Ležela jsem ve svém pokoji a držela ve své náruči mou dcerku, zatím co Elizabeth seděla na židli vedle mé postele a sledovala ten zázrak..
Byla to krásná holčička.., oči měla po mě a menší chmýří, jenž připomínali vlasy, bylo černé jako Lokiho vlasy...
Když jsem si ale na něj vzpomenula stekla mi slza po tváří, protože jsem snila o tom že až na tenhle den dojde, tak tu bude se mnou...Žila jsem pro něj a on pro mě, teď budu ale žít jen pro svou dceru..., bylo už načase, abych se soustředila na svou povinnost královny Asgardu, jelikož celý lid bude spoléhat na mou moudrost a mé rozhodování za říši a jeho lid... Ale na svou roli královny jsem se musela ještě připravit a také se ještě chci věnovat své dceři a výchovávat ji...
Elizabeth: ,, Jak ji pojmenuješ..? "Když se na mě sestra podívala, otočila jsem se s menším úsměvem na mou dcerku, která měla zavřené oči a klidně spala.
Jessica: ,, Astrid..., je to Astrid Odinsonová. "
___________________
O 5 let pozdějiUplynulo už pět let od chvíle kdy se vrátila zpátky na zemi polovina lidstva, jenž nechal zmizet Thanos.
Na Lokiho jsem téměř zapomněla a smířila se s tím že mi bude dost možná i lépe bez boha lsti a falše, navíc mám teď dceru, které jsem se věnovala skoro pořád a kromě toho se také připravovala těch dlouhých 5 let na svou novou důležitou úlohu, jenž mi byla se ctí přidělena. A to stát se královnou nového Asgardu.Hodně se toho tady díky mě změnilo. Celý Asgard byl ještě před těmi roky jen malá vesnice tvořena dřevěnými domy... Jenže já to tu změnila k lepšímu a z naše říše se rozrostla ve veliké impérium a stejně tak jsem obnovila i naši starodávnou kultůru.
Náš Asgard se stal stejně velikým a přenádherným tak jako jsem si ho pamatovala když jsem byla dítě. Dělala jsem to ale hlavně pro mou dceru aby viděla jak jsme kdysi žili a učila se naší nádherné kultůře.
Doufala jsem hlavně že to Frigga s Ódinem vidí a odpočívají v pokoji ve Valhale..
Věc ale na kterou jsem teď nejvíce myslela, byla moje korunovace. Dnes byl den kdy mě korunují na královnu a budu moct Asgardu konat čest...
___________________Byla jsem ještě ve své komnatě a chystala se na můj veliký den.
Když jsem si upravovala vlasy před zrcadlem, tak jsem si v jeho odrazu všimla tmavě zelených šatů se stříbrnou zbrojí na rameni a hrudi... Byly to šaty, které jsem dostala od Lokiho, když jsme s Elizabeth ztratili domov a rodinu..Ty šaty mě svazovali a proto jsem je už nenosila.. Na Lokiho jsem nedokázala už ani pomyslet a tak jsem šaty sebrala a zapálila je svým ohněm, který mi šlehal hněvem z ruky... Popel šatů jsem uchovala ve zlaté urně, kterou jsem následně hodila do moře.... Protože tohle byl první krok k tomu aby se vše změnilo... První krok k tomu abych šla konečně dále.
Ty šaty nahradili mé nové které byly v červených barvách ohně, který proudil mou krví...
Pak už jsem se jen otočila moři zády a šla směrem do komnaty kde jsem ještě připravila svou dceru na mou korunovaci... Přední dva prameny jejích černých vlasů jsem zapletla dozadu a oblékla ji do červených šatů, které jsem ji nechala ušít u Královských švadlen...Když jsme byli obě připravené vzala jsem Astrid za její malou ruku a šli směrem na korunovaci.
Cestou jsme narazili i na Thora s Valkirou jak o něčem mluví...Když mě ale zahlédli tak se trochu zarazili... Jejich vyrázy budili strach a nervozitu... Ale z čeho.., to jsem nevěděla, jak mile ale Thor uviděl mou dceru tak jeho ustaraný obličej nahradil menší úsměv a sehl se dolů k ní, nakonec ji chytl do náruče a zvedl do vzduchu, Astrid se to líbilo a vesele se smála..
Thor: ,, Už vidím po kom je tak krásná..., vůbec se o tebe a Lo- "
Jenže to ho Valkýra zarazila aby dál nemluvil.. A já ji za to byla vděčná.
Jessica: ,, Astrid to je tvůj strýček Thor..., pozdrav. "Astrid: ,, Strýček Thor? To je úžasné.. Mám strýčka! "
Thor: ,, Vždy jsem chtěl takovou neteř! Jednou z tebe určitě bude taková válečníce jako z tvé matky.. "Astrid: ,, Ano! Budu bojovat s mečem a vytvářet oheň jako maminka! "
Když jsem viděla jak si ti dva sedli do oka vytvořilo mi to úsměv na tváři...
Jessica: ,, Tak jo Thore.., už ji polož, musíme do sálu, za chvíli bude korunovace. "
Thor: ,, Jasně. Tak jo Astrid, už tě dám dolů.. "Když už stála na nohou tak jsem ji znovu chytla za ruku a šli jsme spolu už k sálu mezitím co nás ještě pozorovali Thor s Valkýrou.
___________________
Pohled Thora a ValkýryValkýra: ,, Kdy už ji to konečně řekneš...? "
Thor: ,, Co myslíš, jakože to že ji to sluší, nebo má nádhernou dceru. Teď nějak nevím. "Valkýra: ,, Thore..., ty víš moc dobře co myslím. "
Thor: ,, Já vím..., měl bych ji už říct pravdu..., musí to vědět, ale nedělá mi to dobrý pocit. "Valkýra: ,, Chápu co to pro vás oba je..., ale už je čas aby se Jessica o něm dověděla pravdu.. Nemůžeš ji nechat žít v přeludu, že Loki pouze zmizel..."
___________________S Astrid jsme došli už do velkého zlatého sálu, kde se sešel všechen lids z Asgardu, včetně Thora s Valkýrou, kteří došli po nás dvou.
V mé přítomnosti se všichni tvářili pokorně vůči mě a mé dceři, která se s úžasem koukala kolem sebe. Když jsem došla s Astrid po menších schodech až ke čtyřem trůnům z niž byl ten můj největší, tak jsem zahlédla Elizabeth, která už seděla hned vedle toho mého, zatím co Astrid celá nedočkavá si také sedla na svůj...
Normálně by každé království mělo jen dva trůny pro královnu a krále. Ale zde jsou 4, jelikož jsem chtěla aby součástí královské rodiny byla i má sestra a má dcera. Proto tu měl každý svůj trůn.
Na místě jsem si klekla na obě kolena, zatím co Thor stál přede mnou a držel v rukou mou korunu, zatím co Valkýra sledovala dějství mezi poddanými. Hluk v sále už utichl, když zatroubili královští trubci a Thor tak mohl začít s proslovem.
Thor: ,, Asgarďané..., dnes jsme se tu všichni sešli aby jsme korunovali naši novou královnu, která vám bude od tohoto dne vladnout pevnou a spravedlivou rukou... Jessico Odinsonová... Budoucí vládkyně Asgardu..., a jediná držitelka moci vládnou oheň, s jejiž pomocí nejen ničit ale také budovat není ve vesmíru rovno...
A proto, přísaháš že budeš chránit říši Asgard? "Jessica: ,, Přísahám. "
Thor: ,, A přísaháš, že budeš hájit mír?"
Jessica: ,, Přísahám. "
Thor: ,, A přísaháš, že budeš blaho Asgardu postavíš nadevše a zapomeneš na vlastní sobecké zájmy? "
Jessica: ,, Přísahám. "Thor: ,, Potom tě já Thor Odinson, prohlašuji za novou královnu Asgardu. "
___________________Když jsem uviděl Jessicu jak stojí u trůnu před mým bratrem který ji prohlásil právě za novou vládkyni Asgardu nevěděl jsem co říct... Když ji Thor nasadil korunu a točila se směrem ke svým poddaným tak jako by celá zářila.., byla překrásná, zářila jako bohyně. Jen mě zarazilo, že neměla na sobě šaty, které jsem ji kdysi daroval, ale z části jsem to i chápal jelikož se snažila na mne zapomenout..
A když jsem uviděl malou holčičku s černými vlasy jako ty moje musel jsem se usmát..., byla rozkošná a přál jsem si abych ji mohl vidět jednou zblízka.., ale věděl jsem moc dobře že Jessica by mě nikdy k dceři nepustila... Proto jsem raději hned odešel než o mě vůbec někdo stihl vědět...
___________________Když mi Thor nasadil mou korunu osázenou červenými drahokamy, tak jsem se postavila a pohlédla na mé poddané, kteří si hned při pohledu na mne klekli aby mi ukázali svou věrnost a úctu..
Věděla jsem moc dobře že s touhle korunou přijímám velikou odpovědnost za každou duši v mé říši a začala se tak soustředit na svou povinnost, kterou jsem brala vážně jelikož tato má nová úloha bude těžká každým dnem.
ČTEŠ
Love and lie: Fire Phoenix
RomanceNastal Infinity war. Vše se změnilo, Loki zmizel a Jessica s Elizabeth odešly po zničení Asgardu do bezpečí na Midgard do Stark tower, kde nyní přebývají. Jessicu teď čeká spoustu změn a překážek. Dokáže Jessica s Avengers zabránit Infinity war a na...