1. BÖLÜM

2.1K 75 44
                                    

Çocuklar önce hikayenin açıklamasını okuyun.Çok önemli.Yoksa zor anlaşılır.

İzuki'nin ağzından

Ellerim cebimde sokakta yürüyordum.Yine işimden kovulmuştum ve en yakın zaman da yeni bir iş bulmalıydım.Para sıkıntım yoktu aslında.Sadece güzel bir iş bulmak istiyordum o kadar.Nerede çalışabilceğimi düşünürlen şans yüzüme güldü.Sokak lambasına asılmış posterde ünlü Todoroki şirketinin sahibi Todoroki Shoto için kişisel asistan arandığı yazıyordu.Pek fazla düşünmedim.Posterde yazan numarayı çevirdim.

Uraka:Buyrun ben Todoroki şirketinin sekreteri Uraka.

Kızın isminin Uraraka olduğunu biliyorum ama elim böyle alıştı.

İzuki:Merhaba ben iş ilanı için aramıştım.

Uraka:Tabi müsaitseniz iki saat sonra şirkete gelin sizi karşılayacağım.Görevlerinizi ve şartları yüz yüze konuşuruz.

İzuki:Tabi teşekkürler.

Telefonumu kapattım ve yürümeye devam ettim.

~~~

İki saat sonra ünlü Todoroki şirketinin önündeydim.

Uraka:Bay İzuki.

Sesin geldiği yere döndüm.Kısa kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir kızdı benden biraz daha kısaydı.

İzuki:Evet?

Uraka:Bu taraftan.Bay Todoroki sizinle bizzat konuşacak.

İzuki:Peki.

Bayan Uraka'yı takip etmeye başladım.Bir kapının önünde durdu ve çaldı.Içeriden gelen "Gir" kelimesiyle bayan Uraka kapıyı açtı ve içeri girdik.Bay Todoroki elinde ki kağıtları bıraktı ve bize döndü.Başıyla bayan Urakaya çık işareti yaptıktan sonra bayan Uraka hafifçe eğildi ve kapıyı kapatarak çıktı.

Shoto:İzuki Midoriya değil mi.Otur.

Sakince masanın önündeki kanepeye oturdum.

Shoto:Uraka sana görevlerin hakkın da bir bilgi verdi mi.

İzuki:Hayır.

Shoto:İşin saat dokuzda başlayacak ve akşam onda bitecek.Bazı istisnalarda veya işlerin bitmediğinde geç çıkacaksın.Aylık maaş'ın XXXX olacak.

Para meselelerini anlamam siz sadece yüksek bir miktar düşünün.

Shoto:Ve ek olarak bir işiniz daha var.Genel olarak benim kişisel asistanım olursan görevin bu olacak.Sex partneri.

Bunu duyduğuma hiç şaşırmamıştım çünkü daha önce burada çalışan bir arkadaşım vardı.

Shoto:Burada çalışacak mısın.

İzuki:Evet.

Bay Todoroki önüme bir sözleşme koydu.Ikimizde imzaladıktan sonra konuştum.

İzuki:Ne zaman başlamalıyım.

Shoto:Hemen.

Shoto eliyle yanına gelmemi işaret etti.

Shoto:Bu gün seni fazla yormadan sadece biraz yapıcam ve daha sonra evine gideceksin.

İzuki:Hm hm.

Bay Todoroki beni ters bir şekilde masaya yasladı ve pantolonumu indirdi.Beni genişletmeyeceğini biliyordum.Onun nasıl biri olduğunu çok iyi biliyordum.Arkadaşım anlatmıştı herşeyi.Önce kendine bir oyuncak bulur ve kendine aşık ederdi.Daha sonra onun aşkına karşılık vermez ve kovardı.Arkadaşımda bu adamın tuzağına kanmıştı fakat ben kararlıydım bu adamın tuzağına düşmeyecektim.Benim ne paraya ne işe ihtiyacım vardi.Sıkılmışttim sadece.Bu adamı incitmek istiyordum o kadar.Gerisi önemsizdi.Düşüncelerim Bay Todoroki'nin birden içime girmesiyle bölünmüştü.Omuzlarımdan tuttu ve beni kendine bastırdı.Ben inlerken Bay Todoroki daha da hızlanıyor bir yanda beni çekiyordu.Bay Todoroki içime boşaldığında bende boşaldım.Ikimizde kendimize çeki düzen verdiğimiz de Bay Todoroki konuştu.

Shoto:Gidebilirsin.

Hafifçe eğildim ve sırtımda hissettiğim tuhaf bakışlarla odadan çıktım.

Bu hikayeyi yazmamın amacını söylüyorum.Okuduğum çoğu yaoi de uke çok tuhaf ve salakça davraniyor bende bir kez olsun uke'nin soğuk kanlı davranıp sex yaptıktan sonra Seme'nin yüzüne bakabilmesini istedim.Bu yüzden burada İzuki'yi çok iyi yazmaya çalısacağım.

AZGIN PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin