Bir melek daha veda etti hayata... Bu masum bakış kim bilir daha neler yaşayacaktı. Nerden bilecekti ki bindiği dolmuşun son yolculuğu olacağını... Tek suçu KADIN olmaktı , güçsüz , yalnız olmasıydı. Bir türlü aklımdan çıkaramıyorum ÖZGECANa yapılanları. Hangi insan ? Hangi zihniyet ? Yapabilir ki böyle bir şeyi... Lakin bunları ÖZGECANa yapanlara insan dersek insanlığa haksızlık olur. Bu mahluklardan bahsederken küfür etmemek nasıl da imkansızlaşıyor. Düşündükçe tüylerim diken diken oluyor , düşünsenize nasıl korkmuştur !!! Acaba o an neler geçmiştir aklından... Ne hayalleri vardı kim bilir. Acaba ilk çocuğuna ne isim verecekti. Düşünün ki ben hayatımda hiç görmedim ÖZGECANı , lakin nasıl üzgünüm , birde düşünün ki Annesini Babasını... Nasıl yanıyor şimdi canları , feryatları nasıl ağlatıyor insanları , nasıl acı çekiyorlardır. Biz üzüldük ağladık evet biliyorum bizler yine hayatımıza devam edeceğiz ama hayat ÖZGENANın Annesi ve Babası için hayat artık çok farklı olacaktır. Annesinin "Keşke kızımı vursalardı yakmasalardı , canı nasıl yanmıştır şimdi." Demesiyle ölmedi mi insanlık ? Ben anne değilim fakat bir ablayım , düşünemiyorum bile kardeşlerime böyle şeyler yapıldığını , empati kuramıyorum , hayal edemiyorum çünkü o kadar korkunç ki yapılanlar , ne anlatmaya bir söz , ne ailesini teselli edecek , ne de feryatlarını dindirecek bir söz yok !!! Artık bundan sonra kadın cinayetleri , kadın tacizleri , tecavüzlerine dur demeliyiz ! Bunun için ne yapılacaksa yapmalıyız ! Artık gerçekten yeter ! Dışarıya çıkarken korkmak , toplu taşıma araçlarında tek olmaktan korkmak , hızlı hızlı adımlarla yürümek , dilediğim yere gidememek , sokakta yaşlı genç bütün erkeklerin bakışlarına maruz kalmak .... vb şeyleri yaşamak İSTEMİYORUM !!! Kadın olmak bu kadar zor olmamalı bu hayatta... Sadece Türkiye'de değil dünyanın her yerinde aynı değil mi bu ? Ama tabi ülkemizde bu daha fazla yapılıyor. Artık bu bize ders olsun ve ne gerekiyorsa yapalım !!! Üstelik idam değil ! Ağırlaştırılmış müebbet istiyorum ! Düşünsenize ÖZGECANa yaptıklarını , bunun cezası sırf asılmak olamamalı ! Hayatları boyunca tek kişilik hücreden çıkmasınlar , ailesi ile görüşme yapamasınlar , acı çeksinler !!! Her yattıklarında KABUS görsünler istiyorum !!! Lütfen sessiz kalmayın sizde destek olun ve artık ne olursa olsun SUSMAYALIM !!!
Beren saat ne güzelde söylüyor "Kadın her geçen gün daha değersiz bu ülkede." Artık buna dur demek için ne gerekiyorsa yapalım. En azından geleceğin Kadınları bizim yaşadıklarımızı yaşamasın !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemde Kabus
ActionYalnızım sadece yalnızım... Bu kocaman şehirde. Neden bu sessizlik ? Ne oluyor ?Gökyüzü neden simsiyah ? Saat kaç ? Hangi aydayız ? Bugün günlerden ne ? Annem babam kız kardeşim neredeler ? Neden kimse yok ? Herşey o kadar anlamsız ki sanki bir kab...