Todoroki'nin ağzından
Bir süre daha kapının önünde şaşkınca durdum.Sonra histerik bir şekilde güldüm.Ellerimi cebime koyup yürümeye başladı.Üzgün hissediyordum.Nedenini bilmeden bağıra bağıra ağlamak istiyordum.Bağıramasamda ağlamaya başladım.Nedenini gerçekten bilmiyordum ama kalbim acıyordu.O sadece bir asistandı.Asistan.Başka bir şey değil.Zaman öldürmek için kendime aldığım bir oyuncak o kadar ama niye bu kadar canım yanıyordu.Ellerim cebimde biraz daha yürüdüm ve eve vardım.
~~~
Ertesi gün de ondan sonra ki günde Midoriya gelmedi.Gerçekten istifa etmişti.Kendi yanaklarıma vurdum.Neden bunu bu kadar çok düşünüyordum ki.Başımı masaya koydum ve sessizce mırıldandım.
Shoto:İnlemesi çok baştan çıkartıcıydı.
Bir süre daha onu düşündüm.Altımda nasıl kıvrandığı nasıl hızlı hızlı nefes aldığını ve zevkle inlediğini.Birden altımda bir acı hissettim.
Sertmeşmistim.Elimi pantolonuma soktum.Oturduğum yerde dikleştim.Kendimi çekmeye başladığımda istemsizce aklıma Midoriya geliyordu.Onu düşününce elim daha da hızlandı.Kısa süre de boşaldım.Üstümü düzelttim ve elimdeki spermleri sildim.Telefonumu çıkartarak yakın arkadaşlarımdan birini aradım.Telefon bir kaç kez çaldı ve açıldı.Denki:Evet?
Shoto:Denki yardımın lazım.
Denki:Tabi.Elimden geleni yaparım.
Shoto:Güzel.Benimle xxxx barında buluş.
Denki:Peki.
Telefonu kapattım ve şirketten çıkarak bara gittim.Denki kısa sürede geldi ve yanıma oturdu.
Denki:Anlat bakalım.
Shoto:Şu işe yeni aldığım asistan.
Denki:Evet.Ne olmuş ona.
Shoto:İstifa etti.Onu daha kendime aşık etmemiştim ve o sadece çekip gitti.Ayrıca şirket olarak benden çok daha üstünmüş.
Denki:Neden bu kadar üzülüyorsun.Yenisi bulursun.
Shoto:Bende sana bunu sormak istiyorum.Neden bu kadar üzgünüm.
Denki:Biraz bana anlatsana çocuğu.
Shoto:Açıkcası gayet sevimli gözüküyor.Yanaklarında hoş çiller var.Saçları yumuşacık yeşil ve kıvırcık.Benden biraz daha kısa ama vücudu iyi durumda.Muhtemelen uzun süredir spor yapıyor.Daha önce bana hiç gerçekten gülmedi ama birine gülerken görmüştüm.Gülüşü çok güzel.
İstemsizce sırıttım.Denki elimi kalbimin olduğu yere koydu.Ben ne yaptığını anlamadan Denki elini çekti ve küçük bir çocuk gibi gülümsedi.
Denki:Sen ona aşık olmuşsun.
Shoto:Ha? Ben? Ona?
Denki:Evet.
Shoto:İmkansız.
Denki:Biraz daha bu konu üstünde düşün.Sende fark edeceksin ama şimdilik aşık olmanın şerefine içelim.
İzuki'nin ağzından.
Bu gün Minayla bir barda içmeye karar verdik.Bara gittik ve bir tane masaya oturduk.Bir süre sonra Mina'nın acil bir işi çıktı ve gitti.Ben biraz daha oturup içtim.Kolay kolay sarhoş olmazdım bu yüzden rahatça içtim.Kısa süre sonra masamın yanına sarı saçlı biri geldi.Todoroki'yi kendine yaslarken zorla ayakta duruyordu.
Denki:Merhaba Denki ben.
İzuki:Midoriya.
Denki'nin kolunun altından Todoroki'yi aldım.Denki bana anlamsızca baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZGIN PATRONUM
FanfictionKonuyu özetliyom gençler İzuki iş arıyo Shoto'nun şirketinde kişisel asistan oluyor hem ona toplantı ayarlamak gibi işlerde yardım ediyor hemde sex partneri oluyor amaaa İzuki kanser bir uke olmayacak okuyunca anlayacaksınız. aslında serinin ŞEREFSİ...