,, Milovali jste se, že ano...? "
Jessica: ,, Ano.., milovali, ale teď...
Teď je pryč a už ho možná neuvidím. "
Pepper: ,, To bude dobré.. Věř mi. "Pepper se na mě mile usmála a obejmula mě. Jenže pak jsem cítila něco divného.
Jessica: ,, AAAH!! "
Pepper: ,, Co se děje Jessico?! Jsi v pořádku, co je?! "
Jessica: ,, mé břicho.., hrozně mě bolí. "Pepper: ,, To je divné.., bolí tě hlava? "
Jessica: ,, Ano trochu, poslední dobou mi není nějak dobře, a mívám bolesti břicha.. "Pepper: ,, Počkat..., co když to je? "
Pak jsem ale asi začala tušit co má Pepper na mysli.Jessica: ,, Myslíš že jsem... "
Pepper: ,, Nemůžeme to vyloučit. Pojď! Pojedeme do nemocnice. Tam nám řeknou co to je. "Když jsme s Pepper přišly k autu nasedli jsme a jely do nemocnic. Chvíli bylo vražedné ticho ale pak jsem to ticho prolomila.
Jessica: , Pepper...? Myslíš, že jsem těhotná...? "
Pepper: ,, Těžce se mi to říká, ale je to možné. Každopádně už jsi s Lokim někdy..., však víš.. "Jessica: ,, Ano..., jednou ano, už je to pár měsíců... "
Pepper: ,, Jistě.. "Jessica: ,, Nechápu jak mi to mohl udělat..., opustí mě a ještě k tomu budu možná matka... "
Pepper: ,, Nemůžeš mu to mít za zlé víš. Já Lokiho neznám, vlastně jsem o něm neslyšela od toho útoku na New York, kde tě..., však víš. "
Jessica: ,, Kde mi vrazil kudlu do zad a zlomil mi srdce?... Jo...jo vím. "
Pepper: ,, Promiň, nechtěla jsem..., jen ti chci říct že tě Loki možná chtěl jen chránit. "
Jessica: ,, Jak to myslíš, vždyť mě jen uspal a pak utekl... "Pepper: ,, Víš něco podobného jsem prožívala s Tonym kdysi. Víš ne vždycky jsem byla Tonyho přítelkyně, bývalá jsem jen jeho asistentka. "
Tony si kdysi vydělával výrobou zbraní, jenže pak ho unesly teroristi. Když zjistil co jeho zbraně dělají, nechal firmu a začal se věnovat něčemu jinému..., chtěl zachraňovat lidské životy. Jenže tím ohrožoval i sebe a já se začala o něho bát.
Chtěla jsem aby přestal, jenže pak mi došlo, že to nedělá jen pro druhé, ale taky proto, že chtěl chránit mě...
Možná chtěl Loki schválně ohrozit sebe, aby tebe zachránil. Proto tě taky uspal. "
Jessica: ,, Asi máš pravdu...., udělal to protože mu na mě záleží... Nejspíš.."
,, Kde jsi Loki...?"
ČTEŠ
Love and lie: Fire Phoenix
RomanceNastal Infinity war. Vše se změnilo, Loki zmizel a Jessica s Elizabeth odešly po zničení Asgardu do bezpečí na Midgard do Stark tower, kde nyní přebývají. Jessicu teď čeká spoustu změn a překážek. Dokáže Jessica s Avengers zabránit Infinity war a na...