2.BÖLÜM

1.4K 71 50
                                    

Ertesi sabah kalkıp işe hazırlanmaya başladım.Duşa girdim.Şampuanım çok az kalmıştı.Dün bay Todoroki'nin kokusu üstüme sinmişti.Onu çıkartmaya çalışırken şampuanın yarısını bitirmiştim.Hızlıca duş yaptıktan sonra kahvaltı yaptım ve evden çıktım.

~~~

Şirkete gittim ve kendi ofisime geçtim.Bir süre belgelerle ilgilendim.Daha sonra sadece şirket içi aramaların yapıldığı telefon çaldı.Telefonu açtığımda her zaman otoriter olan ses biraz yorgun geliyordu.

Shoto:Odama gel.

İzuki:Peki.

Telefonu kapattım ve derin bir nefes verdim.Daha sonra odamdan çıktım ve Bay Todoroki'nin odasına doğru yürüdüm.Kapının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım.Içeriden ses gelmeyince bir kez daha tıkladim.Yine ses gelmediğinde kapıyı araladım ve içeri girdim.Bay Todoroki yerde yatıyordu.Hızlıca yanına gittim.Onu yerden kaldırarak kendime yasladım ve biraz sarstım.

İzuki:Bay Todoroki iyi misiniz.Uyanın.

Bay Todoroki'den ses gelmeyince onu yan bir şekilde kucağıma aldım.Bay Todoroki'yi odadan çıkartırken uzun süredir spor yaptığım için mutlu oldum.Benden çok daha iri olan patronumu rahatlıkla taşıyabiliyordum.

Uraka:İzuki Bay Todoroki'ye ne oldu.

İzuki:Bilmiyorum.Sanırım baygın.Arabam kapının önünde.Onu hastaneye götüreceğim.

Uraka:Peki.Lütfen daha sonra bana durumu ile ilgili haber ver.

İzuki:Tabi bayan Uraka.

Bay Todoroki'yi arabamın arka koltuğuna yatırdım ve hastaneye sürdüm.Hemşireler onu bir odaya götürdü.Kısa sürede doktor yanıma geldi.

Doktor:Endişelenmeyin durumu iyi.Sadece bir süre dinlenmeli.Mümkün olduğunca yanlız kalmamalı.Tekrar bayılma ihtimali yükses.Yanında birini bulundursun.

İzuki:Tabi.Ona söylerim.

Doktor gitti ve bende Bay Todoroki'nin yanında ki sandalyeye oturdun.Iyi olmasına sevinmiştim.Hayır ona aşık falan değildim ama eğer durumu kötü olsaydı tabi ki üzülürdüm.Şu ana kadar ne yaptığı önemli değil.Kimse kötü duruma düşmeyi hak etmez.Ben kendi kendime düşünürken bay Todoroki'den bir kaç mırıltı geldi.Daha sonra gözlerini açtı ve etrafına bakındı.Daha sonra bana baktı ve gülümsedi.Bende yapabildiğim kadar gülümsedim.Gülümserken zorlanmıştım çünkü bundan sonra büyük ihtimal flört etmeye başlayacaktı.

Shoto:Neden hastanedeyim.

İzuki:Bayıldınız.

Shoto:Beni buraya sen mi getirdin.

İzuki:Evet.

Sırıtışı biraz daha büyüdü.

Shoto:Ne kadar düşünceli bir asistanım var.

İzuki:Bu asistanınız olarak değil bir insan olarak görevim.

Bay Todoroki bir anlık afalladı.Büyük ihtimalle söylediği şey karşısında kızarıp tuhaf davranışlar yapmamı bekliyordu.Ifademi ve ses tonumu bozmadan devam ettim.

İzuki:Doktor bir süre yanlız kalmamanızı söyledi.Tekrar bayılma olasılığınız yüksekmiş.

Bay Todoroki elini bana uzatarak yanağıma koydu.

Shoto:O halde bana sen bak.

Elimle onun yanağımda ki elini ittirdim.

İzuki:Şirkette size yardımcı olurum.Sonuçta asistanınızım ama başka zamanlar için kendinize başka bir çalışan bulun.

Bay Todoroki şaşırarak bana baktı.Galiba ilk defa reddediliyordu.Kısa süre de doktor gelip Bay Todoroki'yi taburcu etti.Arabaya bindik.

İzuki:Sizi nereye bırakayım.Şirkete mi yoksa evinize mi.

Shoto:Evime.

Bay Todoroki'nin evine sürdüm.Geldiğimizde bana döndü.

Shoto:İçeri gir.Senle yapacaklarım var.

İzuki:Üzgünüm ama şirket işleri dışında bana emir verme yetkiniz yok.

Shoto:O halde bir öneri olarak sorayım.Bana geçip biraz eğlenmek istermisin.

İzuki:Hayır.Bayıldığınız için şirkette halletmem gereken işler var.Bu gün iki toplantı vardı.Gelenlerle konuşmalı durumu açıklamalı ve yeni bir toplantı hazırlamalıyım.

Bay Todoroki arabadan indi.Arabamın arkasından şaşkınca bana bakan patronuma aldırmadan oradan uzaklaştım.

AZGIN PATRONUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin