Shoto'nun ağzından.
Yatak odasına girer girmez Izuki'yi kendime çektim ve öpmeye başladım.Bir yandan ikimizide soyarken bir yandan da İzuki'yi yatağa ilerletiyordum.Yatağa gelince İzuki'yi iterek yatağa yatmasını sağladım.Üstüne geçerek boynunu öpmeye başladığında inledi.Kendimi ona sürterken boynunu ısırdım.
İzuki:Ah!
Isırdığım yeri yaladıktan sonra Izuki'yi ters çevirdim.Kendimi ona sürterken sırıttım.
İzuki:S-Shoto içime g-gir.
Shoto:Hayır.
İzuki:Neden~~
Kendimi daha sert sürterken İzuki inledi.
Shoto:Yalvar.Içine girmem için yalvar.
Kendimi daha da derine sürterek İzuki'nin kulağını yaladım.
İzuki:S-Shoto içime girmeni v-ve beni derinden sarsmanı istiyorum.O k-kadar derin olsun i-istiyorum ki bayılmak istiyorum.Z-Zevkten deliresiye kadar beni sikmeni istiyorum.
Sertçe yutkundum ve hepsini içine kökledim.Izuki'nin en başta nefesi kesilsede kısa sürede inlemeye başladı.
İzuki:S-Shoto daha derine ahh.
Güldüm ve kendimi daha derine ittim.
İzuki:A-Ah!
Izuki'nin göğüsünden kavrayarak kaldırdım ve kendime yasladım.Boynuna izler bırakırken içinde hızlıca haraket ediyorudum.
Shoto:İzuki beni ne kadar sevdiğini söyle.
İzuki:N-Ne.
Shoto:Evet.Beni ne kadar sevdiğini duymak istiyorum.
İzuki:Mhh.
Shoto:Tch.
İzuki'nin içinden çıkarak yatağa ittim ve kalçasını kaldırarak sertçe tekrar girdim.Hızlıca haraket ederken İzuki'nin kalçasına vurdum.
İzuki:Ah!
Shoto:Hadi meleğim.
Birden aklıma gelen fikirle güldüm ve içinde yavaşladım.Haraketlerim yavaş olduğu için İzuki şaşırmıştı.Içinde yavaşça sürtünürken inledi.Haraketlerim yavaş olsada fazlasıyla zevk veriyordu.Izuki altımda kıvranırken ağzını araladı.
İzuki:S-Shoto tuhaf hissediyorum.Gıdıklıyor.H-Hızlan lütfen.
Shoto:Ne yapman herektiğini biliyorsun İzuki.
İzuki kızarırken konuşmaya başladı.
İzuki:Seni herkesten çok seviyorum.Herkesi geride bırakıp seninle yeniden başlayabilecek kadar kadar hemde.Seninleyken başka kimseye ihtiyacım yok.Sadece sana ihtiyacım var.
İzuki'nin konuşması biter bitmez içinden çıkarak kucağıma oturttum.
İzuki:S-Shoto bu pozisyon bi- Ah!
İzuki konuşmasını bitirmeden sertçe içine girerek haraket etmeye başladım.Izuki kollarını boynuma dolayınca tekrar boynuna yöneldim.
Shoto:İzuki bana bak.
İzuki benden biraz uzaklaşarak bana bakınca elimi saçlarına daldırdım ve kendime çekerek öpmeye başladım.
İzuki:Shoto ahh boşalmam gerek.
Shoto:Benimde.
İzuki'yi çekmeye başladığımda çok geçmeden boşaldı.Bende biraz daha haraket ederek Izuki'nin içine boşaldım.Yavaşça içinden çıktıktan sonra kendimizi yatağa attık.Izuki'ye sıkıca sarılarak söyledim.
Shoto:Seni seviyorum İzuki.
İzuki:Bende seni seviyorum Shoto.
Vaov bitti bence o kadar kötü bitmedi bu sefer.Siz ne dersiniz.Kesin yine bazı yerlerde mantık hatası vardır ama düzeltmeye üşendim.Neyse bu kısa çerezlik bir seriydi bu yüzden mükemmel değil ama umarım sevmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZGIN PATRONUM
FanfictionKonuyu özetliyom gençler İzuki iş arıyo Shoto'nun şirketinde kişisel asistan oluyor hem ona toplantı ayarlamak gibi işlerde yardım ediyor hemde sex partneri oluyor amaaa İzuki kanser bir uke olmayacak okuyunca anlayacaksınız. aslında serinin ŞEREFSİ...