İzuki'nin ağzından
Ertesi sabah üstümde ki ağırlıkla uyandım.Shoto kollarını boynuma ve bacaklarını da vücuduma sarmış sıkıca sarılıyordu.Kalkmak için kıpırdandığımda beni biraz daha sıktı ve gözlerini kısık bir şekilde açtı.
Shoto:Gitme.
İzuki:Sadece duşa giricem.
Shoto:Umrumda değil gitme.
Kendimi tekrar rahat bıraktım.Shoto gülümsedi ve zaten neredeyse kapalı olan gözlerini kapattı.Ben onun saçlarıyla oynarken Shoto'nun telefonu çaldı.
Shoto:Benimle dalga mı geçiyorlar.
Shoto sinirle telefonu aldı ve kimin aradığına bakmadan reddetti.
İzuki:Ya önemli bir şeyse.
Shoto:Değildir.Büyük ihtimal genel sekreter bu gün kü toplantıyı ektiğim için bana azar çekmek istiyor o kadar.
İzuki:Ve bu önemli değil?
Shoto:Evet...İzuki?
İzuki:Evet.
Shoto:Seni seviyorum.
İzuki:Bende seni seviyorum Shoto.
Bir süre yattıktan sonra bu sefer benim telefonum çaldı.Telefonu elime alarak arayan kişiye baktım.
İzuki:Bilinmeyen numara?
Shoto:Sonra geri ararsın.
İzuki:Ya önemli bir şeyse.
Telefonu açarak kulağıma koydum.O sırada Shoto surat asmış konuşmanın bitmesini bekliyordu.
Shoto'nun ağzından
O telefonla konuşurken bitmesini bekliyordum.Bir kaç saniye sonra İzuki bem beyaz oldu ve titremeye başladı.Kiminle ne konuştuğunu bilmiyordum ama iyi bir şey değildi.Kızgın rolü yapmayı bırakarak ciddileştim.Izuki'nin gözünden bir damla yaş aktı.Ardından kısaca konuştu.
İzuki:Haber verdiğiniz için teşekkürler.
İzuki telefonu kapattı ve kenara koydu.Ardından yattığı yerden kalktı ve gözünde ki yaşı sildi.
Shoto:Izuki arayan kimdi.Ne oldu.
İzuki:Arayan kişi doktordu...Annem trafik kazasında hayatını kaybetmiş.
İzuki'yi kendime çekerek sarıldım.Ne yapacağımı veya onu nasıl neşelendireceğimi bilmiyordum.
İzuki:Ama...Sorun değil.Annem arkasından ağladığımı bilse çok kızardı.Sonuçta dünyanın sonu değil ya.Yine de annemin seninle tanışmasını isterdim.Bi ilişkin olmadığı için hep şikayet ederdi.
Shoto:Peki şimdi ne olacak.
İzuki:Galiba cenazesini ayarlamalıyım.Annemin ve benim çok geniş bir çevrem yok.Bu yüzden küçük bir şey olacak.
İzuki'ye daha sıkı sarıldım.
Shoto:Üzgünüm.Seni nasıl neşelendireceğimi yada nasıl moralini düzelteceğimi bilmiyorum.
İzuki:Sorun değil Shoto.Ben iyiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZGIN PATRONUM
FanfictionKonuyu özetliyom gençler İzuki iş arıyo Shoto'nun şirketinde kişisel asistan oluyor hem ona toplantı ayarlamak gibi işlerde yardım ediyor hemde sex partneri oluyor amaaa İzuki kanser bir uke olmayacak okuyunca anlayacaksınız. aslında serinin ŞEREFSİ...